مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلتنگی های دم ظهری

...

اتفاقای آذر 91 داره تکرار میشه، به نحو دیگه ای... به نحو دیگه ای

  

 بخدا قسم من چار روز پیش که از گند زدن به زندگیم نوشتم ابدا خبر نداشتم این همه اتفاق قراره بیفته... 


چرا آذر؟ چرا 6 آذر؟ خدایا چقد سخت امتحان می کنی من بی دین و ایمونتو؟ نکن خدا، با من نکن این کارو...

نظرات 3 + ارسال نظر
من، منم 1395/09/08 ساعت 06:51

امیدوارم انقدر از این به بعد واست اتفاقای خوب بیفته که مرهم کوچکی باشه واسه زخمات

می سا 1395/09/07 ساعت 21:49

قوی باش دخترک. از پس این امتحانا برمیایی ، مطمئنم . خودتو دست کم نگیر. خدا می دونه که سربلند بیرون میایی، پس امتحانت میکنه که خودت خودتو باور کنی. دوستت دارم .

ممنونم که اینقد بهم انرژی میدی :)
خیلی خیلی ممنونم *_*

هانی 1395/09/07 ساعت 18:35

:(

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد