مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تمام خستگی راه به تنم موند.

گاهی کامنت های آدمای این خونه ی خلوت و بی در و پیکر دل آدمو می لرزونه... از سر خاک اومدم، رو قبرش نشستم و اشک ریختم، با دستام بدون ذره ای وسواس قبرش رو شستم و با دست پاک کردم آبهای اضافیشو... به گلاش رسیدم و سبک شده بودم یه کم، هنوز دستامم نشسته بودم که این کامنت رو دیدم.

و خیلی غمگین شدم، چون واقعا نباید یک میلیون پس انداز داشتن واسه یه دختر 25ساله! زیاد به نظر بیاد، ولی انگار میاد. ضمنا شاید من 10 برابر این توی حسابم باشه و شاید دوستای شاغلم 100 برابر این، واقعا اینکه من نگرانیمو اینجا نوشتم و همچین بازخوردی دیدم خیلی جالب بود. بله خیلی سختمه که دارایی هامو(همون 980تومن رو) کم کم تو چشمتون می کنم. کاش مستقیم میگفتم من یک میلیوووون پول دارم!!! دل همگی بسوزه، و از همه مهم تر اینکه بهتون تبریک میگم چون ابدا انسان چیپی نیستید. من چیپم ازم دوری کنید، پولدار و پلید هم هستم.


نظرات 28 + ارسال نظر
محمدی.رز 1395/07/24 ساعت 12:16

چقدر لوسی ...کامنت من کوووو

=))) واااااا

عارفه 1395/07/24 ساعت 11:30 http://ruznamechi.blog.ir/

راستش حالا این جا که دنیای مجازی اما از این برخورد ها تو دنیای واقعی و تو دانشگاه زیاد دیدم. بدتر از این ها هم زیاد دیدم گاهی دلم می شکنه اما الان دیگه سعی می کنم بهش اهمیت ندهم.
باور کن هم واقعا همیشه سعی کردم تو دانشگاه ساده و معمولی بگردم. اما واقعا دیگه فکر نمی کردم رفتنم. به بوفه و چایی ٥٠٠ تومنی بعد هر کلاس خیلی پولداری به حساب بیاد. اما همین به چشم بعضی از بچه ها خیلییی اومده بود.
عموما هم سر کلاس انقلاب و این ها من شروع می کردم و از نظام دفاع می کردم
یکی از بچه ها برگشته بوده گفته بوده این عارفه که می بینی این قدر پولداره باباش یه کاره ای حتما تو نظامه که این قدر هم دفاع می کنه اینا همه اشون پول من و تو رو خوردن به این جا رسیدن

عاااارفه تو خعللیییییییی پولداری بذار اینجا داد بزنم که برام بسته های پستی هم می فرستی دوست قدیمی جانم:***
الهی خدا صدبرااااابر پولدارت کنه، خونتونم جای خوبیه تازشم:))))))))))))
چای کمتر بخور لدفن 500 تومنه هاااااا

+ اون زمان که باباهای اونا میرفتن الواتی و شراب میزدن و فیلان خیلی از پدرا درس خوندن و خیلیا رفتن جبهه و ... اینایی که معترضن عموما از اون دسته ان! اون زمانی که تو درس می خونی و کار می کنی هم تو فکر کارهای بیهوده ن... همانا که از پس رفت کنندگانند، بذار در توهماتشون باقی بمونن و ببین خودت به کجاها می رسی و اونا به کجاها؛)

یعنی 980 هزار تومن اینقدر اذیتش کرده این بنده خدا رو

خیلی گویا منم متعجبم اصلا چرا؟! آخه چرااا؟

محمدی.رز 1395/07/24 ساعت 07:17

من تو حسابم 50 میلیون دارم...گفتم منم پزمو بدم....
البته شوهرم میخاد وام بگیره به اسم من

خیییییلی پولداری... علی الحساب 1تومنشو بده من چون من با 1مولویون به قول چوپان میتونم ثروتمندددد به حساب بیام:دی
وامتو بعدا میگم چی کار کنیم:)))))))

چوپان 1395/07/24 ساعت 00:19

بیچاره اون فقققط دِبیست سیصد تومنه
توکه یه مولوویوووون داری تو کارتت
بخر
گرچه دیگه چییییییپ شده :| همون موقع تازا تازا اومده بود باید میخریدی خسیس
اه اه
نه بابا برای من پریسا نبود اسمش:))

:| خانومممممم من یه مولویون پول دارم. 4آبان دو تااااااااا تولد دارم! 300تومن واست انگشتر بخرم؟ نه واقعا دلت میاد=)))))))؟

میییگم
چوپان اینجا نظر گذاشته
آدرس وبش در دسترسه ؟؟
چقدر دوس دارم چوپان و ببینم....
همیشه حس میکنم جوراباش پارس :/ نمیدونم چرااا... دیوونه هم خودتونین

=))))))))))))))
کفش پاره داشت یه زمانی ولی جوراب فک نکنم=)))
چوپان بیااا اینجا مریم(!)
اتفاقا از چوپان دعوت کردم بیاد دو تایی بیایم شهرتون ولگردی

نفس 1395/07/23 ساعت 23:48 http://takenote.persianblog.ir/

فقط میتونم بگم امیدوارم این دوست محترم به آرامش برسن تو زندگیشون. یه همچین برداشت عجیب و غریبی از یه ذهن سالم واقعا بعیده. ایشالا مشکلات و کم و کسری هاشون حل بشه که اینجوری زندگی آدما رو تفسیر نکنن!!!

اصلا خودت رو ناراحت نکن عزیزم ، متاسفانه این مدلیش هم داریم دیگه دوروبرمون چه میشه کرد.

منم دعات رو دوست دارم نفس جانم
من خدا شاهده ابدا همچین قصدی نداشتم و فکرم نکردم ممکنه چنین برداشتی بشه
هوووف... خانوم چقد پولداری تو، می بینم خریدای هفتگیت خیلی رنگی پنگی و خوشگله=))))))))

دینا 1395/07/23 ساعت 19:08 http://Www.isharan.blog.ir

منم دلم ۹۸۰ هزار تومن پول میخواد.
می دونب میشه چند تا بستنی؟(واحد اندازه گیری ارزش پول از دوران کودکی)

:)))))))
من 980 میلیون پول می خوام. قول میدم با همون زندگی کنم و دیگه زیاد تر نخوام:دی

مرادی 1395/07/23 ساعت 18:09

ایشون کجاست که ببینه من ده هزااااار تومن توی جیبمه؟ کجایی شما؟ پولِ توی کارت نسیه ست :))) ولی من نقداً ده هزاااار تومن دارم! چقدرررر من پولدااااارم =)))) تازه رشتی هم هستم :)))

:)))
والا به قرعان
خانوم محترم ایشون ده هزاااار تومان پول رایج مملکت تو جیبشه! ده هزار تومااااان

نیکادل 1395/07/23 ساعت 14:36

من از زاویه ى خودم نگاه میکنم مگ. یعنى چجوریه که این مقدار به نظرش دیاد اومده؟
با نهصد تومن میشه پولدار بود؟

اوم...
مهم این نیست که به نظرش زیاد اومده من از خدا می خوام بهش ده برابرش رو بده خدا، ولی وقتی کسی با این بدبینی به دو خط نوشته ی من نگاه میکنه خدا هم با خوش رویی و خوش بینی جیبش رو پر نمیکنه. فقط همینو می دونم

چوپان 1395/07/23 ساعت 14:26

عجببب
میبینم که به جفتمون همزمان حمله شدههههه:)))اییییش
تو مولویون مولوین پول داشتی بعد برای من هه نمیخریدی؟؟؟؟؟
دروغگوی زشتتتت

:)))))) بله ممکنه از سوی یک نفر بوده باشه حتی
من مولویون مولویون پول دارم و برات هه نمی خرم. به همون دلیلی که گفته بودم!

والا تو این زمونه 980 میلیون هم پولی نیست چه برسه به 980 هزارتومن!
ولی من دلم براش سوخت، بنده خدا 980 تومن براش خیلیه!!!

در جواب کامنت *زهرا* خانم باید بگم ایران 2500 سال تمدن داره نه تمدنه 2500 ساله! متاسفانه خیلی افت داشتیم و من با ایشون همدردم

وای 980 تومن خیییییلی پوله من اگر 98 میلیون داشته باشمم سرمو میندازم پایین ماستمو می خورم تا آخر دنیا:))))

زهرا جان با شمان؛)

بانو(: 1395/07/23 ساعت 13:58

شکمووووووووووو،اون برنامه آشپزی چی میگه اون بالا?((((((:

کدوم ننه جان:))؟

دلژین 1395/07/23 ساعت 08:36

خیلی کنترل کردم فحش ندم تازه :/

:| ممنونم پس ازت:))

بی‌خیال...
محل نذار به این مدل کامنت‌ها

من یه بار تقویم صد هزار تومنی رو ده هزار دیده بودم و ده تا برای دوستام سفارش دادم...
البته بعداً پی بردم به اشتباهم

چشم سعیمو میکنم.

وای دل درد گرفتم از خنده:)))))) یه بار دوستمم همچین کار مشابهی کرده بود، فک کرده بود یه تی شرتی 15 تومنه ولی 150 تومن بود و اینم داشت چند تا چند تا می خرید=))

طـ ـودی 1395/07/23 ساعت 04:31

همین فردا میرم اصن، اینکه جمعه است و تعطیله هم هییییچ ارتباطی به من نداره :)))))

=)))))) ما بچه های گروه کمو ها منتظریم طودی

سپی 1395/07/23 ساعت 01:56

چیششش الان مثلا خواستی بگی پولداری؟خا فهمیدیم
ته فدا بَوِم ولاکِن اینا رِ

به به مازنیا جمعتون جمعه ها:))))
فهمیدین یا نهصد و هشتاااااد تومنمو بکنم تو چشتون؟ اه :دی

شبنم 1395/07/23 ساعت 01:06

سلام مگی جون.... من این کامنتو دیدم کپ کردم.... چقدر بعضیا ذهن تحلیل گری دارن!!!
میشه ایمیلتو چک کنی ممنونم

سلام عزیز دلم
وای ایمیلت عااالی بود آخه شبنمی... عالی ها
خیلی تازه منو پولدار کردن با 980 تومن دارایی

روحشون شاد..



وااااااا چه حرفا می زنن بعضی ها

...
ممنون:*

اصن من همیشه از ادمای پولدار و پلید خوشم میومده!

:))) چی بگم الان؟ از این مدل پولدار 900تومنیا حتی؟!

کنکوری روشن شده 1395/07/23 ساعت 00:19

ملت خل شدن فک میکنن همه مث خود شونن.
اینا خدا زدن ولشون کن

:)) دور از جونشون البته

*زهرا* 1395/07/23 ساعت 00:17

یعنی از چ زوایایی ملت ب موضوع نگاه میکنن!!! جای تاسف داره واقعا همچین دیدگاهی.... بنظرم ایرانیا الکی دم از تمدن میزنن!!!! دنیای مجازی ثابت کرده ایرانیای بی فرهنگ تعدادشون خیلی زیاده! فقط تاحالا نمایان نشده بودن.... منظورم فقط کامنت ایشون نبود...اما این کامنت داغ دلم رو از بی فرهنگی ادما تازه کرد...خصوصا توی اینستاگرام ک تعداد این ادما خیلیییه... اه!

اوم...
خیلی غم انگیزه چون به قول پدربزرگ ببین چقدر اذیت میشن تو جامعه و دنیای واقعیشون...
اینجا میتونن بیان کنن اونجا نه!

پدربزرگ 1395/07/22 ساعت 23:24

خداااااای من!!! داغووونن بعضی ها! اینجا که فضای مجازیه، اینا تو زندگی واقعی شون چه عذابی می کشن از داشته ها و نداشته های ملت

والا داغون حالا نه... دوس ندارم ناراحتشون کنیم خیلی، ولی بخدا منم همینه حرفم!
چقد اذیتن آدما بخاطر مردم

دلژین 1395/07/22 ساعت 22:42

اسکله بابا ولش کن .... یادت نیس ب من چیا میگفتن... بهشون محل بدی بدتر میکنن‌... تایید نکن و جواب نده... بعد ی مدت خسته میشه...

بی ادب شدیا مریم!!! :|

delaram 1395/07/22 ساعت 22:29

Adame fozol o bikar ziade

Midonam kheili halgiri bode vali velesh kon

Bishooor kheili ham bad neveshte

بابا اینا اتفاقا فضول و بیکارم نیستن دل آرام
از خود خود ما ها هستن، غمم از اینه

حرص نخور مادر خودت هیچییی بچه ت:))) اوج محبتم رو دیدی یعنی؟ خودت هیچی

علی راد 1395/07/22 ساعت 22:24

دروووووووووووووووووود ببخشین گیر کرده بود
خواستم بگم تو حساب من بیشتر پوله البته فعلا
باور کن معنی چیپ رو نمدونم برام بازش کنید لدفا
خودت خوبی مگی؟
راستی تسلیت میگم فوت فامیلتون رو

درود :| راحت باشید و من سلام رو دوست تر دارم از درود... نه ککه مسلمونم، واسه همون
چیپ دیگه، چجوری بگم آخه؟ مثلااااا مثلااااااااا آهاااااا مثلا من انسان چیپی هستم=))))

خیلی ممنون.......

هانی 1395/07/22 ساعت 22:21

شرم بر شما باد که در این وضعیت وخیم اقتصادی با به رخ کشیدن دارایی هاتون ما رو یاد نداشته هامون میندازید. مگه چند نفر از جوونای این مملکت 980 هزار تومان پول توی حسابشون دارن؟؟ این شیوه ی مسلمانی نیست

:دی
آقا شما جیباتو خالی کن اول بعدصحبت کن، مرسی اه:))

طـ ـودی 1395/07/22 ساعت 22:14

فقط من پولدارم، ختم جلسه :))))

طودی قربونت برو کارتتو بگیر زودتر من یه خریدی دارم برام انجام بده خدا رو شاد میکنی اگر منو شاد کنی:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد