مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی و چوپان

اصرار داشتم که به چشم زخم و  ... اعتقادی ندارم و خواهرم و چوپان بیشتر از همه اینو ازم شنیده بودن و هردو معتقد بودن اگر مسلمونم باید بهش اعتقاد داشته باشم و ...


وقتی از رابطه م با چوپان می نوشتم، یا سفرهامون خیلی ها می نوشتن از ته دل آرزو کردیم جات باشیم و خیلیها حتی با حس منفی چیزایی می نوشتن که با خودم فکر می کردم نکنه اتفاق بدی برای خودمون و رابطه مون بیفته، ته دلم باور داشتم ممکنه چشم رومون اثر بذاره و حالا می بینم این اتفاق افتاده... البته نه با دلخوری و ناراحتی، صرفا با بی حالی هر دو و مشغله های زیاد و درگیر بودنها، خیلی وقته نمیشه همو ببینیم و نمیشه ساعتها بخندیم و سفر بریم و ...اصلا چرا سفر؟ حتی سینما...

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه 1395/08/16 ساعت 09:38

+ایشالله چشم و بلا همیشه ازتون دور باشه و همیشه کنار هم اوقات خوشی رو سپری کنید با شادی و تفریحات عالی

خیلی مچکرم عزیزم

ریحانه 1395/08/16 ساعت 09:33

عزیزم ماه صفر صدقه بدین که اتفاقات این ماه خوش یمن نداره و از بلایا بدور باشین البته یه دعا هم داره فک کنم.
واسه چشم نظر یا چشم زخم هم بگم که من به شخصه به شدت اعتقاد دارم و همیشه سپند دود کن یا صدقه و اینا. قدیما بچه بودیم تخم مرغ واسمون میشکستن!!:)) من خودم چشم خوردم تو مهمونی بلافاصله مریض شدم پی در پی و کلی از درس و همه کار و زندگی عقب افتادم ماه پیش:|
منم معتقدم بهش بدجور 0_0

با یه سری صحبتهایی که شنیدم فهمیدم چشم خوردن اینجوریام نیست حالا؛)
نگران نباشید، ولی صدقه خیلی خوبه خیلی:)

به نطر منم چشم زخم هست
در واقع با خواهرت و چوپان موافقم

فرح 1395/08/12 ساعت 13:46

هیچ رقمه قبول ندارم چشم زخمو به دنبالش سوظنی که میاره بدتر از همه چیه ......خدا خودش حافظ انسان هست تازه بهترین حافظ....البته کل زندگی من قابل چشم خوردن نیست

چوپان اینام در همین حد دور میگن البته ؛)
ماچ بر روی ماهت

م 1395/08/12 ساعت 10:29

منظورم همون انرژی و وقته خانوم بعد یه مدت همه گرفتاریا و بی حوصلگیا تموم میشه و همه چی به روال سابق بر میگرده قرار نیست رابطه ها همیشه یه جور باشه

اوم الهی که همینطوری بشه :) آمین

م 1395/08/12 ساعت 08:47

اینکه چشم زخم نیست دختر خوب به نظرم میشه به چشم ریکاوری رابطه بهش نگاه کرد وقتی سرتون خلوت بشه و همدیگه رو ببینید درست مثل روز اولی میشه که همدیگه رو دیدین

چیش میشه مثل روز اول؟!
رابطه مون شکر خدا مشکلی نداره ها، صرفا دیگه وقت، حال و انرژی هیچ کدوم از کارهای سابق رو نداریم...خیلی وقته و بعیده روزی باز داشته باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد