مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بیاین آدما رو به هم معرفی کنیم، خب؟

از این اتفاقایی که الکی الکی باعث هیجانم میشن رو دوست دارم.

یکی از اون اتفاقا معرفی کردن آدما به همدیگه ست، معرفی دو آدم که تو کار به درد هم می خورن، معرفی استادم به استاد دیگه م، معرفی استادم به بابام و یا حتی معرفی آدم ها به هم به قصد ازدواج... 

اگر فکر می کنیم دو نفر میتونن با هم آشنا بشن و ممکنه با این آشنایی درهایی به روشون باز بشه، چرا کمک نکنیم به این آشنایی؟ خب لطفا به هم معرفیشون کنین... من خودمم آدمی بودم که فکر می کردم لازم نیست دیگران رو با هم آشنا کنم.

سر مورد آخر(به قصد دوستی و ازدواج) خیلی دل دل می کردم، خیلی... آخرین بار سر جریان حامد بود که فکر کرده بودم خوبه به دوستم معرفیش کنم و خب نشد. فک کرده بودم به دوری راه و خیلی چیزا و بعد منصرف شده بودم... الحمدلله که این کار رو نکردم. تا اینکه تو این چند وقت اخیر دو مورد خوب بهم پیشنهاد شده بود برای آشنا کردنشون با کسی و من خیلی دل دل می کردم برای گفتنش، حالا که به هر دو شخص گفتم احساس خوبی دارم... قرار نیست هیچ اتفاق بدی بیفته، ما فقط داریم آدمای خوبی که میشناسیم رو به هم معرفی می کنیم و ممکنه اون آدمای خوب(!) اصلا به هم کمکی هم نکنن... همونطور که دکتر ر نتونست به استادم تو اون زمینه ی خاص کمک کنه اما حالا با هم دوستن و قصد کردن کار جدیدی رو با هم شروع کنن! :-"

بگذریم، خلاصه ی ماجرا اینکه من در دو هفته ی گذشته خیلی آدم رو به خیلی آدم دیگه معرفی کردم، شمام بکنید خصوصا در امر خیر ازدواج :دی ؛) 

نظرات 11 + ارسال نظر
پریسا 1395/10/10 ساعت 23:19

مگهان مگهان مگهان

پریسا پریسا پریسا

x 1395/10/08 ساعت 00:56

چه خوب ٬ معلومه یه خیلی اجتماعی هستی :)
‌من که خودمم به کسی معرفی نمی کنم چه برسه به این که یکی دیگه رو به یکی دیگه معرفی کنم :-D

:))) نه بابا اجتماعی هم نیستم واقعا

کاسپین 1395/10/07 ساعت 21:37

ممنونم مگی جون.خودت خوبی عزیزم؟؟؟؟

الهی شکر همشهری عزیزم، خوبم

پ 1395/10/07 ساعت 19:53

دوره ی یک روزه؟؟ چه جالب ، فکر کردم الان میگی 6 ماه دوره دیده مثلا
کتاب رو از اون جهت گفتم که مثلا یکی مثل من بخواد یواش یواش شروع کنه به یاد گرفتن کیک های ساده، بعد که یکم راه افتاد تو همچین دوره هایی شرکت کنه
مرسی از راهنماییت :-*

نه عزیز من کلاسای فوندانت همه شون فکر می کنم یک روزه هستن، البته خواهرم چار سالی میشه شیرینی پزی می کنه

فافا 1395/10/07 ساعت 14:12 http://aroosak-f86.blogfa.com

منم تواون هفته دوستم بردم دانشگاه با ی چهل پنجاه نفری اشنا شد تا عصر کل جزوه هامون رو جمع جور کرد.تو غرفه شب یلدا کمک کرد...
دو نفروچند وقت پیش واسه یه کار معرفی کردم بهم بعد حالا بله برون و اینا :))
درسته دعوتم نکردن جشنشون اما خوشحال شدم.
همه ی این اشنایی ها ناخواسته بود چون من زیاد تو این امر نیستم خخخ
خوشحالم خوبی مگی جان♥♥

چقدر خوب:دی
به به واقعا
ممنونم که از خوبی آدما حالتون خوب میشه مهربون ها:) :*

پ 1395/10/07 ساعت 12:24

من یه سوال درمورد کار خواهرت دارم مگهان جان
ایشون برای شیرینی پزی و دیزاین چه مدت دوره دیدن تا حرفه ای شدن؟ بعد که اگه کتابی دارن که تو این زمینه( پخت کیک و شیرینی) به درد بخور هست رو میشه معرفی کنین؟ مدتیه که دارم بهش فکر میکنم

سلام عزیزم
خواهر من حرفه ای نیستن و دقیقا یک سال پیش یک دوره ی یک روزه پیش خانوم نازلی کنعانی دیدن:) ایشونم در تهران و تبریز دوره دارن و من کاراشونو به همه کس ترجیح میدم:)
از روی کتاب نمیشه کار عملی و دستی رو یاد گرفت عزیزم یقینا... باید دید و انجام داد:)

پرستش 1395/10/07 ساعت 00:15 http://khoda15.blogsky.com/

سلاممم مگی (:
خوبی؟

امیدوارم همیشه خوب و اینقدر آروم باشی(:
وای مگهان همیشه دور از تصورم بودی نمیدونم چرا واقعانمیدونم چرا:دی
همیشه گل بودی من تورو فرشته میدیدم نگو همون فرشته بودی :دی
دلم تنگت شده بود این وقت شب:دی

سلام خوبم الهی شکرر
یا ابرفرض
من نه فرشته ام و نه گل بابا، یه آدم خسته ی دهن گشاد شادم! همین:|
خیلی لطف داری پرستش جان

BoBo 1395/10/06 ساعت 22:39

عاقا لطفا مستندسازی رو که گفتی بهم معرفی کن دیگه :دی
خو حالا من کیو معرفی کنم بهت؟

:)))چشم صبر اله برادر من:| :)))

نمیدونم خودت بشین به نیازام فک کن یکی رو معرفی کن

کاسپین 1395/10/06 ساعت 19:57

چقدر خوب شاید وسیله اش فقط و فقط ما باشیم و اون دو تا آدم هیچوقت نتونن همدیگرو ببینن.عالیه مگی جون

واقعا شاید اینطور باشه کاسپین جانم، خوبی شما عزیز دلم؟ :) :*

عارفه 1395/10/06 ساعت 18:00

اقا منم همینم بعد مایده هی مسخره ام می کنه می گه کثل مامان بزرگا می شینه یکی رو برای یکی دیگه لقمه می گیره

:)))))) ما هر دو خیلی پیریم! بیا قبول کن:)) ؛)

م 1395/10/06 ساعت 17:57

خاله‌م سعی داره یکی رو به داداشم معرفی کنه ، داداشم ناز میکنه :|

خب شاید دلیلی داره داداشت، ناز کردنم در این امور طبیعیه ضمنا
منم ناز می کنم:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد