مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نماز جماعت

بد اقبالی ینی بری مشهد، تو کلی شلوغی و سر و صدای آدمها نماز عید بخونی و تهش بفهمی پشت کسی خوندی که قبولش نداشتی...


+ هوس کردم نماز مغربمو تو مسجد بخونم، اما نمیشه! خستمه چون، روحانی خوبم این دور و بر نمی شناسم که مایل باشم پشتش نماز بخونم. اینه که می شینم خونه و کتابمو می خونم، یا کمک خواهرم می کنم کیکشو تزیین کنه، همین اتفاقات روزمره دیگه... 

نظرات 11 + ارسال نظر
مداد کوچک 1395/04/24 ساعت 10:45

این که کتاب می خونی این خودش کلی واجب و حلاله .

خیلی خوش حالم مگهان .بابت دلِ پاکت که به ما از نوشته هات تزریق می شه

عزیزکم، خیلی عزیزیها

من اصلا دلم پاک نیست مداد عزیزم، نمی دونم چرا اینقدر خجالتم میدی

طـ ـودی 1395/04/24 ساعت 02:08

:))))))

جنوبیا خیلی خوشحالن که من پشت سر جناب آقای ایکس نماز خوندما:دی کافیه هی نخند دیگه
ایش

ایشالا که کنکورشونو خوب میدن و یه شیرنی هم گیر ما میاد

کی می خواد بهمون شیرینی بده بابا ؛) ؟

نظرات قبل کامنت خودم رو که خوندم فهمیدم کیو میگید

بلی اوشون رو می گفتم:) شاید شما دوسشون داشته باشید. اما من ندارم...

امیدمیرزا 1395/04/23 ساعت 21:53

حالا شاید سال دیگه تهران باشم روز عید

عه؟! :دی
دلیل خاصی پشتشه؟!
من نمی دونم کجا باشم، ولی خب تهرانم خوبه:))))

fatima 1395/04/23 ساعت 20:08 http://ensanamarezoost.blog.ir/

عب نداره مهم نیته...

بلی مهم نیته :)

پشت سر کی خوندید؟!

حدستون چیه؟
آقا علم الهدی که واژه ی بسیار زشتی رو نسبت دادن به کنسرت رونده ها و از این قبیل صحبت ها

امیدمیرزا 1395/04/23 ساعت 19:21

بد اقبالی یعنی به اندازه عمرت آرزو داشته باشی همچین روزی باشی اونجا توی حرم نمازتو بخونی نطلبیده باشه

خوش اقبالیش میشه باشی و عشق کنی
هر چی رو میشه از دیدگاه مختلف دید

ای بابا، ایشالا سال بعد... من واسه یکی دیگه هم عمیییقا آرزو کردم سال بعد با دل خوووش اونجا باشه
ایشالا شمام؛)

شباهنگ 1395/04/23 ساعت 18:15 http://www.nebula.blog.ir

تو هم مثل داداشم رو این چیزا حساسی؟

من همین که بدونم عادل و مسلمونه کافیه برام

من برام کافیه بابا
ولی خیییلی وقتی کسی رو قبول دارم برام مهم تره
کسی که واژه ی زشتی رو نسبت میده به آدمای مسلمون برای من عادل نیست آخه شباهنگ :(

وقتی نیتت واسه خدا باشه اینکه ندونسته پشت سر کسی نماز بخونی از ارزشش کم نمیشه
تو شمال پر از امامزاده ست
یکیشون هس میرم اونجا میشینم آروم میشم خیلی امامزاده ی ساده و بی تکلفیه;)
یکیو میخواستم ببرم اونجا تا نشونش بدم

نه از ارزشش کم نمیشه
فقط من برای خودم متاسف میشم وقتی کسی رو قبول ندارم و پشتش نماز می خونم.
کی رو:)؟ ایشالا ببرید. کدوم امامزاده؟ میرم ایشالا همین روزا

من دوست دارم پشت سر آقای دکتر نماز بخونم
این یکی از فانتزیام هست که خیلی ازش خوشم میاد

عجب... کاش این کامنت رو بدم یکی بخونه که درباره ی مساله ی فوق باهاش صحبت کرده بودم.
انشالله بشه عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد