مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

11 مرداد سگی

خداااا خدااااااااا

خواستی پسر عمه مو بگیری، گرفتی ولی آخه چراااااااااا چرا اینجوری، چرا اینقدر سخت؟ چرا اینقدررر دردناک که شنیدنش مو به تن آدم سیخ کنه... خدا بغلم کن، خدا آرومم کن، خدااااااااا

خدا مرگ دادی؟ خدا درد دادی؟ کو درمونت؟ کوووووووووووو؟

خداااااااا من خسته م... خدااا خودت حافظ عزیزام باش من دیگهه نمی تونم. 

آی خدا دل هزار تیکه ی عمه مو چی کنم؟ مرگ شوهرش بسش نبود؟ خدااااا دختر عمه رو چی کنم؟

خدا بابایی که اشکاش از سر صبح تا حالا بند نیومده رو چی کنم؟ 

خدا خدا خدا من دارم می میرم. خدایااااااااا

اینقدر اشک ریختم و اینقدر خودمو زدم و مانتومو چاک دادم، هیچ آروم نشدم هییییچ... پسرعمه کجایی منو ببینی و بهم بگی دختر کوچولو، پسر عمه چجوری این بلا سرت اومد؟ بمیرم برا دلت، چه زجری کشیدی وقت جون دادن، خداااااااااااااا من تحمل ندارم. خداااا امتحانم می کنی؟ نکن... من باختم

من مومن نیستم. تسلیمم تسلیم

خدااا من گفتم عاشقم کن؟ من گفتم کاری کن قلبم واسه کسی بزنه؟ آخ خدا غلط کردم، غلط کردم که اگه همچین چیزی به سرم بیاد کافر میشم. خدایا من نمی خوام کسی رو، من از همه آدما میگذرم که این بلا سرم نیاد. خدااا پسر عمه ی 33 ساله م... خدا خدا خدااااااااااااااااااااا

نظرات 9 + ارسال نظر
زیتون 1395/05/12 ساعت 17:16

عزیزم نکن با خودت اینجور......

تسلیت میگم :'(
بقای عمرش واسه بازماندگان
روحش شاد

Amitis 1395/05/12 ساعت 15:30

تسلیت میگم بهت ، هرچند که میدونم دردی ازت دوا نمی کنه، امیدوارم اونی که خودش گرفته صبرش هم بده به همتون ، منی که پسر داییم مثل داداشم خیلی خوب می فهمم اگر یک تار مو از سرش کم بشه یعنی چی!!

.......
آخ نمی تونم بگم چی دارم می کشم. واقعا گفتنی نیست عمق درد

مینو 1395/05/12 ساعت 15:11

مگی عزیزم تسلیت میگم خیلی متاثر شدم.خدا رحمتشون کنه و روحشون شاد.
از خداوند برای همه ی خانواده آرامش و صبر میخوام.

مهناز مامان رایان 1395/05/12 ساعت 09:49

مگیییی فقط از خدا برای تو و خونواده ات صبررر میخواممممم
خدایاااا

فاطمه_اصف 1395/05/12 ساعت 09:01

تسلیت میگم

خدایا نور صبر بپاش ب دل این خانواده

شبنم 1395/05/12 ساعت 05:30

مگی عزیز چی شده؟ با خوندن این پست اشکم دراومد.... خدا رحمتش کنه.... خداوند بهتون صبر بده....

... گفتنی نیست چی شده

خدا رحمتش کنه خدا به مادرش صبر بده، طفلکی مادرش چی میکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد