مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دل من حالش خوشه، اصلا بلد نیس بگیره *_*

بارون میباره، تند میباره و من تند تر می رونم، صدای ضبطم بلنده، خیلی بلنده که به خودم میام و سرعتم رو کم می کنم... صدای آهنگم رو اما نه... لذت گوش کردن آهنگ های شاد به همین بلند بودن صداشه اصلا

دارم با خودم بلند بلند صحبت می کنم، جالبه و من هیچ وقت دقت نکرده بودم که گاهی با خودم بلند بلند هم صحبت می کنم، گفتم برم دنبال چوپان؟ یعنی الان تعطیل شده؟ پی ام میدم و نمیبینه و منم میرم دنبال باقی خریدهام... بارون با شدت بیشتری میباره و من حالم خوشه

حامد همایون گوش می کنم، عین خیلی های دیگه که این روزها گوش می کنن و ابایی از این همرنگ آدمها بودن ندارم. شاید سلیقه ی موسیقیاییم بیشتر به ناظری ها و شجریان و ... تمایل داشته باشه، اما امروز انگار گوشم شنیدن این آهنگها رو می طلبه

به سفر بعدیم فکر می کنم، به اتفاقایی که این روزا در جریانه...

به اینکه چقدر غیر قابل پیش بینی تر از پیش شدم، به اینکه چه تصمیم های عجیبی می گیرم و چه محکم تر قدم بر میدارم، به اینکه تو خیلی زمینه ها حریف می طلبم(!) و به اینکه باز دارم برنامه م رو جوری تنظیم می کنم که به تفریحاتم برسم و از این بابت خوشحالم... به اینکه امسال هرکی خواست برام هدیه ای بگیره متقاعدش کردم کوچیکترین و کمترین و ... برام بخره

به تغییراتم فکر می کنم، به تغییراتی که نمی دونم همیشگیه یا نه، نمی دونم خوبه یا نه... نمی دونم، نمی دونم

به زودی سفر کوچکی رو ترتیب میدم، ایشالا :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
می سا 1395/11/11 ساعت 22:33

مرسی که اینقدر خوبی که خوب میشی . خوبیت خوبم میکنه .
باورت میشه برای دیدنت باید فیلترشکن رو راه بندازم؟ اینترنت مخابرات بلاگ اسکای رو باز نمیکنه!!!!
راستی، فردا تولدته؟ فردا یه عالم کارهایی که دوست داری انجام بده، بخند ، دوباره خودت باش ، من که دستم بهت نمیرسه برات کادو بفرستم . اینا رو از طرف من به خودت کادو بده .
هیچ هم خل و چل نیستم

می سا 1395/11/10 ساعت 23:06

به خدا من نمی خوام یه جوریت بکنم، چرا یه جوریت میشه ؟ حالا جورش خوبه یا بده؟
فقط دوست دارم خوب باشی

جور خوبی میشم:)) یاد مهربونیت میفتم ته دلم؛)

باران 1395/11/10 ساعت 12:47

سفر باید کرد تا پخته شود خامی ...
ایشالا همیشه به سفر ...



کد :66925
69 : 25سالگی ؛ )
69دو روزه دیگه میشه 26سالگی اونوقت کدش هم میشه 26
انصافا کد خیلی چسبید و جالب بود :)

اوه این کد عااالی بود! عالی؛)

مرادی 1395/11/10 ساعت 12:29

چه خوب :) خداروشکر :)

الحمدلله واقعا واقعا

setareh 1395/11/10 ساعت 02:10 http://san-arm.blogsky.com

هر سفری که میرم احساس میکنم چند سال جلو افتادم ، از تجربه از یادگرفتن از شناختن ادمهای دوروبرم از شناختن خودم از شناختن ادمهای شهروکشور خودم و کشورهای دیگه ... سفر ی حرکت اعجاب انگیزه که ادم رو با ترن سریع السیر جلو میبره .


اماااااا
اما قسمت من همسریه که اونم مث من عاشق سفر بود اما ی تصادف وحشتناک و ۵ تا معلق زدن ، اونو از جاده ترسونده و منو از سفر نرفتن !

من اگه سالی دوسه بار نرم سفر مریض میشم
تو این مدت تنها رفتم ولی با عذاب وجدان ، دوس دارم کنارم باشه !

چه احساس خوبی، من سفرهام تکراری هستن و به یک دلیل مشخص... خیلی تفریحی و خیلی آموزنده نیست شاید
طفلک همسر، دلم به شدت گرفت براشون:(

می سا 1395/11/09 ساعت 23:39

ای می سا که هر بار میای یجوریم میکنی:)

امید میرزا 1395/11/09 ساعت 23:24

+بارون
++ حامد همایون خوبه واسه بلند گوش دادن واسه اوج گرفتن با ریتمش
+++سفر اینده به سلامت .منم فردا میرم سفر
++++ کیست که حریف من شود(مگهان کبیر)
+++++زندگی به خوشی

اوف من خیلی رانندگی تو بارون و آهنگ های بلند گوش کردن(با والیوم بالا) حالمو خوب میکنه اصلا...
مرسی مرسی سفر به سلامت:)) به ارتش می سپرم هواتونو داشته باشن:)) :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد