مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روش درست مطالعه؟

دوستای خوبم، ازتون می خوام لطفا روش مطالعه تون رو برام بنویسید، چجوری نتیجه ی بهتری می گیرید؟ به طورنرمال چقدر در طول روز می تونید درس بخونید؟ 

منظورم دروس تحلیلی ریاضی و فیزیک و ... نیست. 



نظرات 5 + ارسال نظر

کسی گفت درس؟ مطالعه؟ خدافظ

شما از اون گوشه ها رد شو...
راحت باش کاملا؛)

زیتون 1395/04/22 ساعت 17:31

شمشیر نگسلاند پیوند مهربانان... محمدرضاخان شجریان میخونه و منم میخونم... اون آوازشو و من کتاب کنار صدای بینظیر اون...

به به...
خانوم ما مطالعه دروس مثلا برای کنکور مد نظرمان بود:دی :*

من کلا درس نمیخونم
یه ذره زبان میخوندم که اونم دیگه نمیخونم
خخخخخ

دل آرام 1395/04/22 ساعت 14:22

من یه دور درس رو می خونم. بعدش سری دوم یادداشت برداری می کنم. کامل تو ذهنم می مونه. سری سوم یادداشت ها رو می خونم. خلاص. برا امتحانم همون یادداشتها بسه برام
البته بعضی وقتا یه دور می خونم و یادداشت برمی دارم تمومه

مچکر

امیدمیرزا 1395/04/22 ساعت 14:06

بستگی داره بهش علاقه داشته باشی خشک باشه یا ن

مثلا من معارف حفظی بود زمان دانشگاه ی بار سریع میخوندم ی بار دیگه دوره میکردم میرفتم امتحان تستی 15،16 میشدم ( این تا ترم 4 بود) بعد چندتا درس آخر عمموی رو سه دور میخوندم مجموعه ساعتشم 4 ساعت میشد کلا ایناروهم 18،19 میشدم
درس تخصصی حفظیمو هم ی بار روزنامه وار دفعه بعد عمقی تر با تکرار.
هیچوقت واسه ی امتحان بیشتر از 6 ساعت تا قبل امتحان تایم نگذاشتم
هیچوقتم شبب تا دیر وقت بیدار نموندم ( البته ی بار تا 3 بیدار بودم)
نمره الفمون ی روز باهاش حرف میزدم گفت من عمومی ها رو دو روز وقت میذارم اونجا بود ک من..... با این خوندم

واسه ارشد ماکزیمم شد 7 یا8 ساعت خوندنم

دوران تحصیل 6ساعت دوران امتحانات
راستی هیچوقت ب اینکه شب قبلش نخونین یا قبل امتحان نخونین اعتقاد نداشتم .اینقدر قبل امتحان پشت در سالن امتحانات درس خوندم. تاثیرم داشته

مچکرم!
جالب بود؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد