مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هنوز بیدارم، هنوووز

از صبح تا دقایقی پیش سر پا بودم و حتی فرصت خوردن ناهار دو لقمه ایم رو هم نداشتم، شب که اومدم خونه بوی آش دوغ مادرم نابودم کرد و به اندازه ی صبحانه، ناهار و شام امروز و فردام خوردم و حالا منتظرم که به ملکوت اعلا بپیوندم. 


  هر روز مقادیر زیادی کارهام پیش میره و من سخت کوشانه کار می کنم، معتقدم خدا داره به زمانم برکت میده وگرنه من جون این همه بیداری و کار کردن داشتم مگه؟


نظرات 2 + ارسال نظر

من وقتایی که خیلی کار میکنم خسته و کوفته میشم در عوض اخر شب احساس میکنم مفید بودم و حس خوبی نسبت به خودم پیدا میکنم !

خیلی حس خوبیه این حس...
حس الان منه:)

کاسپین 1395/08/11 ساعت 02:40

خداروشکر
زندگی با برنامه یه چیز دیگست

بوخودااااااا
الهی شکر واقعا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد