مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تا ساعتی بعد واقعا یک روزه میشم :دی

نه، من چرا هر چی دور خودم می چرخم کارام تموم نمیشه؟

قول میدم از کارگاه که برگشتم اینجا رو مزین به چندین عکس کنم و بگم برنامه ی بعدیم چیه :دی

و در یک جمله بگم: "تولد ۲۶ سالگی بهترین تولد عمرم بود" 

و برخلاف چیزی که تصور می کردم بی کادو هم نموندم، خدا یه دردایی میده و بعدش جبران میکنه همینه... اصلا منتظر این همه تبریک از دوستای قدیمی و حتی کادو نداشتم. اینکه کلی زحمت بکشن که 12 بهمن کادو برسه دستم و من کارگاه باشم و نرسه به دستم و کلی بخوره تو ذوقشون...

خب میام میگم چیا گرفتم حالا:دی

کامنتتاتونم دوباره می خونم و جواب میدم! مرسی، اه

نظرات 3 + ارسال نظر
جلبک خاتون 1395/11/14 ساعت 10:52

من‌بالاخره همزاد تو‌ رو‌ پیدا کردم و از ذوق کلی رفتم عکساشو نگاا کنم تا یادت بیفتم !

نخندیا؟عصبانی هم نشی فحش هم‌ندی :))

ارمیا ! چشماشو مشکی کنن فقط....میشه همون دخترک جان دل ما که یه روز و سیزده ساعت و بیست و دو دقیقه شه ! تقریبا !

کییییی؟! کیییییییی؟! :|
ارمیا کیه؟! آکادمی؟ :/

سمیرا جدید 1395/11/13 ساعت 21:26

عزیزم من یه بار دیگه کامنت دادم که تولدت مبارک باشه ولی ظاهرا ثبت نشده و بازم تولدت مبارک عززززیزم

هستن سمیرا جان... 50 60 تا دیگه تایید نشده مونده که نخواسته بودم بی جواب تایید کنم

miss_love 1395/11/13 ساعت 18:20 http://joorvajoor.coxslot.com

سلام مگهان عزیز سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم...خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

سلام
خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد