مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدای وبلاگم که هستم دیگه، نه؟

خرمشهر را خدا آزاد کرد و کامنت دانی مگلاگ را من... 


+ نظرات بازه... صرفا برای خوندن و نه حتما جواب دادن

+ آیکون بوس و بغل برای تحمل کنندگان این جانب(فقط خانمها!)


نظرات 12 + ارسال نظر

ببخشید من داشتم رد میشدم چن تا آیکون بهم اصابت کرد. حکمش چیه؟! :پــــی

شما به گناه آلوده شدید برادر!!

Negar 1395/06/23 ساعت 23:14

یعنی شایدباورت نشه واسه دخترای دوروبرم اسم ازدواج میاد من دهنمو کج میکنم.
اما کلا اصراردارم شما ازدواج کنی
نمیدونم چرا ها
پس لطفاشما جهت شادی دلم زودترعروس شو
باتشکر
عمه نگار

=))))))))
اینقدر رو دست بلاگستان مونده م یعنی؟
اینقدررر؟

Negar 1395/06/22 ساعت 15:58

بوس وبغلت ازراه دوراونم واسه من غریبه گوشت تنم شد.
بازهم بایدبگم خوش به حال یه بنده خدای خوش شانسی!!!
آخی
واقعا هم خوش به حال همسرآینده ی مگی بانو
دختربه این عروسکی رومیخواد ازکجا پیداکنه
(معذرت؛بازمن بی ادب شدم)

اوه گوشت تنت واقعا:))
شما فامیلمون نیستی؟! چرا عین عمه م حرف می زنی آخه؟!
چرا اینقدر به خوش شانسی اون موجود اصرار دارید؟ واسه یه بغل حالا =)))؟ من اصلا عروسک نیستم، یک دختر زشتالو هستم فقط

مهربان 1395/06/22 ساعت 09:23

تعداد صلواتا چند تا شد؟؟نمیگین؟؟

خواهم گفت امروز، انشالله... فقط بگم فکر می کنم حدود 34000 هزار تا شد؛)

چی زشت نیست ؟؟ :))
اون خل منی رو میگی ؟؟؟ من محبتم با فحش ابراز میشه ! تازه یه کم رو در واسی دارم باهات نهایت گفتم خل :)) وگرنه فحش های عاشقانه بهتری دوس دارم بهت بدم که متاسفانه خونواده نشسته اینجا

:))) ای بابا
خل برای ما مودبا فحش رکیک محسوب میشه خواهر

طـ ـودی 1395/06/22 ساعت 01:06

رگها 1395/06/22 ساعت 00:38

بلند صلوات بفرس :))))

باعشه :))

Negar 1395/06/21 ساعت 23:32 http://beach2016.blogsky.com

آخیییی
بوس وبغلت چقدچسبیدمگی بانو

یه بوس و بغل دیگه هم مخصوص خودت اصنشم:دی

خل منی توووو

خیییلی هم ممنون:|

زشت نیست واقعا:دی؟

*زهرا* 1395/06/21 ساعت 21:26

آیکون بوس و بغل برای شما :*

سلام مگهان عزیز
عید سعید قربان مبارک باد

بریدا 1395/06/21 ساعت 16:15 http://brida.blogsky.com

من عشقم اینه که خدای نقاشیام هستم^_^
پس خدای وبلاگمم هستم و نمیدونستم^_^

یس هستی :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد