مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و واقعا هنوز هم صدای بارونو می شنوی؟

صدای بارون میاد، صدا اوج می گیره و من رو از جام بلند می کنه...

جلوی پنجره می ایستم، به یاد قدیم با لحنی پر از ذوق میگم صدای بارونو می شنوی؟ 

بی نظیره، بی نظیر... 


+ ..... 

+ تو دیگه صدامو نمی شنوی، همونطور که من... 

+ از دست دادن خیلی سخته، حتی اگر عزیز ترین هات رو از دست داده باشی و حتی اگر فکر کنی دیگه چیزی برای از دست دادن نیست، کم کم اتفاقاتی میان و یادت میندازن که هنوزم هست، هنوز باید از دست بدی و هنوز باید رنج بکشی


 

 میگه بریم لاهیجان؟ یا تهران؟ اون روز تو اون بازی الان می خوای کجا باشیم می گفتی که... وسط حرفش می پرم و میگم نمی خوام فعلا به هیچ بامی فکر کنم. 

میگه پل چوبی کیاشهر که خیلی دوس داشتی چی؟ 

میگم به اون هم... میگم من می خواستم سوار اون تاب لاستیکی شم و می خواستم از ته دل جیغ بزنم و ذوق کنم. الان وقتش نیست، نه ذوقی هست و نه جیغی و نه صدایی که غش غش خنده ش هوا بره... من هنوز مگی نیستم، من یکی دیگه م.

میگه امامزاده چی؟ مگه نمی گفتی دلت می خواد بری آستانه و آرامش بخوای؟ خوشحالی بخوای؟

نگاهش می کنم، نگاهم می کنه... میگم اونم نه، اونم نه

چی بخوام از خدا؟ وقتی دلش به گرفتن ها خوشه؟ به گرفتن خوشی های کوچیک زندگیم که بهشون دلبسته بودم؟ هیچی نمی خوام، تو بخواه برام، اگر دلت می خواد. خدا هر بار می خواد به من چیزی بده چیزهایی رو می گیره و برای من همیشه درد از دست دادنهاش بیشتر بوده، دیگه چیزی نمی خوام... آخرش می گم تصحیح می کنم، حداقل فعلا چیزی نمی خوام.

نظرات 6 + ارسال نظر

مگی من یه سوال میخاستم بپرسم همیشه که پستاتو میخونم فقط ترسیدم نکنه بی ادبی یا فضولی باشه
ولی واقعا فکر میکنم بهتر بپرسم اگه تو دوست نداشتی جواب نده ..
چرا مرگ حامد خدا بیامرز انقدر ناراحتت کرده مگه فقط پسر عمه ت نبود؟

خواهش می کنم عزیزم
پسر عمه م بود ولی فرقی با برادرم نداشت. هیچ فرقی... ما 4تا پیش از اومدن هانی به زندگیمون واقعا عین خواهر و برادر بودیم و بعد اومدنشم هانی همه آخر هفته هاش رو با حامد بود به عنوان برادر بزرگتر
و خب پدرم پدری کرده بود براش و به همین خاطر کمرش خم شد. همینا دیگه...
ضمن اینکه چگونگی مرگ هم بی تاثیر نبود در بی تابی های من

هانی 1395/08/30 ساعت 00:03 http://www.hanihastam.blog.ir

چقد شبیه حال منه این پست :(

:( دلمو از جا می کنه این پست.....

.... 1395/08/29 ساعت 11:44

مگی ی سوال
از اونجا ک تو مسنجر بازی میخواستم بدونم هنوز میشه چت کرد اخه میگن میگن یاهو کلا تعطیلش کرده

دیگه برنامه ش رو ندارم، ولی بله هنوزم میشه

شقایق 1395/08/28 ساعت 18:52

از دست دادن خیلی سخته.
اما کم کم راحت تر و راحت تر میشه.
وقتی باور کنیم هیچی نیست که تا ابد بمونه برامون.
وقتی که باور کنیم همونقد بدون وجود یه سری چیزا میتونیم زندگی کنیم که با بودنشون زندگی میکردیم.
میدونم دختر خیلی قوی ای هستی و اینارو میدونی خودت.:)

خوب خوان 1395/08/28 ساعت 14:28 http://khubkhan.ir

با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir
کانال تلگرام https://telegram.me/KhubKhanIR

رضا 1395/08/28 ساعت 14:16 http://rezabazi.blogsky.com

سلام شما رو لینک‌کردم لطفا منو لینک‌کنید ؛
ضمنا مگلاگ یعنی چییی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد