مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شیاومی؟ گوشی چی بخرم؟

بر و بچ گرامی اینجا کسی گوشی شیاومی داره؟ 

اصلا هر کی بیاد بگه گوشیش از چه برندیه ببینیم مد روی چیه؟

اکثر بلاگرا گوشیاشون چیه؟

من هنوز نوت 2 ی عزیزم رو اندازه ی جونم دوست دارم و روزی خریدمش که تازه ی تازه ی تازه وارد بازار شده بود و قیمتش هم که نگم، هنوز قلبم میگیره از یادآوریش... تو بحران اقتصادی و اون جهش وحشتناک دلار خریده بودن برام، همه ی اینا باعث شده بود برام زیادی عزیز باشه و اصلا به فکر عوض کردنش نباشم... الانم نیستم واقعا، صرفا به اجبار مامان و بابا دارم یه پرس و جوی الکی می کنم. 

نظرات 16 + ارسال نظر
من، منم 1395/10/21 ساعت 05:17

سلام
مگی جان
من شیایومی دارم حدودا خرداد امسال گرفتمش و راضیم ازش الکی هم تبلیغ نمی کنم صادقانه دارم می گم البته من ارزون شو نخریدما اون موقع که خواستم بخرم بالاترین مدلشو خریدم الان نمی دونم فکر کنم مدل جدیدترشم اومده
از دوربینشم راضیم تازه من اولین نفری بودم که تو فامیل شیاومی گرفتم یه مدتم مد شده بود تو هر مراسمی ملت با گوشی من سلفی می گرفتن :)))))
البته بعدا که خودم مقایسه کردم دیدم حق دارن کیفیت دوربینش خوبه البته به پای آیفون سون که نمی رسه
حافظه اشم خوب بود مموری که براش نگرفتم فکر نکنم حالا حالا ها هم نیازی بهش باشه حافظه خودش 64گیگ هست
البته وزنشو که مقایسه کردم دیدم گوشی های هواوی سبک ترن نسبت به شیاومی
کلا گوشی خوبیه، اگه می خوای شیاومی بگیری مدل خوبشو بگیر من زمانی که رفتم بگیرم فروشنده گفت 400تومنیش هم هست که به نظرمن اصلا جالب نبود ریختش چه برسه به کیفیت و امکاناتش

سلام
مرسی از نظرت
باور می کنی کلاااا منصرف شدم از عوض کردن گوشی:دی؟
تو روحم واقعا ولی مبارکت باشه گوشیت تکه عزیزم مهم اینه:)))

فاطمه 1395/10/18 ساعت 17:37

قبلش گفتم دیگه +7 دارم و فوق العاده راضیم.دسترسی های ایفون هم خیلی راحت تر شده.آپ استور فیلترینگشو برداشته و برای دانلود برنامه دیگه نیازی به وی پی ان نیست.خلاصه که از منم میشنوی یهو پول خوب بده آیفون بخر

عه مرسی مرسی:دی

فاطمه -اصف 1395/10/18 ساعت 12:09

سلام مگی جان
من m9+ دارم، HTC
آیفون بخر جانم،خواهرکم یکماه خریده عششششق است
شیاومی نخر،دوستم راضی نبود،مدلش یادم نیست البته

سلام عزیزم
مبارکش باشه، آیفون چی خریده؟
شیاومی چی بوده؟ من تعریفشو خیلی شنیدم من اگر بخرم خوبشو میخرم البته

من htc دارم همون مدلش که نوار نارجی داره و دوسش میدارم

به به نارنجی گفتییی و کردی کبابم

گوشی من مال سه سال پیشه و اصلا هم ازش راضی نبودم. سامسونگ گلکسی وین >_< از هر چی سامسونگه دلزده شدم..

عه چرا راضی نبودین آخه؟ هی بابا...
من خیلی راضی بودم از سامسونگ عوضی خودم و خونواده م:)))
ایشالا به زودی گوشی جدید خاله ریزه جون

باران 1395/10/18 ساعت 03:16

سلام
توام تو کار خرید گوشی واسه خودت افتادی ؟^_^
منم دو هفته ای هست بخاطر اینکه گوشیم ضربه مغزی کرده تو این کار
افتادم :)
داداشام کلا میگن j7 عالیست .
دومادم اولمون میگه a7 فکر کنم اگر یادم مونده باشه و درست گفته باشم.
دوماد دوممون میگه هیچکدوم از اینا برو سونی بخر 1/500بده ولی سنی مدل نمیدونم چی چی بگیر :|
خیال میکنه سر گنج نشستم :|:(
منم گفتم با کمال احترام به تمام نظرات دوستان فعلا برام مقدور نیست که
گوشی بگیرم :))))
ولی احتمالا همون j7 بخرم چون یک در میان تعداد نفرات خانواده دارن.
یک کم پس انداز خودم و یک کم هم پدر جان لطف کردند و قراره برم بگیرم
ولی احتمالا تو تهران بگیرم که 200هزار تومن تفاوت قیمت داره اونم
مدل 2016اش که میگن عالیه ولی اینجا گرون میدن نامردا :|
هعی از تهران احتمالا برم بگیرم :)
میگن همه چیز حرف نداره دو سیمکارته هم هست با بهترین کیفیت دوربین چیزی که من تو این سالها نداشتم همون دوربین است:|

+
پیشاپیش هر چی میگیری مبارک باشه

بله حالا من هزاااار چاقو می سازم یکیش دسته نداره! باید دید می خرم یا نه...
البته وقتی چیزی رو می نویسم معمولا یعنی تصمیمم نهایی شده؛) ببینیم می خرم یا نه دیگه
من یه سیم کارته هم کارمو راه میندازه
دو تا نمی خوام...

گوشی شما هم

عارفه 1395/10/18 ساعت 02:42

خب ببین من حدود سه سال پیش همون موقع که تازه htc one m8 اومده بود کلی پول دادم و خریدم اولش هم واقعا عالی بود اما بعد مدتی کیفیت دوربینش که حرف نداشت اومد پایین هنگ کرد و من مجبور کرد شیش بار ریستش کنم و همه ی همه ی همه ی اطلاعاتم بپره فکر کن کلی فایل صوتی مصاحبهه های مهم بهت htcپیشنهاد نمی کنم پول زیاد برای گوشیت می دهی و لوازم یدکی و نمایندگی و .... نداره بعد با این که جزو مخالفین ایفون بودم ایفون خریدم در مورد ایفون باید بهت بگم باید الویت بندی کنی ببینی چی برات مهمه ایفون خیلی از دسترسی هایت رو سخت یا مسدود می کنه و این هایش کمی ممکنه اذیتت کنه اما به جایش هنگ و ویروسی نمی شود من با اگاهی خب حاضر شدم اطلاعاتم سیف بمونه ولی خب سختی هایش و تحمل کنم

آخ آخ وان می خواستم بخرم منم! جیگری بود
ولی برای بابامم همین اتفاقای فوق که ازشون یاد کردی افتاد و ما را منصرف نمود از خرید اچ تی سی
و اینکه آیفون دقیقا این دسترسی هاش خیلی بده و انتقالش که ساده نیست و دانلودش و ...
هوف
اندروید مال ما تنبلاس:))

فاطمه 1395/10/18 ساعت 02:04

همون فاطمه ای که بعضی شبا تا نزدیک صبح با هم توی اینستا حرف زدیم و درد دل کردیم
همون که منتظره که مگی بهش خبر بده چه روزی تهران میاد.
بله آیفون

به به!
حالا یکی دو شب بود دیگه خواهر گرامی اونم یه شب که ذکر مصیبتی بیش نبود:-"
وای وای مگی فک کنم باز یه روزه بیاد و نتونه به فاطمه بگه
آیفون چی داری شما خواهر گرام؟

x 1395/10/18 ساعت 00:03

من یک سال و نیمه آنر دارم و راضی ام :)

آخخخی...
آنر دوست آلمانیم داره:)

بریدا 1395/10/17 ساعت 23:28 http://eshkaft.blogsky.com

A7

:*

فاطمه 1395/10/17 ساعت 22:48

سلام مگی جان
مجبور شدم اینجا روشن بشم
والا گوشی من 7+ هستش و تا حالا ازش راضی بودم چون تقریبا نصف عکاسیا رو برام انجام میده و مجبور به حمل دوربینم نیستم

سلام عزیزم
کدوم فاطمه ای شما؟
به به و به به
آیفون:/؟

صابر 1395/10/17 ساعت 22:44

من Samsung A5 2016 دارم و خیلی ازش راضیم .
حسگر انگشتش قویه ، دوربینش عالیه و صداش هم خوبه ...
فست شارژه و خیلی بکارم میاد . دو سیمکارت بودنش بد نیس .
کیفیت تصویر و ایناش هم خوبه .
ولی اگه پول داشتم یه سامسونگ اس ۷ میگرفتم .

اس 7 خریدیم برای کسی من دیگه اینم نمی خرم!

بانو(: 1395/10/17 ساعت 22:13

من نوکیا 1100 دارم،خیییییلیم راضیم،ضد ضربه،ضد آب،کلا ضد هرگونه خراب شدن

:)))) خدا برات حفظش کنه!

امید میرزا 1395/10/17 ساعت 14:43

S7

به به! :دی

نوت ۵
راضیم بسیااار

آخی... من نوت 2 م رو خیییلی دوس دارم ولی دیگر حاضر نیستم سامسونگ داشته باشم، تنوع می خوام تنوع:دی

*زهرا* 1395/10/17 ساعت 13:47

گوشی من htc one A9
راستی...سلام مگی حال دلت چطوره؟

من اچ تی سی دوس دارم
سلااام عزیزم، خوبه حالش خوووووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد