مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و شکم فرمانروای منه

از وقتی از خواب پاشدم بعد بی خوابی دیشب، نشستم به چت کردن و از صبحانه های مختلف با افراد مختلف چت کردن!!! می خواستم بدونم املت کثیف بی رب هم هست؟ که گفتن نیست.

الانم بحث لوبیا پیش اومده و دلم داره به شدت ضعف میره، دوستم میگه آخ کاش یکی رو داشتیم ما رو ببره تو این محیط کثیف مردونه ها، منم خودمو دلداری میدم که اگرم بود که اینجا نبود الان! مرد میره سر کار دیگه... ساعت 10 11 خونه نیست که ما رو تحویلات بگیره


+ وااای من گشششنمه

+ وای چرا هیچ کییی نیست؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مطهره 1395/06/16 ساعت 09:38 http://aban19.blogfa.com

مرسی پس منتظرم

:*

مطهره 1395/06/16 ساعت 02:10 http://aban19.blogfa.com

پس چرا من هرچی رمز پستو میزنم وا نمیشه خب :(

آم نمی دونم که...میگمش بهت

برم برم :))
وای بیام رشت... تو سبزی و چمن و بالکن ... تکیه به مخده... چای ذغالی ... نون پنیر تبریزی و گوجه
اووووف

اینجا اومدی که پنیر تبریزی نباس بخوری... پنیر محلیمونو باید بخوری یه کم شبیه چداره، خشک و سوراخ سوراخ دار اسمشم سیامزگیه ؛)

مرضیه شیرین 1395/06/15 ساعت 17:10

مگی جون خواهر رمز لطفا

چشم، اگه ایمیل بذاری رمزو ارسال می کنم:*

من از این صبحونه با کلاسیا دلم میخواااد

خبببب اونا که دم دسته، پاشید بیاید رشت صبونه بدیم بهتون؛).
من صبحونه برج میلادم خیلی دوس دارم راستی... برو اونجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد