مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

می می یا ممه؟ مساله این است.

بچه ست دیگه، طبیعیه که منو میمی! یا ممه صدا کنه :|

درحالیکه بی ترمز و شتاب زده میاد سمتم صدام می کنه میمی و ممه و این بین میم میزنه رو پیشونیش و میگه یا ابرفرض 

این چرا وقتی چیز! می خواد به تو حمله می کنه=))))))))))؟ 

میگم شیر نمی خواد که:| داره اسممو صدا می کنه! میگه چه سعادتی نصیبت شده پس=))) ممه و میمی آخه؟

آقا جان من چی کار کنم که اول اسمم میم داره و چی کار کنم که جوجه طلایی بهم محبت داره و صدام می کنه؟! اه... :دی


+ بچه مون درست درمون حرف نمیزنه هنوز ولی خیلی راحت راه میره و هونصد تا دندونم داره دیگه! ما خونوادگی از 6ماهگی دندونای چرندمون در میان و تا 6سالگی خراب میشن:)))

+ ضمنا نامبرده عاشق سیم و بند لباسه و هر بندی پیدا کنه اینقدر می کشه که پاره ش کنه، بیشتر توضیح بدم یا کافیه؟ بند تاپ نازنینمو جر داد و خلاص شد:دی وقتی پروژه موفقیت آمیز بود دستشو برد سمت بندهای دیگه که بنده با تلاش فراوان مانع خراب کاری های بعدی شدم:)) 

+ نامبرده هیچ شباهتی به خانواده ی ما نداره و روز به روز بور تر و شبیه باباش تر میشه و این خیلی نامردیه:(( هرچند که باباش خیلی گله:دی 

+ قراره فردا مثلا به بهانه ی یک سالگیش ازش عکس بگیریم امیدوارم اجازه بده پدرسوخته و روان پاکمون نکنه، امروز تا حد مرگ آتیش سوزونده :دی

نظرات 8 + ارسال نظر

:)))))) ای جوجه طلایی ... از الان معلومه که به شدت تابع جنسیتشه :D:D:D:D

:))))))))))
واقعااااا.. الهی بچه م دربزرگسالی صالح و مومن باشه ^-^

کنکوری خاموش 1395/08/30 ساعت 21:10

اگه دیدی اخر هفته ده بیستا پیام ازمن داری یوقت تعجب نکن اخه الان گوشی توقیف وار طور هست

:)))

fatima 1395/08/30 ساعت 20:28 http://ensanamarezoost.blog.ir

چه بامززززه و کمی خطرناک البته D:
راستی مگی جان اتفاقی یکی از پستاتو میخوندم خواستم بگم روز تولدمون یکیه :))) فکنم به خاطر همینه باهات همذات پنداری میکنممم
یه وخ نریااااااا

چقدررر هیجان انگیز
به به یه 12 بهمنی اینجاست؟ صفااااا آوردی خاااانوم:)))

چطوری ممه ؟ :)))))))))))))

به اسم خودتم یه نگاهی بکنی بد نیست خواهر

delaram 1395/08/30 ساعت 10:21

Vorojakie:D
Salem bashe

ممنووووونم:*

دختر بهمنی 1395/08/30 ساعت 08:43

من، منم 1395/08/30 ساعت 07:26 http://tasnim1375.blog.ir

خدا حفظش کنه
من تا چند ماه تک فرزند بودم تازگیا آبجی شدم

پرچنهـ 1395/08/30 ساعت 05:34 http://porchene.blogfa.com

خدا نامبرده رو ببخشه بهتون ... هزار باره ها آمینُ آمین :)

+ سلام :)

آمین و آمین
ممنون و ممنون و ممنون واسه بودنت ^-^

و سلاااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد