مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کی منو ببره کنسرت همای خب آخه؟

لامصب همای کنسرت داره...

اه


#تالار_وحدت

#تهران

#بیس_و_شیش_آذر


نظرات 6 + ارسال نظر
نانا 1395/09/14 ساعت 09:42

مگی من 28 سالمه و دانشجوی دکترای امیرکبیر هستم. هر وقت بخوای بیای تهران می تونی روی من حساب کنی و شب رو پیشم بمونی.

نانا
چی می خونی اونجا:دی :))؟
خیلی خیلی خیلی از دعوتت ممنونم، حقیقتش نگین دوستم تهرانه و فک کنم واقعا ناراحت شه بفهمه اونجام و پیشش نرفتم. ولی من عاااشق خوابگاهم
ضمن اینکه خونه ی یکی دیگه از دوستامم می خوام برم

پاییز طلایی 1395/09/14 ساعت 00:45

@شهرزاد
گروه رستاک 9 دی برج میلاد کنسرت داره :)

پاییز طلایی 1395/09/14 ساعت 00:41

می خواستم بگم من میرم خواستی باهم بریم که تنها هم نباشی که دیدم کلا منصرف شدی... ولی بازم اگه خواستی بگو حتما :)

اینو نه ولی اگر گروه رستاک کنسرت بذاره من پایه ام باهات میام:)

چند وقت پیش بود رشت و لاهیجان کنسرت داشت میرفتی خب!

رشت رو رفتم خب
دو بار رفتم، خعلی خوبه اینقدر که سومین بارشم باید برم و ضمنا تالار وحدت کجا و سوله ی یادگار امام کجا

نانا 1395/09/13 ساعت 09:43

جهت تشریف فرمایی مگی و همراه محترم :)) (کارت دعوته خو)
سلام مگی جون من تهرانم.... دانشگاه امیرکبیر.. خوابگاه جلوی تالار وحدته... اگه خواستی بری کنسرت خوشحال میشم شب پیش من بمونی... اما فکر نکنم بتونم بیام همرات... خلاصه پذیرای شما و همراه محترمتون هستم :))

عزیز دلم:)))
چرا اینقدر خوبید شماها؟
نانای عزیزم چند سالته شما خانوم؟
ضمن اینکه بنده مزاحمتون نمیشم و این حرفها:دی
گویا اون ته مها جا هست که منم منصرف شدم دیگه از رفتن:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد