مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من شما ها رو دوس دارم، شمام دوسم داشته باشید و به خواسته م احترام بذارید. مرسی، اه:دی

1. اینکه خصوصی ازم آدرس پیج رو می خواید یه جوریه... من می خوام آدرس بدم واقعا تو اون پیج چیزی هم نیست که روش حساس باشم، جز یک مساله... اونم فالو کردن خودم و خونواده م بعد پیدا کردنمونه، واقعا تصمیم سختیه گذاشتن آدرسش اینجا ولی می تونید ازم در خواست کنید و من اگر بشناسمتون آدرس میدم:) 

2. من تجربه دارم که میگم، دوستان لطفا اگر آدرس اونجا رو به هر طریقی داشتید، دارید، هیچ حرفی از میم که من باشم نزنید. من کامنتهای خصوصی و عمومی رو می خونم و اکثرا خودم جواب میدم. اما اگر اونجا تشریف میارید خواهشا مثل یک غریبه رفتار کنید و فکر کنید روز اولی هست که اومدید وبلاگم

نظرات 8 + ارسال نظر
طـ ـودی 1395/06/23 ساعت 22:41

خب پیج چی؟ پیج کجا؟

پیج خواهرم :دی

سلام مگهان عزیز
خواهش میکنم مگهان جانخیلی از لطفتون ممنونم
راستش دوستدارم خودم هم بنویسم روزانه هایم را ولی درکنارش از متنهای زیبا و عکسهای متناسب با آنها و آرامش بخش استفاده میکنم عزیزم ان شاء الله از هفته بعد روزانه نویسی را هم شروع میکنم فعلا انتخاب واحد دارم این هفته و اولین باره انتخاب واحد انجام میدهم (امسال کنکوری بودم)ان شاء الله انجام بدهم روزانه نویسی هم شروع میکنم آخه روزانه نویسی هم اولین باره انجام خواهم دادامیدوارم دوست داشته باشید ان شاء الله

مجید مویدی 1395/06/22 ساعت 19:23

باشه چشم
سلام، خدای این وبلاگ!

:) چشمتون بی بلا

سلام مگهان عزیز
مرسی مگهان جان خیلی ممنونم ازتون
آخه نمیدونستم تبریک عید بگم یا نه ، وقتی فرستادم دیدم نمایش ندادید ، فکر کردم شاید ناخواسته نارحتتون کرده باشم مگهان جان
مرسی دوست عزیزم

سلام عزیزم
این چه حرفیه، عید رو باید تبریک گفت، حتی به عزادار

طـ ـودی 1395/06/22 ساعت 14:53

قضیه چیه؟!
من که همه پست های اخیر رو خوندم به نظرم، کدومرو جا انداختم که نمیدونم قضیه از چه قراره!!؟

هیچی آدرس پیجمو می خواستن دوستان منم توضیحاتی در اون باب دادم:|
همین:دی

سلام مگهان عزیز
لطفا میشه به وبلاگم پیام بدهی بگی منو بخشیدی من میخوام خوب باشی عزیزم نمیخواستم ناراحتت کنم نمیدونم الان چی شده ؟
اگه ازم ناراحتی لطفا منو ببخش دوست عزززیزززم نمیخوام دوستم ازم ناراحت باشه لطفا بهم بگو عزیزم

سلام!
من چرا باید از شما ناراحت باشم؟!
اصلا حتی نمی شناسمتون جز چند تا کامنت چیزی ازتون نمی دونم!

پرستش 1395/06/22 ساعت 11:07

سلام مگهان ، خوبی ؟؟
من ۱۴۰۰صلواتم رو دادم ولی نت در دسترس نداشتم که بهتون خبر بدم :)

±ببخشیدم❤

ممنونم

و سلام:)

سلام مگهان عزیز
منم خیلی دوستت دارم عزیزم ، برای همین دیروز چون برای بقیه دوستان عزیز وبلاگیم پیام تبریک عید گذاشتم برای شما هم گذاشتم مگهان عزیزم، اگه ناراحتت کردم ناخواسته منو ببخشید لطفا مگهان عزیزم
منم میبوسمتون و خوشحالم که نظرات را بازگشایی نمودید عزیز
اگه دوستداری برای منم به وبلاگم آدرس را بفرست عزیزم

عزیییزم ممنونم از تبریک عید و دعای خیرت مهربون...
شما چرا وبلاگت این مدلیه؟ خودت چیزی توش نمی نویسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد