مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در باب روغن زیتون جان

امشب بالاخره یه روغن زیتون خوب زدم به بدن... 

می دونستم واقعا مرغوبه و چیز خوبی باید باشه، بعد می دونستم کسی تولیدش می کنه که خیلی تو کارش دقیقه، درسش رو خونده حتی،  ولی شک داشتم تفاوت طعم با سایر روغن ها داشته باشه، که داشت.

من نه بازاریابم:دی، نه سودش تو جیبم میبره اگه کسی بخواد بخره، اما از اونجایی که محصولات درجه یک رو باید معرفی کرد گفتم منم این کارو بکنم. فعلا دنبال یه عسل خوب هستم که ازش مطمئن باشیم و طعمشم باب میلم باشه...




 قصد دارم کیک با روغن زیتون بپزم و ببینم چطور میشه؟ فقط هزینه ش زیاد میشه که حداقل برای خودمون می تونیم گاه گاهی درست کنیم که...


تو یکی از حلواهایی که درست می کنیم، جای شکر نیم کیلو عسل داره  خیلی حلوای نازیه! عسلشو از کردستان آوردن برامون، میگن مرغوبه اما من دوس داشتم طعمش کمی متفاوت تر می بود.

نظرات 17 + ارسال نظر
آویشن 1395/08/19 ساعت 16:57 http://dittany.blogsky.com

وای مگی منم روانی خوراک لوبیا و روغن زیتونم.یه کوچولو آبلیموی تازه هم باهاش ترکیب بشه عملا یه شام عالیه تو این هوای سرد
کلا فک کنم روغن زیتون خوب جزو لاینفک آشپزی ما گیلانیاست.لعنتی خیلی خوشمزست :دی

به به هوسمان شد دوباره:دی

"امشب بالاخره یه روغن زیتون خوب زدم به بدن... "
من اول فکر کردم با روغن زیتون بدنتون رو ماساژ دادید!
فکر کنم ماهی سیاه کوچولو هم همین فکر رو کرده

بله احتمالا همینطور بوده:))))) =))))
جالب بود، منم دیروز بهش فکر کردم خیلی یهو
ولی بعد یادم رفت باز بیام پستم رو بخونم و ببینم باعث کج فهمی میشده یا نه؟ که بی شک شده :)

سلام
یک سوال میکنم بعدش بسته به جوابی که بهم میدید ممکنه یک جریانی رو براتون تعریف کنم!
سوال: روغن زیتون برای شما چ کاربردهایی داره؟ فقط خوراکی؟ توی این پست منظورتون کدوم نوع کاربردش بود اصلا؟

برای ماساژ و برنزه کردن پوست استفاده می کنن اطرافیانم...
من از روغن زیتون زدم منظورم روغن به بدن زدم یعنی میل نمودم بود.

یلدا نگار 1395/08/16 ساعت 18:50

سلام مگی عزیزم.الان مامانم داره روغن زیتون میگیره .برام جالب بود.روغن زیتون خونگی اصل

سلام عزیزم
وای چقدر هیجان انگیزناک... نوش جانتون بشه؛) ما چند سال پیش کسی رو داشتیم که روغن زیتون دستی می گرفت برامون... عمه ی شوهر عمه م بود خانومه:دی
خدا رحمتش کنه بسیااار زن نیکی بود.

آویشن 1395/08/16 ساعت 02:18 http://dittany.blogsky.com

ما هم مصرف روغن زیتونمون زیاده.اتفاقا بابام از یه فردی میخره که مطمءنه و از رودبار مستقیم براش میارن.البته نزدیک ما تو شهرک بهشتی یه روغن فروشی خوب هست خودمون تا حالا اونجا نخریدیم ولی شنیدم خوبه،مهم کیفیته قیمتش گرونم باشه می ارزه.
در مورد عسل فک کنم من جزو اون دوستاتم که عسل زیاد میخورم:-D :-D :-D
یه آشنایی تو شهرمون داریم که عسل مرغوبی تولید میکنن و چندین ساله ازش خرید میکنیم.اگه عسل خواستی بگو سه سوته سفارش میدم برات میارم رفیق <3

یا تچکر آویشن جانم، من عاااشق عدسی و خوراک لوبیا هستم + روغن زیتون فراوون و نمک و فلفللل

Miss.khorshid 1395/08/15 ساعت 08:41

سلام مگهان عزیز
صبحت بخیر
ممنون میشم شمارش رو بهم بدی اگه اشکالی نداره

سلام عزیزم
چشم حتما :*

غریبانه 1395/08/15 ساعت 06:52

مگی شما که شمالی هستی میدونی چجوری بوی بد روغن زیتونو میشه از بین برد..روغن خریدیم خیلی بد بویه

نه عزیزم، من از بوی روغن زیتون خوشم میاد:)
روغن بی بو که اصلا خوب نیست؛)

Amitis 1395/08/15 ساعت 05:54

عسل نباید حرارت ببین !

عسل رو روی حرارت نمیذاریم عزیزم:)
آردش ولرم هست که عسل بهش اضافه میشه:*

نیوشا 1395/08/14 ساعت 21:13

سلام مگی جان؛ والا مصرف روغن زیتون ما هم خیلی زیاده؛ بخاطر بیماری پدرم ؛چندین بار از شمال از فروشنده های مختلف بدون مارکشو خریدیم ؛ اما بعدا که سفارش دادیم خیلی کیفیتشون افت پیدا میکرد؛ اگه امکانش باشه اسم و مشخصات روغنو به منم بگید ممنون میشم.

سلام عزیز دلم
من به شدت از جایی که خرید کردم مطمئنم، شماره شون رو براتون میذارم. انشالله بابا جان سلامت باشن به حق صاحب این روز

روغن زیتون بدنو سیاه می کنه برا همین من نمی زنم.
مگی، خواهر من مدتی که دزفول زندگی می کرد، برامون از اونجا یه عسل خوبی میاورد. حیف دیگه نیست اونجا.
من نمیدوم چرا اصلا عسل خور نیستم. شیرینی جات دوست دارما ولی زیاد سمت عسل نمیرم.

ماهی جون پس چرا ماها سیاه نیستیم خب؟ تازه من سیااااه خونوادمونم، بعد بیشترین مصرف کننده ی روغن زیتون تو خونواده ی ما سفیدترینه:دی

من عسل رو در حد هفته ای 1بار تو پاییز و زمستون می گنجونمش تو صبحونه م

Sara 1395/08/14 ساعت 18:10 http://www.commaa.blogsky.com

نوش جانت عزیزم:)

مچکککرم

سلام عزیزم
خیلی وقته میخونمت گفتم ظاهر شم دیگه
عسل خوب میشناسم منتها ما کرجیم:/

سلام عزیزم
هاها مچکرم ازتون؛)

کیکت مزه ی روغن زیتون میده ها!
آخه مزه ش خیلی غالبه. من یه بار با روغن کنجد درست کردم همون طوری شد.

یس خیلی غالبه
اخیرا شیرینی خوردم با طعم روغن زیتون جاتون خالی مورد پسندم بود:)))) =))))
چه جالب!

مرادی 1395/08/14 ساعت 12:02

از کجا گرفتین روغن زیتون رو؟ آخه هیچ آدرسو نشونی ازش نگفتین که تبلیغ حساب بشه یا معرفی شده باشه :))

خب نگفتم چون شماره ی شخصیشون رو دارم فقط و شماره دفترشون رو نداشتم:) ولی خواستم بگم اگر کسی آدرس گرفت فکر نکنه سودی به من میرسه

هانی 1395/08/14 ساعت 10:11 http://hanihastam.blog.ir/

نیم کیلو عسل!! اون بمبه خانم!!

:))))

خب مارک روغنش چی هست ؟ من خیلی استفاده دارم ...

مارکش رو نمیشناسید. چون از این کارخونه ای های لویه و اینا نیست، من اینو از اطراف خودم یافت کردمی به عنوان یه دختر رشتی:دی
فک می کنم قیمتش بالا تر از اوناست خیلی ولی خب واقعا روغنی که آلودگی نداشته باشه و اینقد مطمئن باش ارزش داره خریدنش...
اگر خواستی بگو شماره بدم تهیه کنی عزیزم

میلاد 1395/08/14 ساعت 05:28

در ادامه ی حرفهای گنگ بی سروته ام ناچارم روی دیواری خطی بیندازم و رد شوم اینجا برای من مثل یک بنای باستانی است هر چقدر هم بی ربط ولی هر کس به فرا خور احوالی که درش هست حرفی روی دیوارش حک کرده مثلا مقبره ی عالم شهیر دین آمیز ممصادق تخت فولادی جای نوشتن از شکست عشقی است؟ مسلماً نع ولی صرف عمر درازش برای ثبت احوال خراب آدمها مفید است
منهم به فراخور شعله ی شمع عشق و امیدم فضای تاریک و پر یاس پیرامونم را باذره ذره آب شدن روشن میکنم تا رسیدنم بطلوع جان میکنم که بمانم وبفهمم همین که لیاقت بودن را هنوز از دست نداده ام معلوم است هنوز امیدی هست با امید ا ست که می توان پا به ماه گذاشت در اقیانوسهای بی پایان بی مقصد پیش رفت امید تنها ریسمانی است که نجاتمان میدهد وقتی هنوز معلوم نیست سرانجام ریسکی که کرده ای چه خواهد شد؟

سلام
آقای میلاد، بسیار گنگ و عجیب هستن این کامنتهای شما و من ناتوان از درکشون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد