مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من خوبم، شماها خوبین؟

وبلاگ نویسی، مبتذل نویسی حتی و الخ

امروز پستی رو خوندم و به این فکر کردم که وبلاگ من به اعتقاد خیلی ها، و واقعا خیلیها یا شاید همه مبتذل نویسی به نظر میاد و شر و ورهای عام پسندانه، اما من هرگز از این بابت ناراحت نبودم و یا حتی سعی نکردم کم کم دور شم از این نوع نوشتار و خاطرات و ... اما خب این خیلی بده که من بدونم مبتذل نویس هستم و اهمیتی ندم.

من هیچ وقت با هدف خاصی به نوشتن شروع نکردم، امروز خوندن اون پست باعث شد به فکر فرو برم. خب طبیعیه انجام هر کاری بدون هدف باعث از بین رفتن انرژی های مفید آدم میشه، وقتی زیاد بهش فکر کردم دیدم اونقدرا هم  اهمیتی نداره با چه هدفی شروع شده، مهم حالاست که من بدون اینکه قصد داشته باشم اینقدر دوستای واقعی داشته باشم، دارم. من خیلی خیلی بیشتر ازظرفیت، توان و حتی لیاقتم از اینجا به دست آوردم...

من خیلی چیزا به دست آوردم، خیلی چیزها که هیچ برنامه ای برای به دست آوردنشون نداشتم و این یه موفقیت کاملا اتفاقی و البته خوشحال کننده ست. 


پ.ن: اگر نوشته های منم مبتذل نبود، کم خواننده تر از حالا بودم؟ طبق اون نظریه باید اینطور باشه یعنی...

نظرات 11 + ارسال نظر
شهرزاد 1395/09/12 ساعت 01:15

من آخه به چیزای بی ادبی و منحرف میگم مبتذل
تازشم به هر معنی که حساب کنی وبلاگ تو از اوناش نیست داداش

کل 1395/09/11 ساعت 23:23

ابتذال و مبتذل نویسی محملی اگرباشد برای تفهیم واقعیت زمانه به مردمان گنگ و غافل و مبتذل جامعه چه اشکال دارد؟
نقل صادق هدایت که درکش نمیکردند چون واقعیتها را نمیدیدند یا می دیدند به مذاق وامانده ی حضرات خوش نمی آمد برای همین تکفیرش میکردند انگ ابتذال و نیهیلسم می زدند نمی فهمیدند هدایت میبیند دردوبدبختی مردم زمانش را و می نویسد نمی توانستند بفهمند
نع بنظر من که مرید تجربه ی عینی محض هستم هرچه کلام از دل تجربه ها بیرون زده باشد گیرا تر وتاثیر گذارتر است

همین که موفق شدی کلی اتفاقات خوب رو هر چند ناخواسته تو زندگیت جا بدی ینی موفقی...مهم نیست مبتذل نویس یا هرچی.
حداقل از نظر من وقتایی که خاموش خوندمت اینجور نبود :)
موفق باشی و اگه مبتذل نویسی همینه ، مبتذل نویسی قهار !

امید میرزا 1395/09/11 ساعت 10:25


مبتذل نمینویسی که

شهرزاد 1395/09/11 ساعت 01:12

مبتذل دقیقا به چه معناست:))

سرچ لطفا:دی
هرچه که هست واژه ی مثبتی نیست؛) عامه پسند و مزخرف و بی ارزش را گویند؛)

می سا 1395/09/10 ساعت 16:17

سلام مگی جونی
مگه قراره همه مثل هم باشند؟ چه یکنواخت و مسخره می شد اونوقت دنیا .اینقدر هم خودتو دست کم نگیر لطفا

عارفه 1395/09/10 ساعت 15:28

همین که من وبت و دوست دارم کلا کافیه
دههه :)))؛

سیمای 1395/09/10 ساعت 14:38

سلااااااام
چطورییییی
منم تورو از همین وبلاگ بدست آوردم و خیلییییی خوشحالممممم

هانی 1395/09/10 ساعت 14:03 http://hanihastam.blog.ir/

من خوبم، تو خوبی؟

مرادی 1395/09/10 ساعت 13:04

مبتذل چرا؟! این چه حرفیه واقعا :| اینجا یکی از بهترین وبلاگ‌هاییه که میخونم ؛ دقیقا هم بخاطر همین روزانه‌نویسی بودنش و خاطره‌نویسی بودنش و اینقدر واقعی بودنش ...

سلام
این طبیعیه که مردم از چیزی که به مذاقشون خوش نیاد بدو بیراه بگن و یا حتی مبتذل بخوننش مهم خودتی
یه نوشته ایی خوندم که متنش این بودالبته اگه درست یادم باشه و یا حتیدرست بتونم منظورمو برسونم : من مسئول حرفها و رفتارهایم هستم اما مسئول برداشت شما از آنها نیستم
در نهایت وقتی کاری میکنیم یا حرفی می زنیم همیشه عده ایی هستن که خوششون نیاد
همینکه خودت از خودت راضی باشی کافیه
این نظر من بود
با بهترین آرزوها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد