مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

9ماهگی پسرک

وارد سیستم خاله زنکی بچه ی ما اینطوری، بچه ی شما چطوری شدم! 

یعنی به هر کسی می رسم که بچه ی هم سن و سال نی نی جان داره، چار تا سوال ازش می پرسم و بعد توضیح میدم بچه ی ما ولی فلان طوره...

تو کشفیات اخیرم این بوده که بچه ی 9ماهه باید یاد بگیره اطرافیانشو ببوسه ولی این نمی بوسه و اصلا یادش ندادن و این ظلم در حق ماست. دارم یاد میدم بهش که چجوری باید ببوسه! ضمنا کشف شده من حالت عجیبی به خودم می گیرم وقتی می خوام کسی رو ببوسم!!! 

توضیحش سخته و برای شما هم اهمیتی نداره، فلذا از زیاده گویی صرفه نظر می کنم. 


تو گوشیمم چند تا کارتون بسیار مضحک ریختم و فردا می خوام رو کنمشون، ببینم عکس العملش چیه! بحث دیگه اینکه من عاشق بچه ی لختم و این روزا غرق بهشتم اصلا... بس که هی لباسشو کثیف می کنه و لختش می کنیم و می خوریمش تا لباسای تازه شو تنش کنیم!!! 


ضمنا انواع لالایی و شعرهای کودکانه با تصویر(!) شما را خریدارم، به یک صلوات... چیز درس درمونی دارید دریغ نکنید، بچه داری خیلی سخته شما دارید به یک پرستار کودک که نی نی ش داییشو از دست داده کمک می کنید:دی


نظرات 7 + ارسال نظر
mehra 1395/06/02 ساعت 20:33 http://paeize-por-rang.blog.ir

خواهش گزارم

حامد 1395/06/02 ساعت 20:05 http:// hamed-92.mihanblog.com

اگه تلگرام دارین شماره بدین چندتا براتون کلیپ کارتونی بزارم
خواهر زاده منم عاشق این کلیپهاس طوری که غذارو فقط با نگاه کردن به اونا میخوره
یازده ماهشه

قطعا دارم، اما بی شک شماره م رو نمی تونم بدم.
ممنونم از لطفتون
خدا حفظشون کنه کوچولو رو

mehra 1395/06/02 ساعت 18:04 http://paeize-por-rang.blog.ir

خب پس لینک دوتاشو میزارم براتون:)
http://s5.picofile.com/file/8116747568/Gonjishk_lala_www_ninikadeh_ir.mp3.html


http://s1.picofile.com/file/8264845776/sweet_baby.mp3.html

باشد که مورد استفاده واقع شه:)

سپاااسمندم :)

mehra 1395/06/02 ساعت 12:29 http://paeize-por-rang.blog.ir

گنجشک لالا( مال ناصر کشاورزه فک کنم )اونقد خشنگهیعنی من واسه خواهر جان که میخونم خودم بیشتر کیف میکنم. ..نسخه ی صوتیشم موجوده..بدممم؟!
یکی دیگه هم هست دوسش دارم خودم...sweet baby...اینم خیلی باحال طوریه...باز نسخه اش صوتیشو دارم...

با تشکر اون گنجشک لالا رو بلدم، ضمنا من لالایی نمی خونم ابدا برای کسی!
فقط می تونم صداش رو پخش کنم براش از تو گوشیم اگه فایل دانلودم باشه خوبه...

الف.واو 1395/06/02 ساعت 10:44

ما هم نی نی کوچولو داریم و کلی هم من لالایی بلدم...
امااا
کی پاسخگویه که من دلم کوکی و کیک خواست...
(من سال سوم پزشکی ام،شما رو هم چند ماهیه میخونم،از اشناییتون خوشحالم و البته تسلیت میگم،غم اخرتون باشه انشالله)

چقدر عالی :) نی نی خیلی خوبه
ای بابا... طفلی من نمی دونم که، می تونم آدرس چند جا رو بدم مثلا که شما بری سفارش بدی
مچکرم از روشن شدنت دوست عزیزم

مروئه 1395/06/02 ساعت 09:36

خدا گر ز حکمت ببند دری ز رحمت گشاید در دیگری
بودن کنار یه نوزاد یا بچه تو این شرایط خیلی کمک بزرگی که خوب شما این شانس رو داشتید تا تو این سن خیلی بغلش کنید بهش محبت کنید بوسش کنید و در مجمع به قول خودت بوش کنید که بوی بچه دقیقا رفتن به بهشته

بله وجودش نعمته، هرچند گاهی خیلی خیلی غمگین و بی حوصله ایم و حس بازی با این طفلی و توجه بهش رو نداریم

ارغوان 1395/06/02 ساعت 06:32

سلام به خانم زیبا.
خوبه که به این نتیجه رسیدى. یادمه چند بار دیگه هم این رو نوشتی که "دعاهات شنیده نمى شه و یا اگر شنیده می شه استجابت نمی شه".
با همه نیازها و سختیهایی که داریم مطمئنا فقط در نگاه ناقص و پوشیده ما اینگونه به نظر میاد که دعاهامون به جایی نمی رسه. بشیریم و ناقص و محدود و نمی تونیم همه جوانب رو در نظر بگیریم.
از خوندن درست کردنهای سفارشهای شیرینی و کیک به دستت, واقعا لبخند می زنم و لذت می برم . بهت از اینور دنیا می گم خدا قوت خانم زیبا! بهت می گم خدا دل خوش بهت بده, می گم خدا بهت سلامتی بده و خانواده ت رو حفظ کنه و زیادتون کنه

من رو می شناسی

عزیز دلم بله که می شناسم، خیلی راحت حدس زدم کی باشی:*
از راه دور دور می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد