مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدای بزرگم، یجور ناجوری مدیونم بهت... سر این دوستا، این دوستا، آخ...

وبلاگ خیلی خلوتم، 25 تا تبریک برات زیاد نبود؟

من میمیرم برای شماها که اینقدر حواستون به تولدم بود، من می میرم برای شماها...


+ شقایق بارها و بارها تولد افرادی رو یادم بود و دلم نمی خواست بگن که تولدشونه و من پیش از اعلامش تبریکم رو بگم، اما ضد حال خورده بودم، حالت رو میفهمم و تبریک قشنگت رو بارها خوندم، ممنونم عزیز دلم، ممنونم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهر 1395/11/13 ساعت 09:09

چ خوب
انشا الله خوشبخت بشن......

انشالله:)

مهر 1395/11/12 ساعت 10:31

تولدت مبارک عزیزم
پر از روزهای خوب

ممنون مهر جانم *_*
میدونی پاطمه م عروس شهر شما شد:))؟+

هدی 1395/11/12 ساعت 08:24

سلام مگی عزیزم
تولدت مبارک قشنگم.
الهی همیشه شاد و تندرست باشی درکنارخانواده

امید میرزا 1395/11/12 ساعت 01:29

تولدتون مبارک

ممنونم آقااا:)
لطف کردین کادو لازم نبود که:دی

کاسپین 1395/11/12 ساعت 01:26

تولدت مبارک عزیزم انشاله همیشه سلامت و شاد باشی چرا که در این دو همه چیز نهفته است.با آرزوی بهترین ها

آخ ممنون از آرزوی خوبتون کاسپین جان...

بریدا 1395/11/12 ساعت 01:23 http://eshkaft.blogsky.com

من که همش اینستارو چک میکنم منتظر کیکتم
تولدت مبارک مگیه بهمنی

ما بعد دنیا اومدن کیک می خوریم:دی
یعنی 12 بهمن باید بشه بعد؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد