مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دو ماه و نیم مونده به نو شدن...

خب خب خب، امروز یه قورباغه رو قورت دادیم و می ریم که داشته باشیم برنامه های بعدی رو... 

امروز داشتم برنامه هامو نگاه می کردم، با خودم فکر کردم اگر دو نفر بیان کمکم، سه نفرم یک ریز تشویقم کنن ممکنه به همه برنامه هام برسم این ور سال :)) 

چی کارا می کنین بچه ها؟ هیچ میدونین نیمی از دی ماه گذشته؟ هیچ میدونین:|¿ وای خدایا من کی کارامو بکنم؟ کی کاغذ دیواریمو عوض کنم؟ کی برم خرید لباسای رنگی؟ کی؟ امسال احتمالا اسفند شلوغی داریم و باید بهمن اتاقمو مرتب کنم برای عید...

الهی شکر خدایا، الهی شکر

نظرات 10 + ارسال نظر
x 1395/10/18 ساعت 00:08 http://malakiti.blogsky.com

۴ ماه اول سال برام جهنم بود و اصلا نمیگذشت .... از ماه ۵ ام تا امروز مثل برق و باد گذشت و عاشق تمام لحظه های تلخ و شیرینش و اشک هاش و لبخندهاشم :)
‌یه دونه ازین سه تا تشویق کننده پیدا شد برات :)) من :))

4ماه اول... من کلا سال بدی داشتم در مجموع، از مرگ بگیر تا از دست دادنهای پشت هم...
یکجور بدی بود که احساس می کنم هیچی نمیتونه جبران این سال کثیفو بکنه، هیچی نتونست دلمو شاد کنه انگار...
آخ آخ ممنونم خانوم مشوق

پریسا 1395/10/17 ساعت 07:18

واقعا که.
بیشتر از نیمی از دی گذشت. عمرمون داره مثل باد میگذره پیر شدیم دیگه هی وای من.
عاشقه اسفندم و حال و هوای بهاریش.
روزگارتون زیبا.

واقعا که واقعا که...
نه بابا جوونیم نگران نباش امسال کارای تازه می کنیم جوون تر میشیم:دی
منم عاااااشق بهمن و اسفندم

محمد 1395/10/16 ساعت 21:07

میریم که داشته باشیم قورباغه های بعدی رو!:/
یه مقدار از اون برنامه ها رو لو بدید ما بدونیم لااقل کمک تو چه زمینه ای؟(صرفا جهت دانستن زمینه ی کمک نه خود کمک):))

نوچ امکان نداره لو بدم، باید بین خودم و خودم بمونه

مرادی 1395/10/16 ساعت 12:27

معلومه که میدونم نیمی از دی گذشته!!! مگه امتحانات میذارن ما آروم باشین دی‌ماه رو؟! ://

والااا

آنا 1395/10/16 ساعت 12:22

مگی گفتی ی طرفش سفته
برای ما ک کمرمون رو مشکل نداره ایراد نداره؟؟
چون باید هر شش ماه روشو عوض کرد و 6 ماه باید رو سففتش بخوابیم
ی طرفش کاملا طبیه دیگه درسته؟

نمی دونم واقعا عزیزم...
بله طبیه

آنا 1395/10/16 ساعت 12:18

چرا اون نظرم ک مدل خوشخوابت رو پرسیدم نیومد
و ازت تشکر کردم
منم وستر میخرم
مدل واسه خودت رو یادت نیست؟
من میخوام دکتر وسترش رو بخرم

عزیزم کاری نکردم، ولی بخدا من اصلا یادم نیست و هیچ گونه اطلاعات تخصصی در این زمینه ندارم.
شما معمولی بخرید ما طبی دو طرفه خریدیم دو نفره ها رو

هانی 1395/10/16 ساعت 10:49 http://hanihastam.blog.ir/

من حاضرم بیام کمکا. هم فاله هم تماشا دیگه!! خبر بده. :دی

:))) نمیتونی برادر من
بگم کمکا چیه می گریزی؛)

صابر 1395/10/16 ساعت 03:35

سلام
دارم یه فیلمی میبینم که اسمش million dollar baby هستش و اسم دختری که توشه مگی هستش ...
من که فراموش نکرده بودم ولی این باز منو یاد تو انداخت .
اگه دوس داشتی ببینش ؛
http://dl.film2movie.biz/film/Million.Dollar.Baby.2004.720p.BluRay.Film2Movie_ORG.mkv

سلام
به به چه اتفاق نیکی...
خوبه که مگی نامی شما رو یاد مگی نام بلاگستان انداخت. به کسی دسترسی ندارم که بهم فیلم بده متاسفانه

می سا 1395/10/15 ساعت 22:57

سلام بر مگی جونی قورباغه قورت دهنده :)
منم قورباغه ها رو به صف کردم اما هنوزبا وحشت نگاهشون می کنم .....
جمله " خرید لباس های رنگی" خوشحالم کرد، امیدوارم به روزهای خوبت برگردی زود زود .
از همینجا اعلام می کنم که می تونم یک ریز تشویقت کنم، حیف که نیستم کمکت بیام .
مواظب مگی باش

مرسی مرسی می سا که هستی:*

من فکر نکنم تا ۲۵ اسفند ولمون کنن :/ بیا برا منم خرید کن :))

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد