مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چقد بارونه آخه روز تولدش؟

دلم یه دسته گل خوشگل می خواد که همین الانا یکی بخره و بفرسته دم خونمون:(


من یه دسته گل قشنگگگ می خوااااام برای هدیه ^-^ من سرماخورده و حیرونم، من بی برنامه و بی کادو موندممم! خدا جان مددی:دی 


+ من از اون قرآن رنگی ها می خوام خب آخه واسه عزیزکم بخرم:|

+ از صبح دارم می دوم دنبال مرتب کردن و جارو کردن و ... برم دوش 5دقه ای بگیرم که خواهر جانم تو شرکت منتظرمه *_* 

نظرات 3 + ارسال نظر

نوشته هات یه حسی بهم میده که دوس دارم از نزدیک ببینمت.
اصن یه وضی!

جدی؟ فک نمی کردم کسی همچو حسی داشته باشه دیگه بهم

باران پاییزی 1395/08/04 ساعت 15:54

خب همه ی اینها که گفتی تا برسم خونه در توانم نیست برات هدیه کنم و بفرستم اما می تونم این شعر خوب رو پیشکشت کنم:

زندگی جیره ی مختصری ست
مثل یک فنجان چای
و کنارش عشق است
مثل یک حبه ی قند
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد
"سهراب سپهری"

خوش باشی گیل کُر

من از ته دلم می بوسمت که خوش قلب و عزیز و نازنینی :*

رز 1395/08/04 ساعت 15:51 http://rozshop.blogsky.com/

سلام .تولد مبارک
قالب وبلاگتون رواگه میشه ادرسش رابه من بدهید اگردوست داشتید وبلاگ مارالینک کنید باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد