مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوب یعنی ...

درست کردن اینا! 

حالا چرا و ایناش مهم نیست، ولی خوبه دیگه... کتاب هویت داره ها حسابی

+ معلومه دارم قدم بر میدارم و آشتی می کنم، نه:-"؟ 


نظرات 15 + ارسال نظر
هدی 1395/04/30 ساعت 09:06

مگی جونم باغچه تون سبز و خرم باشه عزیزم

مچکرم هدی عزیزم :)

هدی 1395/04/30 ساعت 09:00

سلامممممممممممممممممم مگی جون ناخن قشنگ و به به چه کتاب خوشمزه ای چقد خوش سلیقه تزیین شده

:)) ناخن من نیست این البته ناخن مردمه؛) خواهرم منظورمه
مچکرم از مهربونیت

ساده خان 1395/04/29 ساعت 23:28

چ قرمز و سفید و قهوه ای و کرمی قشنگی

با تشکر از خانواده ی :|

من حظ کردم مگهان
اون کتابچه
کتابّ کوچکِ خوشبختی همیشه توی دستاموون

خدایا بزرگی تو شُکر.

خدایا اِن تا دوسِت داریم
مگه نه مگهانْ!


بله روش هم کم نوشته شده! مال یه مهندس شیمی بوده مداد جان

بله واقعا، ان تا ^-^

بعد دلتم میاد بخوری اون کیوت کریچر رو؟

نه بابا، این کوکی ها رو اغلب مثل گیفت های عروسی حفظ می کنن... اینم مال من نبود که سفارش بود.

زیتون 1395/04/29 ساعت 17:52

همیشه حس خوبی تو عکسات بوده. مرسی

و همیشه حس خوبی تو دل شما ♡

تک خوری نکن مگی عکسشو میذاری حداقل دستور پختشم بگو هر چند من ترجیح میدم اماده و حاضرشو یکی بهم بده بخورم :))
کتاب روش خیلی قشنگه اصلا کلا همش قشنگه ادم دلش نمیاد بخورشون
الان یه لحظه شک کردم نکنه شیرینی نباشن ضایع بشم :))

دستور پخت چی رو بذارم؟
کوکی همین بیسکوییت های ساده ی کره ای هستش، تو اینترنت پره و منم با یکی از همون دستورا درست می کنم دیگه
ولی اگه مساله دکور روی کوکی هست که آموزش دادنش خیلی سخته به شکل مجازی

ما از دار دنیا یه تراس کوچولو داریم که به زووور توش جا می شیم.
میشه یه کوچولو از از حیاطتونو بدین به مااااا؟؟؟

حیاط نداریم که ما، آقا باغچه ای که میگید کجاست دقیقا؟
مگه من عکسی ازش گذاشتم الان :)) :دی ؟

مگی جوون؟ یه سوال؟ شما با این لاکها چطوری نماز میخونی؟؟ میشه منم راهنمایی کنی عاشق لاکهای رنگی رنگیم اما بخاطر نماز نمیزنم

عزیزم متاسفانه با لاک نمی شه نماز خوند و من وضوی با لاک رو قبول ندارم. لاک پاک کن راه حلشه!
وقتی زیاد لاک بزنی دستت تند میشه و میتونی هی بزنی و پاک کنی(!)
من دیروز دو رنگ لاک عوض کردم، ولی اکثرا بی لاکم مگه اینکه بخوام به خودم حالی بدم ^-^ وضو می گیرم و لاک می زنم بعدش:دی

وای مگی باز عکس گذاشت؛))))

یسسس

چقدر خوشگله

مرسی تیلوی عزیزم

Elsa 1395/04/29 ساعت 07:00

این همه سرسبزی بعد میگی زشته؟؟!؟
بیا کویر مارو ببین :| :(

حالا یه کم سبزی داریم ولی همش پارکینگه و توش فقط ماشینه:(

رگ ها 1395/04/29 ساعت 01:11

من مردم تامام!

چه نقشه ای...
چه نقشه ای:|

راستی!
امروز توی فردوگاه امام خمینی ی دخترخانمی رو دیدم روی چمدوناشون که نزدیک پریزهای مخصوص شارژ گوشی بود نشسته بود و هر از چندگاهی سری ب گوشی ش میزد
اون مواقعی که بلند میشد یاد شما میوفتادم، نحوه لباس پوشیدنش و جثه ش...هرچند که شما رو ندیدم

اوه! چه جالب و چه هیجان انگیز... کاش می شد می دیدمش.
فرودگاه چه می کردید برادر؟! ممنونم که یاد من میفتید.
لطفا در امام زاده صالح خیلی خیلی یادم بیفتید بنا به دلایلی :)

Elsa 1395/04/28 ساعت 23:30

مردم باغچه دارن ماهم باغچه داریم

:))) از کجا می دونی اینجا باغچه س حالا :-"؟

+ ما حیاط خونمون بسیار زشته ها...دل خوش نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد