مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

الوعده وفا!

یکی از قولهایی که اول سالی به خودم داده بودم، خوندن ماهی یک بار نماز به جماعت  بود. نه اینکه خیلی کار بزرگی باشه اما برای من که نمازهام رو آخر وقت می خونم و انسان تنبلی هستم در عبادت حرکت مثبتی بود. شاید بتونم کم کم نمازهام رو با کیفیت و اول وقت بخونم، جالبه از روزی که تصمیم گرفتم جای ماهی یک بار ماهی چندین بار اراده کردم و نمازم رو به جماعت خوندم. 


+ امروز یاد تراویس بیکل بودم، تو یکی از پست هاش از عشق تازه ش نوشته بود و از مسجد کرف آباد، سالها پیش یکبار اونجا نماز خونده بودم...امروز نماز ظهرم رو اونجا خوندم و باز فکر کردم چرا یکی مثل تراویس باید اسم مسجد کرف آباد رو شنیده باشه؟


+ یاد آقا ساسان هم افتادم که می گفت این محله قبلا باغ کرفس بوده که به این دلیل کرفس آباد نامیده شده و در گذر زمان تبدیل به کرف آباد شده...


نظرات 3 + ارسال نظر

خیلی مخلصیم.قربونت.مرسی که به یادم بودی.بالاخره ما اینیم دیگه.راستی خدا بگم چی کارت کنم که این ترانه رو انداختی تو جون من.مگه میتونم از شنیدنش دست بردارم.

خواهش می کنم. حالا صبر کنید یه آهنگ دیگه هم در راهه گیر دادم بهش، می فرستم براتون

x 1395/04/27 ساعت 11:13 http://malakiti.blogfa.com

چقدر خوب ٬ هر یه قدم که بهتر از قبلی باشه ٬ عالیه

دلم نماز جماعت خواست

خوش به سعادت تراویس که تو در مسجد یادش افتادی
نمیشه یاده منم بیفتی

عزیز دلم، آخه خیلی عجیب بود که از این مسجد تو یه محله ی قدیمی نوشته بود.
این سری نمی دونم چرا به یاد هیچ کسی نیفتادم:| حتی خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد