مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سراب بودنت:دی آآآه چه عنوان رمانسی...

آقا یکی نیست همین حالا بیاد دست منو بگیره ببره ترکیب عجیب(!) شیرموز پسته توت فرنگی بخره برام؟ یک ساعتم سکوت کنه و حرفهای صد من یه غازم رو با جان و دل گوش کنه؟ بعد که خوب همه حرفامو زدم حاضرم تمام راه قربون صدقه ش بشم. 


دیشب خواب دیدم با یه آقایی رفتم سینما، تو سینما گم شدم و هی صداش می کنم میگه مگی من این ورم و هی میرم که بهش برسم نمی رسم، نکبت تو خوابم سراب بود. وگرنه الان می خوابیدم و می گفتم بیاد تو خوابم دوتایی بریم ترکیب عجیب خوشمزه م رو تو حلقومش کنم و بعد مجبورش می کردم بگه بهترین شب عمرش بوده و خوشمزه ترین نوشیدنی دنیا رو کنار من خورده، بعدش از خواب پا میشدم و اجازه می دادم برگرده سر خونه و زندگیش 


تو خواب دلم می خواست باهاش دعوا کنم که چرا بردم فیلم ببینم و من دلم می خواسته بریم کارتون ببینیم، ولی چون خیلی با شعورم دعوامو گذاشتم برای خواب های بعد 

نظرات 4 + ارسال نظر
vahid 1395/05/02 ساعت 15:39 http://kolandarivari.blogsky.com

ترسم نرسی به کعبه، ای اعرابی . . .
این ره که تو می روی پر از نیسان است!!!...
شبا کم پُر خوری کنی عاقاهه به جا سینما آ خوردنی معجون و ترکیبات میاد میبرِدِت کوه شکار آهو

من طفلی با 49 کیلو وزن پر خور نیستم قطعا

فرفره موی 1395/05/02 ساعت 08:42

آممم...خب دیدم ک من و مامانم اومدیم شمال خونه شما. شما یه دختر فوق العاده خوشگل و مثل عکسایی ک میذاری سفید بودی با موهای بلند ک جومونگی بسته بودی :) و در عین حال بداخلاق و سرد رفتار میکردی و اصلا اصلا مثل نوشته هات مهربون نبودی!! برعکس پدر و مادرت از من و مامانم ک مهمونای سرزده و غریبه بودیم با روی باز و بسی مهربانانه پذیرایی میکردن :)) شما و خواهرت کنار هم نشسته بودین و ... خب همین :):)

خوابت بسیار رویای صادقه و صادقانه بود.
چون من مهربون نیستم، همینجاشم نیستم اگر دقت کنید. بد اخلاق هم نیستم ولی از این دخترای فدای تو شم و فلان هم نیستم. بیشتر نیشم بازه و چرت و پرت میگم، ولی مهربون اونجوری هم نیستم، مهمون سر زده؟ کلا خانواده ی من مهمون دوستن خیلی ولی سرزده رو هیچ کس دوست نداره:)) ولی مرسی از مامان و بابا که تو خواب آبروداری کردن=))

من جای تو بودم دعوامو میذاشتم توی بیداری!! با اولین آدم حقیقی ای که می دیدم!! والا! سه بعدی!

:))))

فرفره موی 1395/05/01 ساعت 01:20

مگی خوابتو دیدم :| تمام ویژگی هایی ک از خودت و خانوادت گفتی تو خوابم بود o_O اصن یه وضیااا !!!

میشه دقیقا بگی چیا؟
خیلی هیجان انگیزه شنیدنش :دی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد