مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خانه بر دوش!

اگه امکان همچو زندگی ای وجود داشت من انتخاب می کردم که هر سه ماه منتقل شم به شهر جدیدی! هی وای چقدر فانتزی خوبیه، هرچند سختی هاش خیلی زیاده، ولی من دوست دارم به مدت دو سه سال همچین زندگی جالبی رو تجربه کنم. 

پیشتر خیلی از مهاجرت می ترسیدم، اما حالا احساس بدی بهش ندارم، گرچه خودم آدم مهاجرت کردن نیستم ولی فکر می کنم سفرهای کوتاه هی پشت هم باعثش بوده، برنامه ی سفرم برای شهریور(گوش شیطون کر)چیده شده و امیدوارم سفر خوبی از آب دراد(دقت کردین من فقط داخل کشور سفر می کنم:دی؟). این یک ماهه مرداد رو باید به چند تا از کارای تحصیلی مهمم برسم، وقتی هر دو ماه یک سفر بری خیلی روزهای زیادی رو برای انجام کارهای روزانه ت از دست میدی و اینطوریاست که باید فشرده تر به برنامه هات برسی... امیدوارم سال دیگه تر راحت تر سفر کنم. 


+ یکی از آرزوها و برنامه های کوتاه مدت دیگه م بر میگرده به شهریور امسال، یه حرکت کوچولو برای خوشحال کردن خودمه. امیدوارم بشه، سعی دارم خیلی امیدوارانه بهش نگاه کنم و منتظر رخدادش باشم^-^

+ واسه زندگیمم دارم برنامه های بلند مدتی رو می چینم که شاید از آرزوهام دور باشه، ولی خب همیشه که همه چیز اونطوری که می خوایم نمیشه و منم این تغییرات مسیری رو به فال نیک می گیرم

نظرات 3 + ارسال نظر
x 1395/04/27 ساعت 11:14 http://malakiti.blogfa.com

منم همین جورم . هم تغییر محیط زندگی رو دوست دارم هم شدیدا نسبت بهش مقاوومت نشون میدم!

سخته واقعا:)

خیلیا هستن همین دور و بر خودمون که اینجوری زندگی می کنن و دائم در سفرن. فقط باید اراده کنی و باقی پیامدهاش رو بپذیری
+
فکر کنم تو باید یک هیچهایکر بشی!

نوچ هیچهایکر نمیشم من؛)
پدر خودم طفلی با وجود اینکه متنفر بود از این سبک زندگی و هست. ماهی سه چهار تا استان میره
زود برمیگرده البته ولی میتونست یه هفته اینجا یه هفته اونجا و یه هفته جای دیگه باشه مثلا

نل 1395/04/26 ساعت 19:25

چ خوووب ک اینقدر سفر میکنی:)
خیلی خوشحالم ک دوستی دارم اینقدر اهل سفر کردنه و میتونه مسافرت بره^_^
خیلی لذت بخشه آدم همچین دوستهایی داشته باشه:):)

چقدر تو لوسی
آخه چه ذوقی داره دیگران برن سفر؟ آدم ناراحت نمیشه ولی خوشحالی هم نداره حالا
آرزو می کنم خودت بری دختر خوش قلب:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد