مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

محمد

نیک تر، زیبا تر و آهنگین تر از نام محمد آیا وجود داره؟! 


+ یکی از حسرت های بزرگم اینه که اسم هانی رو "محمد هانی" نگذاشتیم. فکر کن که چقدر زیباست این اسم... جز علیرضا این اسم هم میتونست از اسامی دوتایی محبوبم باشه. من اسامی دو تایی رو دوست دارم، ولی خودم انتخابشون نمی کنم. یادمه اسم برادر کوچولوی دوستم حمید رضا بود و من خیلی دوسش داشتم و هنوز هم حس خوبی به این اسم دارم... محمد و علی اسامی خاص و خفن و عجیبی هستن همیشه به نظرم، نا گفته نمونه که نام اشباع امیر علی هم ابدا از اسامی محبوبم نیست. 

یه بارم گفتم یک عدد اسم محبوب هم دارم که روزی اگر پسر دار شدم به اون نام صداش می کنم و همینقدر بگم که تو ایران نشنیدم اسم بچه ها رو بذارن و کاملا هم عربیه*_* 

 


+ خدایا آفتابت رو شکر، خدایا نورت رو شکر، همینجور روح و شکوه و رحمته می پاچی به شهرمون، می میرم برات آخه من... 

+ یه اتفاق بدی دیروز افتاده که ازش فاکتور می گیرم فعلا و به خوشی و سر خوشیم می رسیم. 

نظرات 9 + ارسال نظر
x 1395/09/25 ساعت 01:04

یکی از فامیلامون هست
اسم بابای خانواده محمد
‌اسم بچه هاش محمد سام و محمد حسین ٬ کلا یه خانواده ی محمدی هستن !

مردم برای این خانواده اصلا=))))

می سا 1395/09/24 ساعت 09:29

نه زشتی ، نه سیاهی ، اینهمه رنگی پنگی، نارنجی پرتقالی ،اینهمه زیبایی، یه کم خودت رو بهتر و دقیق تر ببین . پر سر و صدا بودن هم که خوبه، چیه ساکت و صامت باشه آدم .
همیشه میگم، خودتو دست کم نگیر جانان.
امتحاناتت هم به خیر بگذرند به امید خدا .
درضمن من عاشق اسمای دو بخشی هستم :) ولی حتماااااا باید کامل گفته بشند .

:)))) من خودمو خوب می بینم بابا... یک زشت دوست داشتنی هستم واسه خودم:)) خیلی هم خوبم! یسس
اسمای دو بخشی خوشکلن واسه مردم، من چون خسه م اسمای کوتاه انتخاب می کنم عموما=))


خب حالا باید انقدر واضح میگفتی اسمم کمیاب نیست؟

=)))))))) واقعا قصدم این نبود. تو روح و روانم:|

هانی 1395/09/23 ساعت 10:12 http://hanihastam.blog.ir/

اسم باید کوتاه، تک بخشی و خوش آوا باشد
با تشکر
:دی

نمیرید برای نامتون:))))))

تازه نباید جوری باشه که بگم مگه اسم دختررررر نیست؟!؟!؟!؟

می سا 1395/09/22 ساعت 21:31

هی وای من :)))))))))
منم عاشق اسم علی و محمدم .
خوب باش دخترک زیبا ، مثل نور و گرما

چقد قشنگ، به به واقعا
چجوری زیبا باشم؟ بلد نیستم من یک مگی زشت سیاه پر سر و صدا عستم.

شهرزاد 1395/09/22 ساعت 18:27

من اسامی دوتایی دوست ندارم آخه معمولا یکیشو صدا میزنن! امیرعلی که دیگه انقددددرر زیاد شد اصن:-| ولی جدا جدا اسمای بی نظیری هستن هم امیر هم علی:)
و اینکه ما تو خونواده ی چهارنفریمون اسمامون کاملا ایرانی هستن دلم میخواد بچمم اسمش ایرانی اصل باشه:))
و اسم هانی چقدر جالب و قشنگه خیلی هم کمه مثل اسم خودم

یس دقیقا مثلا نی نی دختر عمه م که میمیرم براش اسمش دو تایی هست. ما اولی رو میگیم در مواقع خسگی(تقریبا همیشه=))) )
من اصلا رو ایرانی بودن اسامی تاکید ندارم و به نظرم اینکه آدمای یه کم مذهبی که اسماشون عربیه خیلی جذابه!
:))) اسم دوست دانشگاهی من شهرزاده راستی! گفته بودم؟ ؛) قزوینی هم هست:دی

نل 1395/09/22 ساعت 17:17

نمیدونم خوندی یا نه....

نوشته بودم دوست دارم اسم همسرم «محمد»باشه...اینکونه محمددوستم بنده....
بیشتر دوستت میدارم^_^

آخی:)
منم بدم نمیاد همچو اسمی داشته باشه، چون به اسم انتخابیمم میاد:)))

*زهرا* 1395/09/22 ساعت 15:15

محمد اسم محبوب منم هست :)

آخه مگه میشه نباشه؟ اسم نیست که آخه...هووووف

باران 1395/09/22 ساعت 15:14

سلام
من اسم تک تک داداشام اول اسمشون محمد هستش بجز یکیشون
و جالبه بدونی اسم پسر دایی کوچکم اول اسمش محمد است و اونم اسمش رو مادرم و مادربزرگم انتخاب کردند.
و جالبتر بدونی که الان بچه های فامیل پدریم که دهه 90که بدنیا اومدن
به احترام این اسم اول بچه هاشون رو محمد گذاشتند :)
البته به منم باشه اسم بچه ام رو از امیر حسین به محمد حسین تغییر میدم :)
ولی خب خواهرم میگه اسم محمد حسین خیلی سنگینه :)
همون امیر حسین روش باشه بهتره !:)


+
من باب امروز اون پستم عذر میخوام
فکر کردم خوشحالت میکنم.
ببخشید اگر ناراحتت کردم
ممنونم

سلام
آخی... ما الحمدلله اصلا محمد نداریم و این نام بسیار شیک و تازه ست واسم:)))
اگر داشتیم دیگه دوسش نداشتم مثل حسین که داریم و حس خاصی بهش ندارم، یعنی فک می کنم مسخره هم هست یه حسین دیگه داشتن در خانواده:دی
چرا ناراحت؟! و اصلا منظورتون کدوم پسته:|¿ من زیاد تو دنیای مجازی ناراحتی ندارم شکر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد