مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کجاست ای یار آغوش تو؟

تو نفی حجابی

عریانم پیش تو...*


پ.ن : از اون آهنگهاست که به نظرم حتما یک بار باید گوش کرد، آهنگ آغوش این مردک هموطن(شا.هین نج.فی) رو میگم. آخ عجیب می چسبه شنیدنش این وقتای شب... بعد کلی خستگی از کارهای روزانه و بعد تحمل حجم زیادی از دلتنگی


*برای خدا



نظرات 17 + ارسال نظر

تو هیچی که سلیقه نداشته باشی توی انتخاب ترانه های خوب سلیقه خوبی داری.ایول.من نشنیده بودم.دانلود کردم،خیلی قشنگ بود.
اصلا تو باید یه قسمت معرفی ترانه تو این وبلاگت بزاری

گذاشتم تراویس
اون تگ آهنگین کنار وبلاگم رو ببینی توش چندتا معرفی هست.
اگه یاد خدا افتادی یادم کن و کیف کن و سعی کن دوست تر باشی باهاش
همینا دیگه:دی


+ بنده بسسسیااااار با سلیقه م، ای کاش می شد یه چشمه از سلیقه م رو اینجا براتون به نمایش بگذارم!

ساده خان 1395/04/29 ساعت 23:26

اینم از ی خواننده دیگه
http://s5.picofile.com/file/8115824476/DOAAYI_BIEH_MARE_YAARI_BADIN.wma.html

ممنونم

ساده خان 1395/04/29 ساعت 23:25

ی آهنگیم هست ب زبان و گویش شمالیه ، خیلی غمگینه نمیدونمم معنیشو ولی دوستش دارم
بیه مَرَه یاری بَدَن / می دیلِ دیلداری بَدَن

که زندیگی همش غمه / ای دونیا غم می همدمه

نَنی چوجور غم دَرَمه / تَرَه می وَر کم دَرَمَه

می آرزو می دیل خوشی / هَنَه که تو بایی نیشی

اَ حَرفِه باز بوگوفتمه، فارَس مَرَه بوسوختَمِه بوسوختَمِه، چَرَه نایی تو

بایی دوباره پا گیرم، تی دستانه حنا گیرم ... حنا گیرم ... اگر بایی تو

بیه مَرَه یاری بَدَن / می دیلِ دیلداری بَدَن

که زندیگی همش غمه / ای دونیا غم می همدمه

چقدر امشب غمگینه

به به، چقدرم ممنونم
گیلکیه آهنگ! منم نشنیدمش حتما گوش می کنم.
خیلی ممنونم :)
واقعا؟ دلتنگ که هستم طبق معمول اما غمگین نه

سلام
در این مورد با خانم "زهرا" موافقم
هرچند هر آدم بدی ممکنه روزی خوب بشه ولی ایشون هنوزم همون آدم بده هستن
در مورد یاد خدا افتادن هم به نظرم با چیزای دیگه ی بهتری هم میشه یاد خدا افتاد

سلام
نظر شما هم محترمه :) بسیار زیاد

الهام 1395/04/29 ساعت 21:45

من این آهنگو قبلا زیاد گوش دادم،یه سری آهنگای شاهین خوبن:)

منم یه سریشونو دوس دارم خیلی و متاسفانه یا خوشبختانه زیاد هم به صداش گوش می کنم و عادت دارم.

زهرا 1395/04/29 ساعت 21:13

اتفاقا هستید؛به خاطر دغدغه هر چه بیشتر دیندار شدنتون که مینویسید اینجا میگم که هستید.
به خاطر قرار نماز جماعت خوندنی که با خودتون گذاشتید میگم.
همه ما دلمون میخواد درست و دقیق بندگی کنیم و گاهی وسوسه های رنگ و وارنگ و گاهی هم تنبلی هامون اجازه نمیده.
خوبه که به هم کمک کنیم و یاد هم بندازیم کجا رو داریم کج میریم
راستی هر وقت حال خوشی داشتین، من رو هم دعا کنید لطفا

مچکرم که یادم انداختین زهرا جان ^-^
التماس دعای شدید... دعای خودم رو قبول ندارم چون مومن نیستم. انشالله هرچی برای من می خواید هزاران برابرش به خودتون برگرده :)
از همین که نپذیرفتم که نباید به صدای شاهین گوش کنم میشه فهمید چقدر آدم بی اعتقادی هستم:) متاسفم ولی انگار واقعا هستم.

زهرا 1395/04/29 ساعت 18:59

اولا بابت سوء برداشتم از کلمه عزیزم عذرخواهی میکنم
تند بود،چون نسبت به دشمنان امامان عزیزمون تندم،نه شما
اینکه دشمن حرف حقی رو بزنه بایستی ازش قبول کنیم خیلی متفاوته با اینکه تروبج صدا و آهنگ کسی رو بکنیم که دشمن علنی ائمه است.
من نمیگم شما هم مثل ایشونید خدای نکرده.که اگر اینطور بود هیچ وقت نوشته هاتون رو نمیخوندم.
من فکر میکنم شاید حواستون نیست با این کار دارید به نوعی همکاری میکنید با ابن ملعون.
بذارید یه داستان براتون تعریف کنم.
روزی یکی از یاران امام کاظم علیه السلام شترانش رو به حاکم اون زمان که از دشمنان امام هم بود کرایه داده بود برای سفر حج.
اون زمان امام در تقیه زندگی میکردن و علنی مخالفتی با دستگاه نداشتن.ولی اون دوستشون رو صدا زدن و فرمودن که کارت خیلی اشتباهه
چرا که به اندازه ای که حاکم از سفر برگرده و کرایه شترهات رو حساب کنه حاضری زنده بمونه و این برای تویی که ادعای دوستی اهل بیت رو داری درست نیست.
الانم این ملعون کارش موسیقیه.هویتشه.شهرتش از طریق ترویج اهنگاشه.
اگر ذره ای هم محبت ائمه تو دلمونه؛که هست ان شاءالله،بایستی از امثال این ملعونین اظهار نفرت کنیم و به هیچ عنوان کمکی به شهرت و ترویجشون نداشته باشیم.حتی اگر قرآن بخونن هم باز نباید گوش کنیم.چون به قرآن ناطقمون توهین کردن.
امیدوارم درست تونسته باشم منظورم رو منتقل کنم.

خواهش می کنم:)
ای کاش دوستان خدا و ایمه بیشتر باشن، من نیستم شاید...
من دیگه سعی می کنم آهنگهاشو معرفی نکنم. هرچند که بعید میدونم در تنهاییم گوش نکنم، من احساس می کنم با هرچیزی یاد خدا بیفتم خوبه، من طرفدار ایشون نیستم. ولی باز میگم بعیده گوش نکنم، متاسفانه

وای وای چه خوبه این ... کجاست ای یار آغوش تو...!

خیلی خیلی خوبه و من هر بار گوش می کنمش یجور خوبی میشه حالم ؛)

زهرا 1395/04/29 ساعت 18:07

سلام
شما برای نماز عید رفتین مشهد؟
و همچنان ادعا میکنید ش.ن. عزیزم؟
اشاره به پاسخ کامنت اول.
تناقضش قابل هضم نیست.
محبتی نسبت به ائمه صحیحه که دوستانشون رو دوست بداریم و دشمنانشون رو دشمن.
شما شکی در دشمنی این ملعون با ائمه دارین؟
به نظرم یه جاهایی لازمه آدم تکلیفش رو با خودش حداقل مشخص کنه...

سلام
شما چقدر ناراحتید. من ایشون رو دوست ندارم و گفتم یک بار گوش کنن، میتونن گوش هم نکنن تازه
من با رفتن به مشهد اونقدر خوب نمیشم و با گوش کردن به صدای کسی که آدم پستیه کافر نمیشم. شخصیت ش.ن رو هم قبول ندارم و پیش از رفتنش هم آشنایی دوری باهاش داشتم.
خیلی به نظرم تند بود جمله ی آخرتون نمی دونم چرا:)

+ اگر دشمنی حرف درستی هم زده باشه چون دشمنه نباید به حرفش گوش کرد؟ این شعر رو دوست دارم و هربار گوش می کنمش فقط به خدا فکر می کنم و نه هیچ موجود زمینی دیگه ای... دید ما با هم فرق داره و این تمام خوبی و بدی دنیاست.

بعد تر نوشت: عزیزم خطاب به می شناسیم بود! من خواننده های مورد قبولمم عزیزم خطاب نمی کنم.

نل 1395/04/29 ساعت 17:27

دوستم رمز میخام اگ امکانش هست...

میشه دعا کنی برام؟لطفا...

چرا نکنم:)؟ حتما

میم 1395/04/29 ساعت 15:27 http://harfemim.blog.ir

آخ جون کنکور تموم شد منم برگشتم
:)
خوبی مگی جان؟

خدا رو شکررر رهای رهایی دیگه، هوم؟
منم خوبم دختر جان ^-^

ممنونم که برگشتی
امروز هر لحظه با یه ترس خاص میام سروقتت
دوست ندارم دوستام از پیشم برن

عزیز دلم، آخه چقدر تو خوش قلب و ملیح و با احساسی

شباهنگ 1395/04/29 ساعت 12:17 http://www.nebula.blog.ir

آره خب با اون دو بیت معلوم بود کی خونده

حواسم نبود اصلا :/


حتما گوش میدم

:*

می شناسیم 1395/04/29 ساعت 10:01

پیداش کردم.

:*

شباهنگ 1395/04/29 ساعت 08:53 http://www.nebula.blog.ir

نتونستم دانلود کنم
از یه لینک دیگه سرچ کردم

فهمیده بودی شاهین رو میگم؟ حالا امیدوارم اون یه بارش رو که گوش می کنی خوشت بیاد. هرچند من بعد چندین بار گوش کردن دوسش داشتم

می شناسیش 1395/04/29 ساعت 07:24

کدوم اغوش؟ مردک هموطن کیه؟ خیلی هسن! این فایل بگپیش من باز نمی شه. کمک می خوام.

متاسفانه فایل اشتباه کپی شده بود. شاهین نجفی عزیزم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد