مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از خود راضی هستم اصلا، اه

من کیک امروزمونو خیلی دوس داشتم
نظرات 10 + ارسال نظر

شده من میام رشت کیکم رو میگیرمم...
یا تو و خواهرت رو دعوت میکنم به یه سفر تهران با همه ی امکانات ، وااای چه کیکیییی بشه....

=)))))))
عزیزم یعنی کشته مرده ت هستم من
احتمال دیگری نیز هست البته دوست عزیز

طـ ـودی 1395/06/12 ساعت 03:28

هااااا
همیشه واسم سوال بود اصن :)))

می پرسیدی خب بچه زودتر رفع میشد مشکل:)))))

واااااااای منم عااااااااشقش شدم((((:
انقد ک هی هی رفتم نگاهش کردم(((:

عزیز منی تو:***
باید عکسشو اینجام بذارم گویا

مگی من یه تصمیم خیلی خیلی جدی گرفتم
میخوام برای عروسیم کیکم رو شما درست کنین ! عمرا هم کوتاه نمیااام

یا خود خدااا:))))))) امکان ارسالش هست واقعا؟
خیلی هم عالی از خدامونم هست، الهی زودتر عروس و خوشبخت بشی دختره

سمیه 1395/06/11 ساعت 23:22

کاش بهمون نشونش میدادی

بخاطر روی گل شما و چند کامنت خصوصی و عمومی نشونتون دادم؛)

طـ ـودی 1395/06/11 ساعت 23:03

یه سوال
چرا کیکا رو شب میپزید و همیشه میگی شب زنده داری برای کیک ها؟ صبح تحویل میدید کیک رو مگه؟

سلام خواهر من کارمنده، از 8صبح تا 6 7 غروب نیست.
تنها شب میمونه برای کار:)

نگار 1395/06/11 ساعت 22:57

مگی توخوشمزه ترین قناد دنیایی!!!
خوش به حال یه بنده خدایی
که هی هوس بنمایدوقنادجان کیک شکلاتی بپزدبرایش
یه بارگفتی واسه خودم کیک شکلاتی درست نمیکنم .فقط واسه نشتری
اگرهمسرآینده هوس کنه احیانا چی؟

عزیییییزم
بنده خدا چاق میشه، منم چون خیییییلی دوسش دارم براش کیک نمی پزم، و شکلاتی نمی پزم چون میدونم خییییلی دوس داره:دی

+ شوخی بود البته، درست می کنم گاااااه گاهی براش؛) سوالت بامزه بود راستی

ریحانه 1395/06/11 ساعت 22:07

پس باید کیک هوس انگیز و خوشمزه ای بوده باشه
شما که اتفاقا تعریف نمیکنی (اشاره به عنوان) حتما کیک دلبری بوده که دل مگی جان مارو برده :))
با اینکه افتخار دیدن مدل کیک هاتون نصصیبمون نشده ولی حتما پرفکت هستن

:)))) افتخااار چیه
پست آپ شد ببینید؛)

fahi 1395/06/11 ساعت 21:03

من عاشق کیک پزی هستم، اونم حرفه ی، ولی دنبالش نرفتم،میشه چند تا سوال راجبش بپرسم؟


کاش عکس کیک ها رو تو وبلاگ میذاشتی

چشم می ذارم ایشالا گاه گاهی:)

بپرس عزیزم

بی نظیره مگیییییی

مچکککرم مریمی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد