مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گوگل میگه بیا شمعارو فوت کن، تا صد سال زنده باشی:دی

گوگل عاقله، گوگل می دونه تولدمه!


 

نظرات 26 + ارسال نظر

میلاد دوباره‌تان مبارک

ممنونم:)

بانو(: 1395/11/14 ساعت 19:22

من مطمئنم برای این پست نظر گذاشتم،گیج بازی رد آوردم باز؟

40 تا تایید نشده دارم، نتم قطع میشه نمیشه جواب بدم

سلام مگهان عزیز
تولدتون مبارک عزیزم

ممنوووون

الی 1395/11/13 ساعت 13:33

تولدت مبارک دختر بهمنی پرتقالی

ممنونم خیلی ممنووونم

تولدت مبااارکککککک

ممنون شهرزاد جانم ممنون

zahra 1395/11/13 ساعت 08:59

تولدت مبارک با آرزوهای بهترینها. انشا...حکمتها و خواسته های خدا همون آرزوهای خودت باش. حال خودت حال دلت همیشه خوش باشه

انشالله... و خییییییلی ممنوووون

نل 1395/11/13 ساعت 08:44

درقالب صمیمیت:خودتو میخوام چیکار؟؟اصل کیکته..خودت ک دیدن نداری.حالا همون گوشه موشه ها خودتم هستی دیگه ک عکسهاروخراب کردی.میبینمت دیگه:))

ک پشت جملات فوق پراز احساس عشق و‌صداقت و دوست داشتنه^_^:)

درقالب دوست معمولی:ای جوون.خودتو عشقه عزیزم.کیک بهانه است:))

ک در پشت جملات فوق صداقت هست:)
درقالب دوست اجتماعی:شما بسیار خوشگل هستین.میترسم قندم بیفته عکستونو ببینم:))

در این دلبری..
در قالب بی تفاوتی: :)

دراینم ک هیچی وجود نداره.خجالت‌نمیکشه هیچی وجود نداره؟:|


بنده دوست دارم از همون‌گزینه اول برای شما بانوی کوچولو تازه متولدشده استفاده کنم.باشد ک افتخاررونمایی بدهید^_^

عالی بود:))) ما همونی رو می پذیریم که شما مایل بودی بگی ؛)

مطهره 1395/11/12 ساعت 23:18 http://aban19.blogfa.com

مبارک باشه عزیزززم ، انشالا شروع ِ روزهای خوب تر تر و قشنگ تر باشه برات

ممنون مطهره جانم

نل 1395/11/12 ساعت 22:45

خب مشتاق عکس کیکتیمااااااااااااااا

:)))))))))
خودم چی؟!

پرچنهـ 1395/11/12 ساعت 22:36 http://porchene.blogfa.com

از صبح چند بار اومدمُ فکردم تبریک اینموقعی اونم از مجازی ای که پرچنهـ باشه وسط این همه دوست ، چی میگه !

دیگه وقتی توو خواب عصرگاهی ، کامنت تبریک تولدِ مگیانه رو میذاشتم ، جا داشت خجالت بکشمُ بیام واقعیش کنم :|


تولدت شصتُ نه هزاااااااااااار شصتُ نه بار مبارک ترت باشه پرتقالِ رشتی طور :) عمرت پربرکتُ خدایی تر از قبل مبارک باشی به خونواده تُ مبارک تر برای خدا .. ان شاالله :))

+ سلام :)

پرچنه ی عزیز
کامنتهای بلند بالات رو همیشه با جون و دل می خونم، آخ چه خوب کردی که نوشتی برام عزیزم
خیلی خیلی خوب کردی دختر
پر از حس خوبم و انرژی های خوبمو روونه ی راهت می کنم

سرن 1395/11/12 ساعت 22:33

تولدت مبارک خیلی خیلی هم مبارک!

ببین کی اینجاس!
چقد مبارک تر شد با تبریکت

تولد مبارک دختر پرتقال طور

مرسی سارا، ممنون سارا
ممنون که هستی من هنوز هربار اسم چغندر میاد یادت میفتم و دل خوش میشم از پیشنهادهای خوبت

س 1395/11/12 ساعت 21:53

تولدت مبارک. ان شاءالله که سال های پیش روت بهترین سالهای زندگیت باشه و 120 سال هم طول بکشه

ممنون دوست گرامی با اسم نصفه نیمه :) ممنووون

سیندی 1395/11/12 ساعت 18:04

تولدت مبارک ،زیبای من،زیبای هنرمندو منحصربفردمن

سیندی، رفیق خیلی خیلی قدیمی من... میدونی دوست 7 8 سالمی؟!
ممنون مهربون، زیادی لطف دار بود کامنتت

تولدت مبارک:)

ممنون، ممنون

مرادی 1395/11/12 ساعت 14:49

گوگله دیگه‌:دی :)))

گوگل عشقه!

Ali 1395/11/12 ساعت 12:53

Maggie aziz
Sale dige bache baghalet bashe ishalaaa
Sale 96o dos dashtia yadete?

:دی
شمام یادتونه؟! بله 96 عکس 69عزیزمه
بچه نه پیشرفت شغلی و تحصیلی و اینا بخواین تو رو خدا

نیروانا 1395/11/12 ساعت 11:12

مگی جووووووونم تووووووووولدت با یه عالمه آرزوووووووووهای خیلی خیلی قشنگ مبااااااااارک عزیزم.

ممنون ممنووووون *_*

تک مدی 1395/11/12 ساعت 10:32

تولدت مبارک عزیزم
بهترینارو چه مادی چه معنوی برات ارزو میکنم

ممنون هلا...
ممنووون، اومدم برات کامنت خصوصی بذارم و نتم قطع شد و برق رفت و آسمون به زمین اومد که یادم بره:(

نل 1395/11/12 ساعت 10:05

مگهان عزیزم.زمینی شدنت مبارک:-*
برات لب خندون و دلی شاد و ذهنی شیطون و جیب پرپول و تنی سلامت و زندگی عااالی میخوام.خیلی خوشحالم از اینکه باهات آشنا شدم.تو بینظیری دختر.بوووووووووس بغللللللل مااااااااچ

منم خوشحالم که به دنیا اومدم و با تو و خیییلی های دیگه آشنا شدم، شکر شکر شکر واقعا

مهناز مامان رایان 1395/11/12 ساعت 09:30

سلام مگی خوشگل و مهربون
تولدت مباااارک، سلامت و شاد و پیروز باشی همیشهههه
با یه عالمه آرزوی خووووب

تولدت مبارک عزیز دلم، امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشی در کنار عزیزانت

*زهرا* 1395/11/12 ساعت 08:21

تولدت مبارک مگهان جان.... ب آرزوهات برس رفیق :*

شبنم 1395/11/12 ساعت 07:20

سلام مگی جون.... تولدت مبارک عزیزم .... ان شاءالله تولد صد و بیست سالگیت
ببخش نمی تونم برات کامنت بذارم ولی حتما می خونمت و آرزوی موفقیت دارم برات

بانو(: 1395/11/12 ساعت 06:32

تولدش مبااااااااااااارک(:

فاطمه 1395/11/12 ساعت 04:06

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد