مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی هستم یک مورد تو دار اما برونگرا

اصولا آدمها فکر می کنن من از اون دست آدمهایی هستم که همه چیزم رو به همه می گم، بله دوستای صمیمیم تقریبا همه چیزم رو می دونن ولی باز دلیل نمیشه همه چیز همه چیزم رو بگم. چون انسان برونگرایی هستم و چون زیاد حرف می زنم ممکنه فکر کنید که انسان رازداری نیستم، که خیلی اشتباهه این فکر... من هم رازهای خودم رو محکم برای خودم نگه می دارم و هم رازهای دوستانم رو...

خیلی مسایل هست که مخصوص خودم و فقط برای خودمه، خیلی چیزا رو ممکنه روم نشه هرگز بگم. خیلی چیزا رو ممکنه مخفی کنم از اطرافیانم به دلایل خاصی...

مثلا ممکنه اینطور به نظر بیاد که اگر روزی بخوام مادر بشم، همون اول بارداریم به همه اطلاع بدم(احتمالا همتون اینجوری درباره م فکر می کردید اقلا، اگر نمی کردید بهم بگید خوشحالم میشم) که خب این فکرم خیلی اشتباهه... چون من از اون آدمام که خیلی علاقه به مخفی کردن یه سری مسایل دارم. درباره ی ازدواج نه البته و به نظرم مخفی کردنش از دوستای صمیمیم توهینه مثلا ولی درباره ی سایر مسایل یه همچین انسانی هستم که گفتم. 

خبر مادر شدن از اوناست که می دونم اگر حالم خیلی بد نشه و اطرافیان متوجه نشن خیلی دیر خبرش رو میدم. تازه اینا همه در شرایطیست که اصلا مادر بشم:دی ممکنه نشم چون ممکنه ازدواجم نکنم حتی 


+ اگر فکر می کردید من این مسایلم رو خیلی مخفی کنم خیلی خوبه، چون نشون از شناخت خوبتون از من داره!تو کامنت بهم بگید که می شناختینم

نظرات 11 + ارسال نظر
می سا 1395/04/24 ساعت 01:11

خب پس شناختمت :))))
دقیقا همین یه مورد رو حدس می زدم نگی، بعدشم فکر می کردم اگه بخوایی بگی بعد از اینکه دیگه داره دستت رو میشه یه کیک درست می کنی و خبررسانی و ...
کلا دوستت دارم برونگرای تودار

:دی
حالا کیک هم بعیده، چه خبر هست مگه؟ بچه مال منه و باورم اینه اطرافیان آنچنان ذوق خاصی درباره ش ندارن:دی
خیلی لطف داری :)

تک مدی 1395/04/23 ساعت 22:12

نه، منظورم چیزای بزرگه
ی چیزی مث ناراحتی و گرسنگیو تشنگیو اینارو که همه اکثرا بروز میدن:دی

بله اون چیزای خیلی بزرگ رو پیش میاد پنهون کنم مثلا...
یه ذره شک دارم هنوز، باید دید که تو مسایل عاشقانه چطورم، شایدم از این جار زن ها باشم=)))

BoBo 1395/04/23 ساعت 20:41

عاقا من با اینا کاری ندارم.
ولی میشه لطفا به مسئول هتل بگی اتاقم رو به دریا باشه؟ :دی

=))))))))
بی خود
من گفتم یه نفر
:|

تک مدی 1395/04/23 ساعت 17:27

مگی من اتفاقا تورو اینجوری شناختم که تقریبا چیزی رو بروز نمیدی!
بعد میدونی، یه عده فکر میکنن وقتی اینجا روزی مثلا سه تا پست ادم میذاره، ینی عملا داره نود دصد مشعولیت دهنیشرو مینویسه
ولی من مثلا به شخصه هم خیلی مینیسم هم توی گفتو گوها شرکت میکنم! ولی عملا هیچکس ازم چیزی نمیدونه!!
حالاتوام، بله من اصلا جا نخوردم وقتی خوندم خبر بارداریو ممکنه بعد از مدتها بدی
های فایو خلاصه

پاک چیزی رو بروز نمیدم:))؟
نه بابا اکثر چیزام رو هستش تک مدی جانم! اینجوری نیستم خدایی...
ولی یه سری مسایل هم هستن که خیلی مایل نیستم پرچمشون کنم:-"
این بچه دار شدن از اون قبیل هاست

بهسا 1395/04/23 ساعت 14:14

خب فکر کنم میشناسمت از این نظر و اشتباه نکردم درموردت .. برونگرایی و اجتماعی بودن و .. منافاتی با رازداری و داشتن یه چیزهای شخصی شخصی نداره.

پ.ن: عایا نظرات پست پایین رو غیر فعال کردی که کسی داوطلب نشه؟؟؟ فکر کردی
من همینجا داوطلب میشم بگم اگر خیلی دوست داری خب به من هدیه بده! من!
آخه چرا انقدر موضوع رو پیچیدش می کنی... دیدی به همین سادگی بود..

=)))))))) عالی هستی تو
بابا پول ندارم هنوز که هدیه بدم:دی
یه وقت خوب بهت هدیه میدم! بعله

خب تو بیشتر باهام آشنایی و خب می دونی چه مدلی هستم:دی

نل 1395/04/23 ساعت 13:17

^_^
متنی ک از دل برآید لاجرم بر دل نشیند..
مصداق نوشته های تویه:)
اینقد صادقانه و شیرین و خاص و ساده و روان و پیچیده و...(دقت کن پارادوکس داره:)) )
نوشتی و مینویسی ک ابراز احساسات منو برانگیختی.چون اصولا احساساتم برانگیخته میشه همیشه ولی ایندفه ابرازش هم برانگیخته شد ک بیام کامنت بزارم حتما:))
من موج زیادی انرژی ازت میگیرم^_^

خیلی بامزه بود. پارادوکس کولاک بود اصلا عین شخصیت خودم بود اون واژه های پارادوکسی
خیلی مچکرم که برانگیخته میشی هی و بعد کامنتم میذاری حتی:دی

دل آرام 1395/04/23 ساعت 12:35


من به شدت درونگرام ولی این یه مورد رو راز نمی دونم.
مایه خوشحالیه اطرافیانه یک
باعث میشه بقیه کمی رعایتت رو بکنن دو
ماه های اول آدم به مراقبت و کمک و حمایت نیاز بیشتری داره سه
من اگه نمی گفتم چه طوریه حالم نه خانواده همسرم رفتارم رو درک می کرد نه خانواده ی خودم اگه بچه به خاطر سهل انگاری از دست بره آدم یه عمر نمی تونه خودشو ببخشه

آم همه چیز بستگی به شرایط داره واقعا، من اصلا چیزایی رو راز میدونم که 99درصد آدما نمیدونن اینم یکی از اون موارده:)))))
در مورد شما که خانواده ی همسر دورن و اینها فرق داره
باز هم بستگی به شخصیت داره البته، مثلا من کلا فکر می کنم بچه ی منه
دیگران خیلی کم ممکنه خوشحال شن پس بهتره ندونن:دی منفی نگرم تو این زمینه یعنی
شایدم خیلیییی بشنا ولی من حس می کنم نمیشن:|

خورشید.. 1395/04/23 ساعت 12:18

"احتمالا همتون اینجوری درباره م فکر می کردید اقلا، اگر نمی کردید بهم بگید خوشحالم میشم"


خوشحال شو.

خوشحال شدم! مرسی، اه :دی :))

من فکر می کنم تو خیلی توداری . شاید قبلن بهت گفته باشم. از اون آدما که تا نخوان چیزی رو بگن هیچکی سر درنمیاره از درونشون. یا دست کم به سختی میشه پی به درونشون برد. همونطور که خودت گفته بودی توی خونه حتا ممکنه بسیار غمگین باشی ولی کسی حس واقعیت رو ندونه و یک مگی شاد و سرخوش ببینه!

آم بله کاااملا درسته؛) تو خیلی زمینه ها تو دارم و خیلی چیزها رو هم بیان می کنم.
این مثال بچه دار شدن رو گفتم که درکش راحت تر باشه؛) مثلا می دونم تا 5ماه اول امکان نداره جز یک نفر کسی بدونه یعنی اینقدر خصوصی می دونمش و دوس دارم مال خودم باشه...
و خب درسته شما خیلی جالب منو شناخته بودی از روزای اولی که می خوندیم

منم تو دار و برونگرا هستم

خیلی جالبیم ما ها:|

نل 1395/04/23 ساعت 11:19

:))))
وای مگی بهت گفته بودم خیلی دوستت دارم؟
از اون دوست داشتنهای خاصم ک دوست دارم طرفو تو بغلم فشااار بدم.لپاشو بکشم.لهش کنم.قربون صدقه اش برم از بس ک شییییریییینه...
دقیقا همین مدلی دوستت دارم.یادت باشه هیچوقت منو ملاقات نکنی چون ممکنه اتفاقات فوق برات بیفته:))
خب باید بگم ک من درست میشناختمت و البته اسمش شناخت نمیزارم چون اکثرافراد این مدلی هستن ک خیلی چیزهارو نمیگن یا واضح نمیگن.
نیدونم.شایدم اشتباه میکنم...
تورو جز دسته افراد رازنگهدار میدونم+جز افرادی ک خیلی حرفها داری برای گفتن ولی فیلتر چندگانه داری برای بیانشون + ...... .
شادباشی دختر ک انرژی میدی:):)

نل الان این همممه احساس مال چی بود آخه؟! =))
خیلی جالب بود ولی آخه دقیقا چرا؟!؟
اوم... همه مسایلی رو نمیگن ولی مثلا بچه دار شدن رو خیلی خصوصی نمیدونن، اکثر آدمها زود بیان می کننش ولی من جز اون دسته ی اندک هستم که به شدت مخفیش خواهم کرد. موارد خاصی رو بروز نمیدم که واسه همه عادیه، یا مثلا روابط عاطفیم با یک نفر رو، امکان نداره بیان کنم. ولی احتمالا به نظر میاد که بیان کنم؛)
خیلی خوب بود شناختت:دی سپاسمندم. چه انرژی میدم آخه من؟! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد