مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدایا ایمیل هیجان انگیز لطفا *_*

همیشه وقت باز کردن ایمیل ضربان قلبم بالا می رفت و هنوز هم میره، با اینکه مدتهاست هیچ ایمیل جالبی از کسی دریافت نکردم.


هیچ وقت اس ام اس و پی ام اپ هایی مثل تلگرام برام شادی آور نبود و هنوز هم نیست.


خدایا میل باکسم را اتفاقناک کن،مرسی اه

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد 1395/09/23 ساعت 04:32

ای هستی بخش جهان من
ای کلید همه ی قفلهای بسته
ای امید عمرهای از دست رفته
ای تنهاکسیکه قدرتش را دارد
ای یاری رسان من سر بزنگاههای زندگی
ای آنکه هرکس به تو تکیه کرد پشتش از هم نشکست
خدای من و تمام آنها که بی کسی را حس میکنند
ای کارگردان زندگی من
ای کسیکه پرورش میدهی حتی علفهای هرز را
ای آنکه باعث وجودی و نامت فتاح است تورا میخوانم تورا میخوانم که مشتاق اجابت کردنی.

انشالله همه دعاها مستجاب شه:)

سلام
یادش بخیر سال 77 تو دانشگاه تهران اولین ایمیلم رو داشتم
نامه هایی که از اساتید خارجی برام میومد واقعا خوشحالم میکرد
همیشه با in the name of god ایمیل براشون میفرستادم یک استاد لهستانی یک بار عکس العمل نشون داد و گفت منم کاتولیکم و متعصب ولی شما خیلی دیگه متعصبی رو مذهبت
یادش بخیر همسر هم بعدها از طریق من با ایشون دوست شد و با هم مقاله هم دادن ولی الان دیگه ازشون خبر نداریم
چه یاداوری خوبی بود مگی جان

سلام
هی وای منم پر از حس خوب شدم خدا شاهده اصلا...
وای وای وای زندگی ها رو پر از اتفاقای خوب ناک کن خدا جون
خبر بگیرین ازشون، خیلی باید جالب باشه بعد این همه سال

م 1395/09/21 ساعت 22:49

ایمیل که برای من کاربردی جز ثبت نام توی سایت‌ها و اینا نداره :))

متاسفانه واسه منم همونه اخیرا، البته اون یکی ایمیلم استفاده های دیگه ای هم داره...
ایمیل های استاد جانم

ماه بانو 1395/09/21 ساعت 20:14

یه زمانی برای منم خیلی هیجان داشت ولی الان دیگه نه......

ای بابا...
هوم، برای منم خیلی وقته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد