مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدا جان پس چرا تو عاشق اسمارتیز نیستی؟

روزهای آخر 25سالگی اگرچه انرژیم را کم کرده ولی دستاوردهایش را آنقدری دوست داشتم که حاضرم نصف روزهای 26سالگی به این سان باشد. مفید، پر از دوندگی های مثبت و اتفاق های رو به جلو... توام با خستگی جان و بزرگ تر شدن روح

خدایا دوستت دارم بخاطر توانی که به جسم و روحم دادی، اگر تو هم مثل من اسمارتیز دوست داشتی باور کن حاضر بودم یک بسته از اسمارتیزهای ایرانی عزیزم را برایت بفرستم. باور کن...

بله من اسمارتیز های وطنی را به ام اند ام هم ترجیح میدهم.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام مگهان عزیز
ان شاء الله همیشه موفق و سلامت و شاد باشی عزیزممنم اسمارتیز دوس

سیمای 1395/11/09 ساعت 18:31

سلام مگ مگم
چطورییییییی
تو داری 26 رو تموم میکنیا عزیزم
اسمارتیز

نل 1395/11/09 ساعت 12:23

من خیلی اسمارتیز نمیدوستم..ولی خوشم میاد از رنگی رنگی بودنش و اینکه باشه و هرازگاهی یکی بخورم..کلا دلم باز میشه میبینمشون :)))))

خوبی مگهان؟

هوم رنگی بودنش...
خوبم نل خوب و شلوغ
تو چی؟

محمد 1395/11/08 ساعت 23:22

آخرین باری که اسمارتیز وطنی خریدید کی بود‌؟آخرین باری که اسمارتیز ام اند ام خریدید کی بود؟(سوال دیگه‌ای ندارم آقای قاضی:|)

:|
سه هفته پیش ام اند ام... وطنی هم یادم نمیاد ولی حدود 2 ماه پیش بود که بعد افطار کردن روزه م تا میشد خوردم.

setareh 1395/11/08 ساعت 16:08 http://san-arm.blogsky.com

وای گفتی اسمارتیزو کردی کبااااابم

چندتا ام اند ام دارم یادم رفته بود نخورده بودم

البته اسمارتیزای داخلی هم بسیار خوبه
لامصبا

:) اوم برو نوش خواهر من...؛)

امید میرزا 1395/11/08 ساعت 11:45

مگهان به خدا تو مسلمون نیستی(ایضا خواهرمحترم)

اونا چین تو پیج چرا اینقدر خوشمزن

از عکس تشخیص میدین شماها؟
خدایا چی میگن اینا:)))

من‌عاشق اسمارتیزم:)

چه نقطه اشتراکی به به؛)

هانی 1395/11/07 ساعت 13:29 http://hanihastam.blog.ir/

دومین باره که از خدا این سوالو می پرسی!

نه باباااا بیشتره... باور کنید:)))

مرادی 1395/11/06 ساعت 15:24

خیلی وقته اسمارتیز نخوردم :/ دلم واسش تنگ شده :))

منم زیاد نمی خورم، کم اما با عشق!!

چه روحیه ای

هوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد