مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عیدمون مباااارک باشه بچه هااا

خدایا خدایا عیدییی بده! عییی دیییی بده! با صدای دختر همسایه بخونید(کلاه گرمزی!)

خدایا چگد هوات زشته امروز:دی :)) من بارون دوست دارم ولی امروز به نظرم هوا تاریک بود و اینشو دوس نداشتم.


+ بله امروز عیدی گرفتم، همین که دیروز نق داشتم و امروز نقم کمتر شده خودش بهترین عیدیه دیگه، ضمن اینکه راس راسی هم عیدی گرفتم؛) فردام احتمالا میرم دانشگاه و به کاری که استادم پیشنهادشو داده بود فکر می کنم. هیپ هیپ هورااااا

+ هیپ هیپ هورا منو یاد کتابی میندازه که به بچه ها تدریسش می کردیم تو آموزشگاه، یادش بخیر چه بچه بودم خودم، بمیرم برا خودم:دی 

+ خدایا محمد نام های نامدار رو زیاد و محمد نام های نامرد رو کم کن، الهی آمین... وای که چقدر بده حرمت اسامیمون حفظ نشه :) خلاصه اینکه مواظب باشیم، طلب عیدی برای خودتون و من یادتون نره لدفن... زندگیم نیاز به عیدی های فراوون داره :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
*زهرا* 1395/09/29 ساعت 20:39

اقا من اینو نمیگفتم خفه میشدم ! از نظر من یلدا یه شب لوس و بی مزه اس! :دی

واااای چراااااا؟! :| اییین همه خوردنی...
ما امسال عزاداریم وگرنه خیلی شب خوبیه لعنتی

خاموش 1395/09/29 ساعت 09:12

در رابطه با پست بی اعتمادی
حتی می شود رفت برای فرار از فکر کردن و عذاب کشیدن متاهل شد

درهرحال هر اشتباهی که طرفمون بکنه ما توش سهیمیم. این خیلی ترسناکه

مرادی 1395/09/27 ساعت 20:45

زندگیتون پر از عیدی‌های خدا :)

:)

مداد کوچک 1395/09/27 ساعت 18:23

مبارکت مگهان جانِ منْ

ممنونم مداد جان، ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد