مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گویا صدای پر اعتماد به نفسی دارم...

اینکه میگن تو صدای من اعتماد به نفس موج میزنه تعریفه؟ 

همیشه می مونم تشکر کنم یا نه!



  توی راه بودم که گوشیم زنگ زد، جواب دادم گفتن استاد فلانی(دوست استادم) میگه خانوم ر. خوبه و باید بیاد برای انجام این کار... صداش یکطوریه آدم نمی تونه بهش نه بگه، محکمه خیلی! 

بچه ها پشت تلفن بودن و گوشی رو دست به دست می کردن و میگفتن جات خالی که عصبانی شی(من وقتی از چیزیم خوشم بیاد عصبانی نمیشم، ولی وقتی سلیقه ی خودم این صدا نیست خوب طبیعیه خوشحالم نشم از تعریف آدما) خلاصه هر کی یه جمله ای میگفت، میگفت استاد ه. گفته محکمه صدات، آقای گ. گفته شخصیتش هم موثره!!! و فلانی گفته لحنشه در واقع و نه صداش(اصولا آدمایی که از صدام بدشون میاد میگن فلانی فقط لحنش خوبه و اینو تو سالهای عمرم زیاد دیدم اکثر دوستام توی این دسته ن! :)) جز فاطمه و پریسا تو دوستای فعلیم که خیلی از صدام تعریف میکنن و می دونم واقعا دوس دارن صدامو(بد سلیقه ن) 

همون روز دوستای پریسا هم صدامو شنیده بودن و گفته بودن صدام اعتماد به نفس داره و یکیشون گفته بود صدای من شبیه صدای تامین 25ث بند هستش حتی و یه همچین کسایی :| گفته بود خودمم شبیه یه کسی هستم.

خلاصه قطع کردم و امروز فرصت کردم به جایی که قرار بود زنگ بزنم، تماس گرفتم و گفتم از طرف فلان جا تماس می گیرم و در خواستم رو گفتم و ازشون خواستم یه وقتی رو در نظر بگیرن که من مزاحمشون شم حضورا و شرح ماوقع رو بدم. گفتن لازم نیست و توضیحات جامع و کامل بود، ما موافقتمون رو فکس می کنیم برای دانشگاه!!!!!!! و من:| 

اولین کاری که کردم دو دقه بلند با خودم صحبت کردم و دیدم نه، واقعا صدام اصلا چیز قشنگی نداره خصوصا وقتی همراه با جدیته :-" بگذریم و بریم دنبال کارای دیگه مون که چیزی به به دنیا اومدنمون نمونده، ایش... 



نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا 1395/11/12 ساعت 13:40

سلام عزیزم...صدای مهربونت اونقدر دلنشینه که دلم میخواد ساعت ها باهات حرف بزنم وتوی لحظه ها بمونم...

سلام
پریسا پریسا پریسا
حتما یه کار خوبی کرده بودم که تو دوستم شدی، حتما...

x 1395/11/12 ساعت 00:05 http://malakiti.blogsky.com

خانوم میشه افتخار بدید صداتونو بشنویم ؟!
‌خب خودت صدای خودت رو زیاد شنیدی جذابیت نداره دیگه برات !

صدام خوب نیست از نظر خودم، به نظرم اعتماد داشته باشید:))
انشالله یه جایی میبینیم همو یه باری و می شنوین همتون:دی

شقایق 1395/11/11 ساعت 17:39

راست میگن.:)
صدای بسیار زیبا و جذاب و گیرایی دارید.:)
مثل گوینده ها حتی.:/

چقد عجیب که تو هم اینو میگی شقایق عزیزم... :|
در اینکه لطف داری که هیچ شکی نیست

می سا 1395/11/10 ساعت 23:04

تولدت مبارک عزیز(کسره)جان

باران 1395/11/10 ساعت 12:42

خط آخر

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد