مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در پس اتفاقات بد به دنبال اتفاق های خوب باش...

آخر مراسم خاکسپاری خیلی آروم و یواش اومد سمت ما و سرش رو انداخت پایین و با صدای بغضیش بعد یک دقیقه من من کردن گفت ای کاش که این اتفاق باعث شه بیشتر ببینمتون...

و اشکمون رو در آورد.


میم تو انسانی؟ چقدر یک انسان میتونه پاک باشه؟ چقدر راضی به رضای خدا و چقدر مهربان؟ چرا سرنوشتت اینقدر بد بود پسر، آخه واقعا چرا؟


+ برای میم دعا کنید، خیلی دعا کنید... ممنونم

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام مگهان عزیز
تسلیت میگم ، خداوند رحمتشون کند و جاشون بهشت برین باشد ان شاء الله

تسلیت میگم و برای آرامش دلتون دعا می کنم.

ممنون سارای جان

منصوره 1395/09/06 ساعت 11:14

دعا میکنم برات اروم بشی به زودی انشاالله۲

ممنونم عزیزم

سلام
تسلیت میگم و روحشون شاد باشه.
خدا به بچه هاشون هم صبر بیشتر بده. خدا کنه این چند قطره اشکی که میگید آروم ریختن دلشونو آروم کنه نه مثل من و خانواده ام که هنوز بعد از 13 سال آتیش دلمون سرد نشده که هر روز شعله ورتر میشه.
کاش مرگ ما هم اگه شهادت نیست افتخار آمیز باشه مثل خاله شما مثل بابای من...

فاطمه 1395/09/06 ساعت 09:28 http://1laly.blogfa.com/

تسلیت میگم.امیدوارم خدا به همه داغدارها صبر بده.

مرادی 1395/09/06 ساعت 07:51

:(

غ ـزل 1395/09/06 ساعت 06:29 http://life-time.blogsky.com/

خداوند صبر به دلشون بده و کمکشون کنه بپذیرند اونچه اتفاق افتاده
اگرچه سخت ترین پذیرش عالم خواهد بود

ممنونم از دعای قشنگتون عزیزم

مبینابانو 1395/09/06 ساعت 03:03

مگهان عزیز.روحشان شاد یادشان گرامی جاشون تو بهشت باشه.خدا به شما و بازماندگان ارامش بده بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد