مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فردا امتحانی ترین چارشنبه ی دنیاس!

فردا یه امتحان خیلی سخت دارم که هیچ ربطی بهم نداره، صرفا چون رفتم تو کلاس استاد نشستم با دانشجوهاش مجبورم کرده برم و امتحان بدم که ببینه چه کردم، خیلی محتاجم به دعا :دی


و البته امتحان دیگه ای هم دارم که باز بهم ربط داره، قراره کارگاه هایی که برامون گذاشتن رو ازمون امتحان بگیرن جناب استاد، یعنی تو روووووح این استاد پیگیر! :دی



نظرات 3 + ارسال نظر
x 1395/09/25 ساعت 00:57

من بودم خودمو سر به نیست می کردم که نرم:))

=))))))) جدددی؟!
چرا خب آخه؟

چه استادی !!!! خدا رحم کنه :)))))))

خدا رحم کرده بهم گه منو سپرده بهش:))) واسه تنبلی مثل من فقط این مدل استاد خوبه

یوم الحسابه پس

به خداااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد