مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آیفون برای منم جذابیت داره حتی

با تچکر از همگی شما، بنده در این دو روز و بعد از کلی تحقیقات به یک نتیجه ی خفن رسیدم!

آدما دو دسته ان، عاشقان آیفون و متنفران آن حضرت

دسته ی اول همه شون خودشون آیفون ندارن ولی اگر می داشتن خوشحال تر می بودن، آدمای دسته ی دوم هیچ کدوم آیفون ندارن و از برند گوش کر کنش نالونن، خب این از این... 

منم هنوز گوشی انتخاب نکردم و اصلا دارم منصرف میشم وقتی نوت2م یه بارم آخ نگفته:دی

بعد من یه کرم بدی دارم، وقتی می خوام گوشی بخرم احساس می کنم حتما باید جدید!ترینش رو بخرم و سری های اولش رو و این حرفها... درباره ی نوت2 هم اینطور بود و هنوزم اون حس وااای گوشی جدید تازه به بازار اومده رو خریدم همراهمه! با اینکه طفلی از کهولت سن رنج می بره ولی هنوز اون روزای اولش یادمه چه احساس خفنی داشتم بهش...

خب اینجوریاس که خرید گوشی جدید برای شخص من با چالش های بیشتری مواجهه:| 

و مورد مهمی که به نظرم اومد بهتون بگم، ببینید خیلی هاتون ممکنه بگید من از سونی راضی نبودم، از سامسونگ نبودم، درحالیکه مثلا شما گوشی 400 تومنی سونی رو خریدین و نه گوشی 2700یش رو، پس نمیتونید بگید این برند به طور کل مشکل داره، من عموما اندازه پولی که میدم انتظار دارم، برندها رو نکوبیم، قشنگ نیس:دی 

تو کامنتا شاید ده تا داشتیم سامسونگ فلانه، سونی بهمانه، ال جی رو بریزین دور برندشم کوچیک تر از سامسونگ و سونیه چه کاریه؟ شیاومی؟ اه اه... بیخیاااال رفقا، همه شون خوبن، یعنی خوباشون خوبن! :دی 

مادر میگه من چشمم آب نمیخوره تو گوشی جدید بخری، رسما همگان رو نا امید نموده م :)) شما نا امید باشین پس، مرسی اه

نظرات 11 + ارسال نظر
باران 1395/10/19 ساعت 04:15

و البته خواهر دوم و دوماد ما هم همین سخن مادر شما رو به من میگن :)
فقط یه چیز بگم و نمیخوام ناامیدت کنم ولی واقعیته که بزار بگم

واقعیت اینکه بقول دوماد بزرگترمون و داداش بزرگم که خیلی تخصصی ان
در امر گوشی همراه :
آیفون های الانی که تو بازار میباشد بدلیل تحریم های موجود در ایران
اون آیفون های اصل نیست و اکثرشون تقلبی هستند !!
بقول اون برنامه کودک تلویزیون :
بچه هااااا مواظب باشید !!!:))
پس مگی جان از ما گفتن مواظب باش تو خرید آیفون :)
سعی کن بدی یکی از خارج برات آیفون بگیره ولی بنظر من تو ایران به آیفون های موجود اعتمادی نیست.
دیگه خود دانی.
خدایی قصد ناامید کردنت نداشتم و ندارم ولی چون خودمم درصد خرید همین نوع بودم منصرف شدم :|:)
ایشالا هر چی میگیری اصل اصل باشه :)

ممنون از راهنماییت، راه هایی برای شناخت جنس اصل و فیک هست خب عزیزم:)

BoBo 1395/10/19 ساعت 00:57

هرکی آیفون بخره خره :دی

جناب بوبو! خیلی بی ادبی

رویا یک خاموش 1395/10/19 ساعت 00:34

دقیقا با آخر پستتون موافقم، منم روزی ک سونی z خریدم آیفون 5 هم تازه اومده بود انگار یجوری بود ک خیلی قیمت هاش نزدیک بود اما الان بعد سه سال خدایی ازش راضیم، در حدی بیچاره همش میخوره زمین آخ نمیگه، الانم وسوسه میشم عوضش کنم اما میگم حیفه وقتی هنوز سالمه، گوشی های جدید هم کاراییشون در همین حده فقط دوربینش بهتره! ک اونم دوربینم هنوز عکسای خوبی میگیره

آخی خواهر منم روزای اولی که z اومده بود گرفته بود، هعی... یادش بخیر از تبریز خریده بود خیلی یهو قصد کرد و خرید:))
خییییلی این خوردن زمین مهمه منم به شدت گوشیمو تا حالا کوبوندم... طفلک پیر شده ولی سرحاله هنوز:دی

علیرضا 1395/10/19 ساعت 00:16

Huawei Honor 8 بدون تردید.
منم اهل تنوعم. و به تازگی پس از نوکیا و سونی و آیفون و ال جی و سامسونگ و دوباره ال جی به هواوی پناه اوردم و واقعا توی این مدت دچار عشق عجیبی شدم نسبت بهش :))
شیاومی می 5 هم خوبه. ولی آنر 8 به شدت بهتره.
پشیمونی نداره مخصوصا تا آخر دی توی جشنواره یه کارت هدیه 100 هزارتومنی هم میده نمایندگیش.

من هوای دوست نیستم، دیگه یعنی اصلا اصلا به این برند علاقه ندارم، بی شعورترینم:))
میدونم آنر خوبه، کیف کنید باهاش جای منم:دی

ترنم 1395/10/18 ساعت 22:00 http://oneplus.net

نمی دونم تو ایران oneplus هست یا نه، اگه هست همین رو بگیر مطمٸن باش پشیمون نمیشی، کانفیگش خیلی خوبه قیمتش هم نسبت به کیفیتش عالیه.

عرررررر
باشه هم من ندیدم ترنم جونم

دینا 1395/10/18 ساعت 21:47 http://Www.isharan.blog.ir

با اینکه از مد افتاده و خیلی جدیدتر اومده ولی من آیفون5s رو پیشنهاد می کنم.خوشگله. واقعا خوشگله. خوش دست و ناز. آیفون 6 و 7 خیلی بزرگ و بی قواره شدن به نظر من( فایو اس آخربن گوشی بود که در زمان مرحوم جابز طراحی شد)
علاوه بر همه اینا سیستم عامل آیفون حیلی لذتبخش تر از اندرویده. آی او اس حس حرفه ای بودن خفنی بهت میده
به جان خودم من از اپل پول نگرفتم برا تبلیغ

5اس؟
نه بابا من گوشی هر چی بزرگتر میشه بیشتر دوسش دارم
آیفون گوشیای خوش دستی داره واقعا:دی
منم مبلغم نگران نباش

امید میرزا 1395/10/18 ساعت 16:59

بببخشید ولی شاید پرچم دار خریدن الان درست نباشه از چندتا برند اصلی مثل سامسونگ سونی اپل شیاومی
نسل بعد همه این مدل ها شاهد تغییرات زیادیه
مثلا در سامسونگ حسگر انبیه
شاید عدم وجود دکمه فیزیکی و چندتا نکته جذابه دیگه
برندهای دیگم همینجوری
آگه گوشی هنوز کار میکنه صبر کنین
البته نظر خودتون مهمه

مرسی که به نظرم احترام میذارین:دی

من پارسال دلم موند پیش نوت ۵... تفاوتش با آیفون سیکس پلاس هم ۴۰۰ تومن بود پارسال فقط...
htc هم لامصب خیلی خوشگله :)))
من تا گوشیم نسوزه ولش نمیکنم

یادمه خواهرم می خواست بخره 6پلاس، دوستش نوت 5 خرید البته اینکه دقیقا فرقشون چقد بود رو یادم نیست ولی خب زیادم نبود:دی
اچ تی سی بله بابا دو مدل ازشو داشت، بعد اون سامسونگیست شد:دی
بدتر از منی پس:)))

مرادی 1395/10/18 ساعت 15:28

من گوشی خاصی ندارم که بخوام بیام درباره برندش حرف خاصی بزنم :دی ولی سه سال پیش یه گوشی 500 تومنی ال جی خریدم ؛ انصافاً مقاومت و ظاهرش عالی بود ولی خب الان دیگه کُند شده :) در کل از ال جی خوشم میاد :))

حالا من سامسونگم دوس نداشتم هیچ وقت، ولی وقتی خریدم دیگه دوس داشتم کاملا
ال جی هم همینطوره، اصلا دوسش ندارم متاسفانه ولی میدونم بخرم عاشقش میشم

مروئه 1395/10/18 ساعت 14:40

چه باحال منم همن طوریم باید آخرین مدلش رو بخرم
من تا پارسال یه نوکیا C6-01 داشتم که سال 90 وقتی خریدمش بسیار جدید بود ولی خوب پاراشل وقتی تو نمایندگی سامسونگ فروشنده دیده بودنش میگفتن این خیلی باحال نو نو اما دردش این بود که فقط تو خونه و محیط کار وشن بود همچین که سوار ماشین میشدیم خاموش میشد
ولی خوب رفتم آیفون بخرم نخریدم در عوض یک عدد گلکسی S6 که خوب پارسال جدیدترینش بود ابتیاع کردم ای بدک نیست ولی خوب خیلم تاپ نیست خواهرمم که فرودین رفت یه S7 خرید که دیگه جدید جدید بود ماهم همینم میخوایم بخریم جدید جدید میخریم

اصلا خوب نیست این اخلاق البته ببخشیدا:دی
من کلا با خودم درگیرم سرش و تمام تلاشم رو می کنم که از این آخرین مدل بودن دست بکشم ایشالا بشه...
اس7؟ آیفون؟

پدربزرگ 1395/10/18 ساعت 13:57

گوشی فقط HTC
چون خیلی زیاد رنگی رنگیه و همین دلیل برای من که فقط 35 سالمه کفایت می کنه!!!!!!

وای اون صورتی گوگولاش بودن من براشون می مردم به عشق همونا یه بار واسه بابام اچ تی سی خریدم ولی بلکشو

+ استاد از برگه های دانشجوهات عکس مکس بذار بخندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد