مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ماجراهای من و آقای استاد!

دوستان از پشت صحنه اشاره می کنن استاد جان تشریف آوردن و تازه به اتفاق دوستشون تشریف آوردن رشت برفی رو ببینن... روی ماه ما را نیز :| امیدوارم بچه های گروه نیان و تعدادمون خیلی کم باشه... 

بنده برای سومین بار در طول عمر دانشجوییم همراه بابا دارم میرم دانشگاه، وای از لذتش نگم براتون اصلا، مرده بودم زنده شدم از شوق همراهی پدر اصلا ^-^ 

مامان و بابا اصرار داشتن نرم دانشگاه و اصرار داشتن با این حال میمیری و بهتره تماس بگیری و بگی اوضاع جسمیت اینطوریه و نمیتونی بری... ولی از اونجاییکه من استادمو می شناسم و اینا نه، با انواع قرص و ... حتی سرم خودمو به دانشگاه می رسونم. وایسین ببینین...


+ یکی از دوستان پرسیده بودن استادتون راس راسی استاده یا استادیار یا شایدم مربی؟ در جواب باید بگم ایشون استادیار هستن ولی طبیعیه که من بهشون بگم استاد :) 

+ میگن طعم او.ار.اس خارجی خوبه! خارجیش طعم میوه های گندیده+ جوش شیرین میده... ایرانیاش چین یعنی واقعا؟! 

مطمئنم ایرانیش رو راحت تر میتونم تحمل کنم، میخرم نتیجه ش رو میگم بهتون:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
می 1395/09/09 ساعت 21:30

حال کسی رادارم که درعالم مستی گندهای بیشماری زده وحیثیت خودش را برده حالا که به هوش آمده بلاتکلیف است آبروی ریخته را چطور جمع کند؟
باخودم هستم بی پرده ، آهای من لامصب، من بی دین بی آیین ، درکدام گورچپه شده ای ومرده ای؟
از گرگ صحرا به شنهای تفتیده کژدم خودش را زد ، مفهومه؟ خبری از عقاب تیه نیست خبری از شغاد دلاور آخر شاهنامه نیست گفتند رستم از دامن همین برادر رستم شد باورم شد ولی زود فراموشش کردم دلم از دنیا پره کلاف هزار گره کور واق واق صاحاب سرمو برد نا امیدی خال خالی خالیم کرد از تهی من از عشق افراطی خوابم برد منحوس ترین هندسه ی هستی دایره است بعد از یک جان کندن تازه به نقطه ی شروع می رسی دادرسی عدالت محور عادل مردی که زیر با سنگین مسولیت لری میرقصد و ورزنه ای میخواند ومحلاتی لباس میپوشد و فیگور میگیرد وگاهی فقط گاهی یادش میرود داد که را باید میگرفت؟ خودش یا خودش داد بکش از عمق دل با بلندترین جاندارترین کشدارترین جلیترین صوتت : یاعلی ، یاعلی، یا علی،

وای من کی حرفهاتونو میفهمم یعنی؟

بانومیم 1395/09/04 ساعت 08:26 http://banoo-mim.blog.ir

یعنی گلاب به روت ors هروقت برام تجویز شده تا خوردم ....
برا همین هیچ وقت نمیخورم :))))

عارفه 1395/09/04 ساعت 04:36

نخر
امتحان نکن
ایرانی هایش مزه گچ و سیمان می دهد :|

بهسا 1395/09/03 ساعت 17:17

او آر اس چرا مگی؟
خوبی؟
آمار برف و بارونتون رو دارم گرچه به من میگن خیلی کمه که نگرانشون نشم.
من دلم برف می خواد،خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد