مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

استادم میگه دانشجو بودن یعنی شبی 3 تا 4ساعت خوابیدن!!!

خب بنده همین حالا حساب کردم که در طول دو روز گذشته تنها 3ساعت خوابیدم و الانم خوابم نمیاد و نشستم کارای پروژه م رو انجام میدم. سالمم واقعا؟ 


بعد چرا هرچی بیشتر کار می کنی، کارات بیشتر میشه؟ مگه نباس هی کمتر و کمتر بشه؟ 


+ واسه امتحانات هم فقط میتونم بگم الحمدلله، بگذریم که یه گند عظیم زدم! یه گند مسخره مثلا در حد دو دو تا چارتا که جاش نوشتم شیش تا مثلا... متاسف باشید برای مگی!

نظرات 8 + ارسال نظر
می سا 1395/09/26 ساعت 16:52

بهتر از من می تونی خوشگلک ، چشم. اگه دوست داشتی بهم ایمل بزن که برات بفرستم

چشم چشم ممنووونم ازت میسا:*

نگار 1395/09/25 ساعت 23:26

مگی..
یه چیزی بگم؟!!
میشه لطف کنی دیگه استادم استادم نگی
واسش یه اسمی چیزی بزار این جوری خیلی بهتره:*
مثلااینجا به جای استاد بهش بگو مرادبیگ یامثلا مش غلوم


بمیرم بااین پیشنهادای خوشگلم...


دلم واسه اینجاکامنت گذاشتن تنگولیده بودا...

ای بابا
خب آخه استادمه چی بگم بهش:)))) ؟!
باشه زین پس اسمش رو میگم اصلا...
خیلی خوب کاری کردی کامنت گذاشتی ما نیز دلمان برای کامنتهای زیاد خیلی تنگه

آسـوکـآ 1395/09/25 ساعت 18:15 http://asooka.blog.ir/

حق با استاد گرام است و بسسسس

تو روحش 4ساعت خواب و دوندگی زیاد خعلی کمه

بانومیم 1395/09/25 ساعت 11:39 http://banoo-mim.blog.ir

اخ اخ یه استاد داشتم اونم همین و میگفت :))

ایش کمه خداااااییش کمه، هرچند من عادت کردم ولی در طول روز یه کمی مست میشم بعد ناهار:))) به زور بیدار میمونم تو کتابخونه یا تو دفتر استادم

م 1395/09/25 ساعت 10:24

برای مگی که متاسفیم :دی [شوخی]
ولی واقعا چجوری توی 48 ساعت با 3 ساعت خواب هنوز بیدارید و خوابتون نمیاد؟! به منم یاد بدید لازم دارم کمتر بخوابم واقعا!! :|

:))))
من تونستم دیگه، ما خونوادگی تواناییشو داریم. وقتی پسر عمه م مرحوم شد 48 ساعت همه(!) بیدار بودیم دور هم... همه ها

من، منم 1395/09/25 ساعت 01:23

خب اون گند عظیم هم ناشی از این کم خوابیه دیگه :)

اوف اوف... آی گفتین آی گفتین
ناشی از همینه دقیقا

x 1395/09/25 ساعت 00:56

نمیدونم چرا تو ذهنم بود درست تموم شده

در چند پست قبل میبینید که این درس رو ندارم و صرفا میرم تو کلاس استادم میشینم؛) بنا به دلایلی که از شرحش معذورم:دی

می سا 1395/09/24 ساعت 23:19

این چیزاش مهم نیست :) منم یه بار حتی معنی "ولی"رو توی دیکشنری نگاه کردم . پنج شنبه عوضش خوب بخواب .
سالمی :)))

=))))) چقدر باحال
ترجمه می کنی می سا؟ منم باید شروع کنم. یه بار یه متنی که ترجمه کردی رو بهم بده:دی
منم ترجمه کنم ببینم میتونم عین تو یا نه؟ ؛) :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد