مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدا جانم تو هم اندازه ی من ذوق می کنی، نه؟

وقتی نمازمو با چادر نوی گلگلی می خونم احساس می کنم خدا هم اندازه ی خودم ذوق می کنه از دیدنم... خیلی خوبه که ما ها خدا رو اندازه ی درکمون می بینیم. اینه که خدای من شبیه خدای هیچ کس نیست، خدای شمام مثل خدای هیچ کس نیست. همه ی ما یه خدا داریم و اون یه خدا رو از زاویه دید خودمون می بینیم، چقدر این دنیا شگفت آوره واقعا و چقدر خدا عجیب غریب همه چیز رو مهندسی کرده، اینطوریاست که ما همه مون حس می کنیم خدای خودمون بهترین خداست و خدای دیگرون به گرد پای خدای ما نمی رسه، درحالیکه فقط و فقط یه خدا تو این دنیا وجود داره! 


+ادامه هذیانات دم صبحی: چرا نماز صبح اینقدر کوتاه و گوگولیه؟ 

+"تو به اندازه ی بودن منی... " 

نظرات 6 + ارسال نظر
vahid 1395/05/02 ساعت 15:40 http://kolandarivari.blogsky.com

عاقا یه سوال میگم فقط خدا نامَحرَمِس که شوما فقت موقه نماز چادر سر میکُونین واقربتا از این فکرای انحرافی که تو کله مَنیس..!!!

ممنون از جکتون:دی
آقا بعضیا که کامنت میذارن من نمیدونم در جوابشون چی باید بگم شمام یکی از اونایید:|

mehra 1395/05/01 ساعت 12:19 http://paeize-por-rang.blog.ir

نکته ی ظریفیه...منم معمولا قضاشو( درسته املاش؟)میخونم

خدای من که عالیه :)) کلی میخندم باهاش...

خدای منم خیلی خندونه فداش بشم. ولی سعی می کنم گاهی ازش بترسم و خجالت بکشم. بدم میاد خدامو اونقدر به خودم نزدیک کنم که وقت گناه هم خجالت نکشم ازش

mehra 1395/04/30 ساعت 14:07 http://paeize-por-rang.blog.ir

وای وای من عاااشق نماز صبحم....واقعا خیلی جیگوله

حالا منم دوسش دارم. ولی خب خیلی هم نمی رسم بخونمش در کمال شرمندگی... خوابم سنگینه و سخت صدای ساعت رو می شنوم برای نماز صب :(

وای
منم چند ماه پیش مامانم از مشهد برام یه چادر گلی خریده بودن
اینقدر ذوق میکردم
هنوزم دارم ذوقش را میکنم
چقدر خوبه

به به...
بههههترین هدیه ست این چادر گلگلی...بهترین هدیه

شایدم همینـ"ـینطوریاست که ما همه مون حس می کنیم خدای خودمون بهترین خداست" و خدای دیگرون رو قبول نداریم و باقی ماجرا. همون داستان این روزا که "اونی که کشته میشه و اونی که داره میکشه هر دوتاشون یه چیزی رو میگن..."

هوم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد