مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سوتی های این روزها

دور هم نشسته بودیم چیز میز می خوردیم، واقعا یادم نیست که چی می خوردیم. همه اصرار داشتن خیلی خاصیت داره و بخور حتما مگی... یه گیاهی بود خلاصه که اسمش رو فراموش کردم.

یهو یکی از حضار همونطور که درحال لمباندن و چپاندن میوه به دهانش بود پرسید حالا این خاصیتش چی چی هست؟ واسه چی خوبه دقیقا؟! چرا مگی بخوره؟

بهش توضیح دادم خانواده ی ما همیشه فکر می کنن بدن من کمبود همه چیز داره و به همه چیزم نیاز داره و از این جهت شما خودتو اذیت نکن، کلا هر چی باشه میگن واسه مگی خوبه!

آقای دانشمند خانواده اعلام کرد نمی دونه خاصیت دقیقش رو ولی میدونه خیلی خاصیت داره و اون یکی پسره هم گفت گوگل! گوگل راهگشاست و جوابمون رو میده، فلذا سرچ کرد و فریاد زنان اعلام کرد:

"پروستات" و بعد با صدای آرومی که از ته چاه در می اومد گفت یعنی چیزه، برای جلوگیری از سرطان پروستات خیلی خوبه!!!!!! 

من :|

حضار خانوم :||||||

آقایون :@ :@ :@ :@ :@ 

بابام : :@ =)))))) مگی بخور میگن برات خوبه!!! 

-----------


از مسجد و مزار برگشته بودیم خونه و سر و صورتمونو شسته بودیم منم خودمو به معنای واقعی واژه پرت و رها کرده بودم رو مبل، دقایقی تو عالم هپروت بودم که یهو میم صدام کرد و پرسید مگی موز می خوری؟!

منم هول کردم و خودم و جمع و جور کردم و شالمو محجبه گونه بستم و پرسیدم چه موزی؟! 

و میم :|  و من :| و دختر عمه م :| 


---

تو جمع به چه بزرگی نشسته بودیم و بعد یادآوری خاطرات و آبغوره گیری فراوان من یهو تز دادم بیاین اون زباله هایی که تفکیک نشده بود و مهمونا جمع کرده بودن رو تفکیک کنیم(ما خیلی رو این تفکیک زباله حساسیم و 6 7 سالی هست سطل جدا داریم براشون:دی یعنی اونقدر حساسیم که از همون روز اول همه زباله ها رو تفکیک می کردیم:دی) رفتیم زباله ها رو آوردیم تو تراس و یه پلاستیک بزرگ انداختیم و آشغالارو پخششون کردیم. یهو میم اومد گفت مگی خانوم اونا رو بده من، تو پاشو برو گریه تو بکن!!! و از اون پشت یکی از اقوام بهم اشاره کرد از این شربتا می خوری؟! (شربت گیاهی آرام بخش بود که هی به زور میدادن بهمون روزای اولی)و من در حالیکه نگاهم به میم بود و آشغالای میوه رو میدادم دستش گفتم نوش جووونت و همه فکر کردن با میم شوخی کردم و ضعف کردن از خنده و من هرچی می گفتم بابا من با شخص پشت سری بودم نمی شنیدن و می گفتن بچه اینقدر حالش بده و اینا آشغالا رو داده دست میم گفته نوش جون:| 

---

یه خاطره هم مونده بود که سوتی نبود، بی ادبانه بود و پاکش کردم :دی



نظرات 6 + ارسال نظر

گوجه م خوبه واسه پروستات! فراموش نشه!

:|
بله متوجهم

:دی

اذر 1395/06/23 ساعت 17:55 http://azar1394.blogfa.com


بی ادبانه خوبه .بگو

نیمیشه:دی

واای مگی خیلی خندیدم

همیشه بخندی عزیزم:ی

هدی 1395/06/23 ساعت 10:57

:))

واااای
بخور واسه پروستاتت خوبه :)))))))
واااای عااااالی :)))))
واااای دست من و از پشت بستی تو سووووتی
اون بی ادبانه رو هم بنویییییس

من سوتی ندادما اون پروستات رو:/ یه آدم ابله سوتی داد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد