مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

باران و چای و حرف و حرف...

با همچین صدای بارونی چی بیشتر از چای و رشته خشکار می چسبه؟ 

بعد مدتها با بابا نشستیم حرف می زنیم و حرف از مرگ حامد و بدهی و بدبختی و فلاکت نیست. حرف از خاطرات سفرمون به مشهده، حرف از شیراز و بهساست. حرف از آدمهای خوب دنیاست، انگار وقتی از خوبها حرف می زنیم زندگیمون بهتر میشه


+ حافظ آدمهای خوب دور و برم باش خدا... :)

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام مگهان عزیز
لطفا پیام قبلیم برای روز دوست هایی که به یادم میمانند را نمایش نده عزیزم
پیش خودمون باشه
پیام خصوصی باشه لطفا و تاییدش نکن عزیزم خیلی ممنونم
این پیام هم خصوصی باشه لطفا

سلام مگهان عزیز
دوستت دارم رفیق

مروئه 1395/06/18 ساعت 08:55

چرا آخه
چرا بدون من چای با رشته خشکار
من اینقدر هوس کردم کم مونده بیام رشت بریا خودم بخرم و برگردم یه روزه

ای جان دلممممم
من الان کلی ذوق کردم!
(آیکن ذوق و خجالت و اینها)
ضمننا تو خودت از خوبای دنیایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد