مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزنه ی امیدی به دلم افتاده...

1. خوابم میاد.

2. خیلی خسمه

3. امید دارم اتفاقای خوبی بیفته، هرچند خسته م و هرچند کار کردن الکی نیست.

4. نگران پایان نامه ام و اینکه استادم بگه رفتی حاجی حاجی مکه؟ بازم برو... :( برم نگرد و من مجبور شم استاد عوض کنم، هرچی که خیره بشه ایشالا...

6. اینکه کامنتا رو تایید نمی کنم یعنی واقعا فرصت نمیشه، سرم به غایت شلوغه و وقتی بیکارم باید استراحت کنم و یا برم خونه ی عمه... عفو کنید، فقط بگم کامنتا رو با کلی ذوق و شوق و انرژی می خونم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
شبنم 1395/06/24 ساعت 18:21

مگی عزیزم، تو چقدر خوب و مهربونی

نیستم واقعا شبنمی...

مداد کوچک 1395/06/23 ساعت 21:16

http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2015/8/10/1/1439152602118489.jpg

سلام مگهان عزیز
برای موفقیتتون دعا میکنم ان شاء الله همیشه شاد و موفق و سلامت باشی مگهان جان

سپاسمندم دختر خوب

شبنم 1395/06/23 ساعت 04:20

سلام مگی جون... امیدوارم حالت خوب باشه... می خواستم بگم ان شاءالله کارای پایان نامه رو شروع کنی و زودم جمع بشه.... می خونمت عزیزم ...دعا یادت نره گلم... برات دعا می کنم کارات به سرانجام برسن....

سلام
من یه سوالی برام پیش اومده که ایمیلی ازت خواهم پرسید مهربان مامان؛)
به روی چشم، راستی شاید چون می دونم تنهایی و غربت نشین دلم نمیاد کامنتتو وقتی اولینه تایید نکنم، حتی اگه از بی خوابی رو به موت باشم:) :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد