مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه چیز تو مایه های انتخاب شریک زندگیه اصلا...

به دلم نمیشینه، شیائومی هیجان انگیز بود چون هیچ کس دور و برم نداشت. سامسونگ های جدید حس هیجان انگیزی بهم نمیده متاسفانه و ال جی هم هیچ وقت برند محبوبی برای شخص مگی نبوده، سونی هم ای... 

خب با این حرفها من هیچ گزینه ای برای انتخاب ندارم، خیلی مسخره س... چرا 100 تا برند مختلف نداریم که هرکی بتونه گوشی محبوبشو پیدا کنه؟ 


+ از تمامی برندهای فوق یکی انتخاب کردم، ولی خب هیچ کدوم ثینگ من نیستن در واقع...

نظرات 5 + ارسال نظر
royabanoo 1395/10/18 ساعت 12:10

manam daghighan mese to hastam hata 1 sale gooshi nadaram.pishnahad mikonam raje be motorola tahghigh koni

واقعا یه ساله گوشی نداری؟ ای بابا...
موتورولا برام از سام و الجی جذابتره واقعا

بهاره 1395/10/18 ساعت 00:34

مگی عزیزم،خواننده خاموشتم،الانم میخوام یه کامنت بی ربط بذارم با اجازت،تو شرایط بد وحساسی قرار گرفتم که واقعا دارم اذیت میشم یه دفعه ای دلم خواست اینجا مطرح کنم و هم ازتو که از محبوبترین بلاگرهای من هستی وهم از هرکی کامنتمو میخونه بخوام برام دعا کنید حتی یه لحظه،واقعا نگرانم

سلام عزیزم...
من دعات می کنم، عمیقا، البته اگر شنیده بشه که شک دارم.
بچه ها دعاشون کنید اگر می خونید کامنتو

setareh 1395/10/18 ساعت 00:03 http://san-arm.blogsky.com

لومیا هم دیدی ؟ دبستِ واقعن

لومیا؟ واقعا؟

نه حقیقتش ندیدم.

delaram 1395/10/17 ساعت 22:51

Chi kharidi dokhi?

نخریدم خوااااهر من! :|

می سا 1395/10/17 ساعت 22:25

سلام
ایسوس رو هم چک کن

سلام واسه عزیزکم خریدیم!:دی
(دایی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد