مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تو به اندازه ی بودن منی...

اینکه چقدر آدم ثروتمند تر از من تو دنیا وجود داره هیچ اهمیتی نداره، تنها مساله ی مهم اینه من از خیلی ها خوشبخت تر بودم تو 25سال عمری که از خدا گرفتم. و تو شرایط بهتر از خیلی ها، پس حالا که تو فشار زیاد زندگی قرارم داده حق ندارم بپرسم چرا من؟ چرا ما؟

مگه وقتی زندگی خوش و آرومی داشتم می پرسیدم چرا من؟ 

اتفاقات خیلی بد این روزا باعث شد به این نتیجه برسم که واقعا همه چیز دست خداست و اگر دعایی هم می کنم نباید انتظار شنیده شدن داشته باشم، و اگر شنیده هم شد نباید منتظر استجابتش باشم. 

خدایا شرمنده م برای تک تک نعمت هایی که بهم دادی و نادیده گرفته بودمشون، ممنونم برای زندگی راحتی که داشتم و صلاح دیدی حداقل برای مدتی ازم بگیریش... شکر 



نظرات 4 + ارسال نظر

همه چیز انشاءالله مثل قبل میشه... و حتی بهتر از قبل...
پول لازمه خوشبختی نیست واقعا...

انشالله...

*زهرا* 1395/06/02 ساعت 11:36

میگن وقتی دعا کنی و خدا تو این دعا بهت نده؛ حتما تو اون دنیا بهت میدش.... نمیدونم چیزایی ک الان میخایم ؛ اون موقع برامون ارزش داره ک بهشون برسیم...اون موقع هم همین قدر میخایمشون؟!...
بهرحال این شاید از مزایای دعا کردن و براورده نشدن باشه!!!

اون دنیا مثلا پول به دردم می خوره:|¿
می دونما منظورتو زهرا جان، ولی واقعا جانی بهم نمونده که ازش بخوام. خودش میده اگر بخواد، از اصرار کردن متنفرم و می ترسم بده و بگیره باز
همونطور که پارسال پسر عمه م باید می رفت و با دعا و اصرار زیاد زنده موند که امسال بره

سپیده 1395/06/02 ساعت 09:03

سلام این روزا فقط کارم شده خوندن قران و فرستادن صلوات و خوندن وبلاگ شما که تقریبا هم دردیم نه حتی ناهار یا شام هیچی فقط دارم از خدا میخوام معجزه کنه دیگه دارم تموم میشم اگه کل زندگی هم بره باز جوابگوی بدهی نیست به نظر شما این فقط معجزه خدا رو نمیخواد؟

ازتون ممنونم که منم تو دعاهاتون هستم سپیده جان، خیلی ممنونم

شبنم 1395/06/02 ساعت 05:34

مگی جون خداوند حافظ نی نی ناز شما باشه... عزیزم نی نی ما هم داره نه ماهه میشه... من تو این مدت وقت نکردم حتی یه آرایشگاه برم هرچند مادر همسرم هم اومد ولی در عمل همه کارای نی نی به عهده مادره... برای من سخت ترین بخش بچه داری, بیدار شدنش و جیغ زدنش هست که تو عالم خواب هنگ می کنم چیکار کنم.... مگی جون تو یه فرشته ای که از یه فرشته کوچولوی ناز نگهداری می کنه....

ممنوونم
ای کاش نزدیکت بودم وای واقعا واقعا بزرگ کردن بچه در غربت و تنهایی کار بسیار مشکلی باید باشه
ما این بچه رو 5 6 نفری نگه می داریم باز از نفس میفتیم گاهی...
دلم برای نی نی شمام تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد