مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چند خبر کوتاه

یک اینکه این روزها شکر خدا مفید می گذره، سخت و مفید...یک وقتی به ساعت نگاه می کنم و میگم خدایا کی ساعت این همه دوید؟ این روزا بیشتر از هر روزی مطمئن شدم برای موفق بودن و خوشحال تر بودن باید بیشتر کار کنم و کمتر بخوابم. اگر حال و حوصله ندارین و احساس خسگی و رخوت می کنین لطفا یکی دو تا هدف برای خودتون تعیین کنین و برای رسیدن بهشون تلاش کنین، ساعت خوابتونو کم کنین، هیچ کی از کم خوابی نمرده... بیشتر تلاش کنید، بیشتر زحمت بکشید و زحمت الکی هم نکشید، خیلی مهمه که انرژیتونو جای درستی صرف کنین.

دو اینکه امروز کارگاه یکی از هیجان انگیز ترینها بود، الحمدلله... 

سه اینکه برای اولین بار وقتی بچه ها تو کلاس بودن بنده کیک شکلاتی پختم برای سفارش فردا و عاشقان حضرت را دیوانه نمودم. جالبه که خودم هیچ وقت هوس نکردم از کیکی که می پزم بخورم. 

چهار امروز یکی از بچه های حاضر در کارگاه هم کلاسی دوران راهنماییم بود که از خارجه یک عدد لباس لوس برام هدیه آورده بود، هدیه های این چنینی هم که خب گفتن نداره خعلی می چسبه... خعلی لامصب

پنجمم که مهم ترینشونه این بود که بر خود واجب دیدم ازتون تشکر کنم بابت کمک های بزرگی که کردید، ایشالا از صورتحساب و هزینه های بیمارستانم یه کپی می گیرم و به ایمیل خیرین می فرستم. خب می گفتم، پسرک عمل شد و بعد عمل متاسفانه شرایط بدی براش پیش اومد که الحمدلله معجزه وار همه چیز به خیر گذشت و فعلا وضعیت جسمیش قابل قبوله. فقط هزینه هاش چند برابر شد و حالمون رو حسابی گرفت، تا ده روز دیگه هم باید بیمارستان بمونه... دعاش کنید، خیلی گناه داره، واقعا بچه ها نباس اینقد راحت واسه مشکلات قلبی جونشونو از دست بدن:(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد