مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مثلا شور کولی

هوس ماهی سرخ شده و برشته کردم، دلم می خواد یکی دعوتم کنه به یه ناهار دبش دریایی... 


+ پولش رو خودم بدم البته، تعبیر بد میشه اصولا از آرزوهای من، والا به قرعان

نظرات 3 + ارسال نظر
طـ ـودی 1395/06/15 ساعت 19:29

ااااااه دیر رسیدم؟ نفر اولی کی بود؟ :))))))))

نفر اول یکی از دوستای دیگر در اینستاگرام دم ظهر پاستا میگو!!! داشت اونم.

طـ ـودی 1395/06/15 ساعت 16:51

من همین الان میگو سوخاری خوردم، بسیااار بسیاااااار خوشمزه و عالی و لذیذ، اصن یه چی میگم یه چی میشنوی، اصن همین الان که تازه خوردم و سیرم هم باز دلم خواست باز

چیه فقط تو باید عکس کیک خوشمزه بذاری ما دلمون قیلی ویلی بره همه اش
اه
دلت آااااب
:)))
تازه عکسشم واست میفرستم از تلگرام ضمیمه کامنت بکنش خودت :))))

الان دو روووووزه خواهرم میگه من هوس میگووو کردم. پاستا میگو و میگو سوخاری
و امروز تو دومین نفری هستی که با میگو داری دل می سوزونی دخترک فلان فلان شده:))))))
بده بینیم عکسشو

منم هوس کردم... ماهی شور با سبزی پلو...

نه سبزی پلو با ماهی سفید سرخخخ شده
ماهی شور رو ما با سبزی پلو نمی خوریم:دی
چاشنی غذاهای محلیمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد