مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوست پسر داشتن چه حسی داره یعنی؟

از وقتی فهمیدم دوس پسر داره هی غش می کنم از خنده و خنده های ضعف کننده م منتهی میشه به جمله ی" ماماااان! آخه باورتتت میشه=))) " یکی نیست بگه تو چرا دوستات آب می خورن مامانتو خبر دار میکنی؟!

نکنید خوب، من انتظار ندارم دوستایی که شبیه خودمن یهو عاشق شن و یهو دوست پسر دار شن، وای که چقدر بهت نمیاد از این کارا، وای دختر... ازم خواسته یه هدیه ی خوب بخوام ازش، کنسرت کی رو بخوام؟ یا قاب گوشی بخوام مثلا واسه گوشی چار ساله م؟! *_*

ممنونم که مسبب خنده های غشناک منی! 


  مامان چشم غره میره و میگه به تو چه آخه؟! تو سرت تو زندگی خودت باشه!زشته به زندگی مردم می خندی... تو خوبی؟ تو هم از نظر اون خیلی خنده داری احتمالا!

 ولی بخدا من دارم می میرم از خنده و به نظرم خیلی مضحکه این اتفاق... هیچم زندگی من خنده دار نیست، مگه من سر پیری رفتم عاشق شدم؟! :)))

اه به شماهایی که همگی تو پاییز عاشق شده و کلیشه شدید! تو روح پر فتوحتون ^-^ :))) 


+ اخیرا متوجه شدم من از عاشق شدن و دوست پسر داشتن به طرز وحشتناکی خجالت می کشم! باور کردنی نیست، ولی فکر می کنم برای شخصیت و سنم زشته این کارا... وای من چقد دور شدم از همه چی یهویی:)) وای وای وای:دی

+ خب من برم که اینقدر در افشانی کردم احتمال اینکه فردا و پس فردا بیام و بگم خدا سرم آورد و فیلان زیاده... خدایا من قضاوت نکرده ام. مرا از اتفاقات ناگوار این چنینی دور بدار :دی

نظرات 11 + ارسال نظر
من، منم 1395/10/06 ساعت 02:25

آغا من هر وقت به کسی خندیدم خدا همون بلا رو با ریشتر بالاتر سرم آورده
تا دیر نشده بگو الهی العفو:)))

الهی اعفو:|
همین الان احساس عاشق شدگی دارم خدا شاهده، فقط نمیدونم عاشق کی شدم:((

:D 1395/10/05 ساعت 17:12

.

تو چه کسی هستی ای دوست؟:دی
پست قبل رو دیدم و خوندم. باور کن یک بار هم نشده هوس خوردنش رو کرده باشم حتی؛) :)) :*

x 1395/10/05 ساعت 14:45 http://malakiti.blogsky.com

احساس تنهایی نکن منم جزو گونه های رو به انقراض دوست پسر ندار هستم :))

:)))) سلام منقرض سلام منقضی :))))))

داشتم تو دلم میگفتم نخند سرت میاد که دیدم خودت نوشتی ..
خانوم خانوما عاشق شدن و دل دادن که سن و سال نمیشناسه. دل که بپسنده کارت تمومه

بله مام نخندیدیم :دی

zahra 1395/10/05 ساعت 10:36

سلام مگی جان
به نظرم اگه دوس پسر مورد دار نباشه حتی اگه نخواد ازدواجم کنه با طرفش خوبه خیلیم خوبه البته تا زمانی که بخوایم کنارمون باشه، قربون خدا برم در همین حدشم نداریم

دوست پسر چیز خوبی نیست
نه میتونی ولش کنی نه کنارش آرامش داری
خوب و بد و خوش اخلاق بد اخلاقم نداره. دوستی سخته. اصلا واردش نشو

واسه من مرگه:دی
حالا فردا میام میگم روم سیاه:))))

طـ ـودی 1395/10/04 ساعت 22:58

همچی میگه انگار شونصد سالشه حالا :)))

وای خدا شاهده این حسو دارم:))))

نل 1395/10/04 ساعت 22:51

چقدر انرژیتیک بود این پستت...همیشه پرانرژی باشی دوستم :)

عه جدی :دی؟

پدربزرگ 1395/10/04 ساعت 22:39

عاشق شدن خییییلی خوبه، وایضاً دوست پسر یا دوست دختر داشتن.
دعا می کنم یه آدم درست، پاک، شاد و منطقی عاشقت بشه و البته عاشقش بشی

مرسی که اینقدر خوبی و دعاهای خوب میکنی:* :دی

بیا بریم عاشق شیم دوتایی بخندیم...

BoBo 1395/10/04 ساعت 19:42

خدایا بهش گوش نکن! این به یه بنده تو خندید، لطفا همین بلارو سرش بیار ما هم بخندیم بهش :دی

:|||||
بلا نیست که اصلا... از خداااامه خدا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد